09:47 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
روند افزایش قیمت طلا قوت گرفت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا پس از این‌که روز گذشته در بحبوحه ابهامات سیاسی نسبت به بریگزیت و ثابت ماندن دلار آمریکا به بالاترین حد در دو هفته گذشته صعود کرد، در معاملات روز سه‌شنبه به روند افزایشی خود ادامه داد.
اعلام اسامی ۱۲ کالای غیر استاندارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل اداره استاندارد تهران با اشاره به بررسی پرونده‌ واحدهای تولیدی پایتخت، از ابطال پروانه استاندارد ۱۲ قلم کالا و صدور پروانه برای ۲۸ فرآورده طی ماه گذشته خبر داد.
دفاع رییس اوپک در برابر انتقادات ترامپ
پایگاه خبری راد: رییس اوپک گفت: این گروه را نباید برای قیمت‌های بالای نفت مقصر دانست و اوپک هر آنچه در توان دارد برای جبران کمبود عرضه به کار خواهد بست اما افراط نخواهد کرد.
انتظارها برای تبلت ارزان قیمت مایکروسافت به پایان رسید
پایگاه خبری راد: سرانجام مایکروسافت می خواهد انتظارها برای معرفی تبلت ارزان قیمت و ۱۰ اینچی را به پایان برساند و امروز از آن رونمایی کند.
رده‌بندی کیفی خودروهای سواری منتشر شد
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در خرداد ماه امسال منتشر شد.
مزایا و معایب سیستم عامل ویندوز چیست؟
پایگاه خبری راد: شاید این سوال که چرا از میان سیستم‌های عامل موجود، ویندوز از همه محبوب‌تر است، به ذهن شما هم خطور کرده باشد، و ممکن است بسیاری از کاربرانی که چندان در حوزه‌های فناوری و تکنولوژی فعالیت نمی‌کنند، سیستم عامل دیگری بجز ویندوز را نشناسند.
پیش‌بینی رشد خیره‌کننده اسپیکرهای هوشمند
پایگاه خبری راد: موسسه تحقیقاتی کانالیز برآورد کرده است که فروش و عرضه اسپیکرهای هوشمند تا پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.
۱.۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای گذر از تنش آبی
پایگاه خبری راد: از میان ۱۱۵۷ شهر ایران ۳۳۴ شهر با جمعیتی بالغ بر ۳۴ میلیون نفر با مشکلات کم آبی مواجه هستند. به همین دلیل دولت دو هفته گذشته حدود ۱۰۲۰ میلیارد تومان به منظور اجرای ۱۱۹۵ پروژه در ۲۸۰ شهر برای کاهش تنش آبی اختصاص داده است.
انتشار نام هوشمندترین شهرهای جهان
پایگاه خبری راد: به تازگی فهرستی از هوشمندترین شهرهای جهان در سال ۲۰۱۸ منتشر شده که نشان می‌دهد کدامیک از شهرها و کشورها بیشتر برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی شهرها تلاش کرده‌اند.
حتما شماره اکانت‌های خود را تغییر دهید!
پایگاه خبری راد: اگر از خط تلفن همراه خود به مدت طولانی استفاده نکرده‌اید، قبل از سلب امتیاز و واگذار شدن سیم‌کارت، حتما شماره ثبت‌نامی خود را در شبکه‌های اجتماعی تغییر داده و به اطلاع دوستانتان برسانید.