06:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلمب

آمار سفرهای نوروزی اعلام شد
پایگاه خبری راد: معاون رییس جمهور اعلام کرد؛ سفرهای نوروزی با ثبت ۷۴ میلیون نفرشب اقامت در کشور، ۲۰ درصد رشد داشت.
پلمب بیش از 100 واحد تولیدی متخلف در یزد
پایگاه خبری راد: مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: در سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۱۴ واحد تولیدی متخلف در این استان پلمب شده است.
جریمه 145 میلیارد تومانی متخلفان در 10 روز/تشکیل 17 هزار پرونده
پایگاه خبری راد: سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل 17 هزار پرونده و جریمه 145 میلیارد تومانی متخلفان خبر داد.
واحدهای غیرمجاز را پلمب نمی‌کنند
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیک و حفاظتی باید سختگیری‌ها برای واحدهای غیرمجاز افزایش پیدا کند تا فعالیت برای آنها غیراقتصادی شود، اما از آنجاکه این صنف به همراه ۹۹ صنف دیگر از دریافت مجوز اماکن منع شده‌اند این مجموعه واحدهای غیرمجاز را پلمب نمی‌کند!
بازسازی پلاسکو چرا متوقف شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان معتقد است که کارشکنی در کار نبوده و کسبه به دلیل نارضایتی از قرارداد یک طرفه‌ای که آن را امضا نکرده‌اند، اقدام به شکایت کرده و جلوی تخریب ساختمان پنج طبقه را گرفته است.
شهرداری کارگاه پلاسکو را پلمب کرد
پایگاه خبری راد: بنیاد مستضعفان اعلام کرده به دنبال عدم همکاری و کارشکنی تعدادی از کسبه ساختمان پنج طبقه پلاسکو، شهرداری کارگاه عملیاتی پروژه بازسازی پلاسکو را پلمب کرده است.
آخرین خبرها از بررسی سانحه سانچی و اعزام غواصان به زیر آب
پایگاه خبری راد: پرونده تصادف نفتکش ایرانی سانچی با کشتی فله‌بر چینی کریستال که ابهامات زیادی را به جا گذاشته، هنوز باز است و تا جعبه سیاه سانچی بازخوانی نشود و گزارش ربات ارزیابی که به محل غرق کشتی اعزام شده، بررسی نشود و همچنین تیم‌های غواصی برای بررسی وضعیت کشتی و جست‌وجوی سایر پیکرها به محل غرق کشتی اعزام نشوند، این پرونده بسته نخواهد شد.
ماجرای پلمب خودپرداز بانک‌ها
پایگاه خبری راد: به تازگی در برخی از شهرهای استان اردبیل مشاهده می‌شود که خودپرداز بانک‌ها پلمب شده‌اند. این جریان ظاهرا به اختلاف نظر بین شبکه بانکی و پلیس پیشگیری ناجا بر می‌گردد.
صف‌های خرید دلار جمع شد/ نرخ‌ها پایین آمد
پایگاه خبری راد: مشاهدات از بازار ارز و سکه نشان می‌دهد که التهابات بازار فروکش کرده است و با افت قیمت‌ها وضعیت تقاضا نیز متعادل شده است.
فروکش گردوخاک‌ها در میان التهاب تقاضا
پایگاه خبری راد: مشاهدات از بازار ارز و سکه نشان می‌دهد که همچنان تقاضا برای سکه بالاست، اما از تب و تاب بازار تا حدودی نسبت به یکی دو روز گذشته کاسته شده است.
تشریح آخرین اطلاعات از تشخیص هویت پیکرهای حادثه سانچی و بازخوانی جعبه سیاه این نفتکش
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در مورد تشخیص هویت پیکرهای پیدا شده از حریق سانچی و بازخوانی جعبه سیاه این نفتکش اطلاعاتی را ارائه کرد.
مشاغل آلاینده و مزاحم در محدوده شهرها پلمب می‌شوند
پایگاه خبری راد: معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مشاغلی که به دلیل آلودگی و ایجاد مزاحمت زیاد و شرایط ناایمن نمی‌توانند در محدوده شهر فعالیت کنند، مشمول تعطیلی و انتقال قطعی به خارج از شهرها و یا شهرک‌های صنعتی یا مجتمع‌های صنفی مجاز و شهرک‌های کشاورزی هستند.
تعطیلی معادن زغال‌سنگ زلزله‌زده ادامه دارد/ احتمال خطر تجمع گاز
پایگاه خبری راد: بعد از زلزله روز گذشته در هجدک استان کرمان، امروز نیز زلزله ۵.۵ ریشتری دوباره این منطقه را لرزاند که در پی آن رییس سازمان نظام مهندسی معدن اعلام کرد: معادن زغال‌سنگ موجود در این منطقه امروز و فردا نیز تعطیل خواهد بود و بررسی خطرهای احتمالی از جمله تجمع گاز در تونل‌ها فردا مورد بازرسی قرار می‌گیرد.
معادن زلزله‌زده کرمان پلمب شده است
پایگاه خبری راد: در پی وقوع زمین‌لرزه در هجدک استان کرمان رییس سازمان نظام مهندسی معدن از پلمب شدن سه معدن بزرگ ذغال‌سنگ که در این محدوده قرار داشتند جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و بررسی خسارت‌ها خبر داد.
واحد های ارائه دهنده قلیان پلمپ می شوند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس با تاکید بر اینکه ارائه قلیان در رستوران‌ها تخلف محسوب می‌شود، گفت: قطعا اگر رستورانی نسبت به ارائه قلیان عمل کند، پلمب خواهد شد.