23:49 | سه شنبه 24 تير 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برندهای ملی

"جایگاه یابی موثر " حلقه مفقود برندسازی کالای ایرانی
نماد برتر- عضوانجمن علمی استاندارد ایران کم توجهی برندهای ایرانی به "جایگاه یابی موثر برندها" و عدم بهره مندی از استانداردهای این حوزه را عامل سلب شدن توان رقابتی از آنها دانست و گفت: این مسئله به ظهور و گسترش برندهای غیر ایرانی در کشور کمک می کند، به گونه ای که هر روزه شاهد رشد و نمو برندهای خارجی و تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آنها هستیم.
توسعه صنعت خودرو چین: عزم ملی با تکیه بر توان بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی با مروری بر آنچه که بر صنعت خودروسازی چین گذشت، وضعیت صنعت خودرو در ایران را به چالش کشید.
چرا به توسعه برند ملی نیاز داریم؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس با طرح این سوال که چرا کشور ما برای توسعه به برند ملی نیاز دارد، گفت: سیاست‌گذاران سایت‌ها باید به این فکر کنند که چطور می‌توانند بنز و بی‌ام‌و و ال‌جی و سامسونگ ایران را بسازند و با برنامه‌ریزی ذهنیت نسبت به برندهای ایرانی را تغییر دهیم.
درس‌ برندهای دهه شصتی برای برندهای دهه‌ ۹۰
یادداشت/ دکتر علیرضا ربیعی‌راد - کارشناس اقتصادی
هشدار نسبت به بیکار شدن 20 هزار منبت کار ملایر
پایگاه خبری راد: مدیر توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی در خصوص توسعه زیرساختی شهرک مبل و منبت ملایر، گفت: با توجه به مشکلات مطرح شده، در یک بازه زمانی کوتاه مدت نمی ‌توان همه مشکلات را حل کرد بنابراین مسائل و مشکلات باید اولویت‌بندی شوند.
اجرای طرح الگوی نوین اشتغال خانگی برای 20 هزار نفر
پایگاه خبری راد: رییس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی با اشاره به اجرای طرح الگوی نوین اشتغال خانگی در 9 استان کشور، گفت: این طرح پایلوت در مجموع برای 20 هزار نفر در حال انجام است.
زمینه اتصال به بازار را برای تولیدات مشاغل خانگی فراهم می‌کنیم
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان بر لزوم برندسازی محصولات مشاغل خانگی خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی زمینه اتصال به بازار را برای تولیدات مشاغل خانگی فراهم می‌کند.
کلاهبرداری با تندیس و برند!
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت نسبت به سودجویی‌های برخی مجموعه‌ها در راستای تندیس­ فروشی به نام «برند» هشدار داد و اعلام کرد که هیچ مرجعی جز سازمان توسعه تجارت ایران متولی قانونی انتخاب برند ملی نیست.
یک مسئول وزارت صنعت: 15 برند خارجی برای تولید پوشاک در کشور معرفی شده است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌ها و پیشنهادات اجرایی در بخش مد و طراحی پوشاک با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های مربوطه گردآوری شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد