نماد برتر- عضوانجمن علمی استاندارد ایران کم توجهی برندهای ایرانی به "جایگاه یابی موثر برندها" و عدم بهره مندی از استانداردهای این حوزه را عامل سلب شدن توان رقابتی از آنها دانست و گفت: این مسئله به ظهور و گسترش برندهای غیر ایرانی در کشور کمک می کند، به گونه ای که هر روزه شاهد رشد و نمو برندهای خارجی و تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آنها هستیم.
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی با مروری بر آنچه که بر صنعت خودروسازی چین گذشت، وضعیت صنعت خودرو در ایران را به چالش کشید.
پایگاه خبری راد: یک کارشناس با طرح این سوال که چرا کشور ما برای توسعه به برند ملی نیاز دارد، گفت: سیاستگذاران سایتها باید به این فکر کنند که چطور میتوانند بنز و بیامو و الجی و سامسونگ ایران را بسازند و با برنامهریزی ذهنیت نسبت به برندهای ایرانی را تغییر دهیم.
یادداشت/ دکتر علیرضا ربیعیراد - کارشناس اقتصادی
پایگاه خبری راد: مدیر توسعه صنعتی و فناوری شهرکهای صنعتی در خصوص توسعه زیرساختی شهرک مبل و منبت ملایر، گفت: با توجه به مشکلات مطرح شده، در یک بازه زمانی کوتاه مدت نمی توان همه مشکلات را حل کرد بنابراین مسائل و مشکلات باید اولویتبندی شوند.
پایگاه خبری راد: رییس سازمان تجاریسازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی با اشاره به اجرای طرح الگوی نوین اشتغال خانگی در 9 استان کشور، گفت: این طرح پایلوت در مجموع برای 20 هزار نفر در حال انجام است.
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تجاریسازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان بر لزوم برندسازی محصولات مشاغل خانگی خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی زمینه اتصال به بازار را برای تولیدات مشاغل خانگی فراهم میکند.
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت نسبت به سودجوییهای برخی مجموعهها در راستای تندیس فروشی به نام «برند» هشدار داد و اعلام کرد که هیچ مرجعی جز سازمان توسعه تجارت ایران متولی قانونی انتخاب برند ملی نیست.
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامهها و پیشنهادات اجرایی در بخش مد و طراحی پوشاک با همکاری انجمنها و تشکلهای مربوطه گردآوری شده است.