برچسب:
مشتریان شرکت مخابرات ایران
نماد برتر- در سالی که مسئله کرونا به عنوان یک مسئله و معضل جهانی مطرح شده تاسیس مراکز تماسی که به صورت آنی و فوری به مشتریان و به مردم سرویس دهند، بسیار به آرامش جامعه کمک می کند و ما باید هنر استفاده از دستاورد های همایش های جهانی در این سطح را داشته باشیم و از آن برای بازسازی یا نوسازی و بعضا تغییر در همه ی فرآیند های مراکز تماس استفاده بکنیم.
پایگاه خبری راد: مشتریان شرکت مخابرات ایران میتوانند سرویس ریز مکالمات تلفن و همینطور خلاصه کارکرد تلفن ثابت خود را از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کنند.
پایگاه خبری راد: قابلیت شارژ مجدد کارتهای تلفن همگانی با توجه به نیاز برخی از افراد جامعه و راهاندازی سرویس "مهمان من" با کاربرد شارژ در مقصد، برای اینکه تماس تلفنی مخاطبان شرکتها هزینهای برای تماسگیرنده نداشته باشد، از خدماتی است که خبر راهاندازی آن اخیرا توسط شرکت مخابرات ایران اعلام شده است.
پایگاه خبری راد: معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: تصمیم داریم فروشگاههای برند ایجاد کنیم تا استانداردهای ارائه خدمات را به نحو مطلوب سراسری کنیم که هر میز پاسخگو به مشتری، دارای کاتالوگ سرویس و امکان حل مسئله و مشکل مشتری را داشته باشد.
پایگاه خبری راد: معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از تشکیل کمیته صدای مشتری خبر داده که با جلساتی که به صورت ویدئو کنفرانسی با مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار میکند، ضمن پیادهسازی خواستههای مشتریان، دو مساله امنیت و کیفیت شبکه را پیگیری خواهد کرد.
پایگاه خبری راد: معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از بازگشت دو میلیون و ۷۰۰ هزار شماره تلفن ثابت کم کارکرد به چرخه درآمدزایی حداقلی خبر داد.
پایگاه خبری راد: معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح حذف کاغذ در دفاتر خدماتی منطقه ۸ تهران، از ارسال قبض پیامکی برای شش میلیون مشترک در راستای حذف کامل قبوض کاغذی تا پایان امسال خبر داد.
پایگاه خبری راد: دیجیتالی کردن فرآیندها برای تسهیل انجام امور همواره مورد توجه است و سازمانهای متعدد با ارائه خدمات دیجیتالی از جمله فراهم کردن پلتفرم و وبسایت و نرمافزار در جهت کاهش مراجعه حضوری مشتریان و ارائه خدمات در هر زمان و مکانی گام برمیدارند.