20:40 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
 هرگونه معامله سیاسی درخصوص غزه را رد می‌کنیم
پایگاه خبری راد: کمیته مرکزی جنبش فتح تاکید کرد: ما هرگونه معامله سیاسی تحت عنوان "معامله قرن" یا "معامله غزه" را رد می‌کنیم.
"آلمان جمهوری موزی نیست"
پایگاه خبری راد: نماینده آمریکا در آلمان که اندکی پس از انتصاب با سخنانش جنجال آفرید، با نارضایتی بیشتری از جانب برلین روبرو شد و یک عضو ائتلاف حاکم به او یادآوری کرد که آلمان "جمهوری موزی" نیست. این اصطلاح برای کشورهای تک‌محصولی و ضعیف است که از نظر سیاسی ناپایدار هستند و توسط گروهی کوچک، فاسد، مرفه، خودکامه در قالب الیگارشی یا زرسالاری اداره می‌شوند.
نیچروان بارزانی وارد آنکارا شد
پایگاه خبری راد: نخست وزیر اقلیم کردستان عراق روز (دوشنبه) برای حضور در مراسم ادای سوگند رئیس جمهوری ترکیه وارد آنکارا شد.
فنلاند: اتحادیه اروپا در سیاست جهانی قدرت کافی ندارد
پایگاه خبری راد: رییس‌جمهور فنلاند اظهار کرد، عدم همبستگی و اراده و قطب‌زدگی در سیاست جهانی فرصتی را در اختیار آمریکا و روسیه قرار می‌دهد تا مسائل اروپا را بدون حضور طرف‌های اروپایی به مذاکره بگذارند.
اعزام بالگرد برای انتقال ۶ مصدوم حادثه جاده‌ای در اشتهارد
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از انتقال شش مصدوم بدحال با بالگرد به بیمارستان خبر داد.
رد نقش بنیاد مستضعفان دربرگزاری شوی لباس در کاخ نیاوران
پایگاه خبری راد: در پی اظهارات خلیل آبادی - عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران ،ری و تجریش - در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر مبنی بر برگزاری شوی لباس در تالار «آبی کاخ تاریخی نیاوران» و نقش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این مراسم ، مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، ضمن رد اظهارات خلیل آبادی اعلام کرد در حال حاضر حق استفاده از کاخ‌های نیاوران و سعد آباد در اختیار دولت است و ادعای سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری درمورد مالکیت آن‌ها در مراجع ذیربط در حال رسیدگی است.
آتش‌سوزی‌های طبیعی باعث آلودگی هوا تا فواصل دوردست می‌شوند
پایگاه خبری راد: تحقیقات نشان می‌دهد دود ناشی از آتش‌سوزی‌های طبیعی باعث ایجاد آلودگی‌های شدید هوایی تا فواصل بسیار زیاد می‌شود.
نحوه اجرا و استفاده از حکم جلب چگونه است؟
پایگاه خبری راد: حکم جلب سیار متهمان و نحوه استفاده از آن از مواردی است که برای بسیاری از شهروندانی که درگیر مسائل حقوقی و قضائی شده اند، سوال برانگیز است؛ موضوعی که پلیس پیشگیری تهران بزرگ به تشریح نکات مهم و کلیدی در مورد آن پرداخته است.
توضیح شهرداری منطقه ۲۰ درباره کلیپ منتشرشده در فضای مجازی
پایگاه خبری راد: پیرو انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص تخریب اتاقک غیرمجاز ناایمن در منطقه ۲۰،روابط عمومی این منطقه براساس مستندات و اطلاعات موجود توضیحاتی را ارائه کرد.
مخالفت آمریکا با قطعنامه "تغذیه با شیر مادر" و حیرت مقامات بهداشتیِ جهان
پایگاه خبری راد: قطعنامه‌ای که برای تشویق شیردهی مادران در بهار امسال در ژنو برای مجمع جهانی بهداشت سازمان ملل تهیه شده بود و انتظار می‌رفت به راحتی و سرعت با موافقت صدها نماینده کشورهای مختلف به تایید برسد با مخالفت ایالات متحده روبرو شد.