00:48 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معکوس

سه عاملی که مانع اوج گیری قیمت نفت خواهند شد
نماد برتر- این حقیقت که قیمتهای نفت طی چند هفته گذشته با وجود اخبار مثبت از جمله کاهش ذخایر نفت و گزارشهای پایبندی اعضای اوپک پلاس به توافق کاهش تولید نتوانسته اند به محدوده بالاتری صعود کنند، برای خریداران مایوس کننده بوده است.
شروط بهره‌مندی شرکت‌های دانش‌بنیان از تسهیلات "امریه" و "پروژه جایگزین خدمت"
نماد برتر- شرکت‌های دانش بنیان برای بهره‌مندی از تسهیلات "پروژه جایگزین خدمت در دستگاه‌های دفاعی و دولتی" و "امریه" ملزم به ارائه اظهار نامه مالیاتی هستند و افراد متقاضی باید در ۳ ماه اخیر در شرکت بیمه شده باشند.
ساخت توربین‌های بخار برای صنایع مادر با مزیت رقابتی با نمونه آمریکایی و اروپایی
نماد برتر- توربین بخار برای صنایع حیاتی و مادر در کشور محصول دانشی گروهی از محققان یک شرکت دانش بنیان است که از لحاظ کیفیت قابل رقابت با نمونه‌های اروپایی و آمریکایی است و کاربردی شدن آن در صنایع از خروح ارز جلوگیری خواهد کرد.
از مدیریت ماهواره‌ای زمین زراعی تا تعیین زمان مناسب کشت
نماد برتر- به منظور تزریق فناوری و جذب سرمایه گذار در حوزه کشاورزی، با برگزاری رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در صندوق نوآوری و شکوفایی ۶ ایده پرداز از ایده‌های خود در حضور سرمایه‌گذاران دفاع کردند.
دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای رفع نیازمندی‌های صنعت دریایی
نماد برتر- رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه کشور از سوی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می‌شود.
حذف ویدیوی ترامپ در فیس بوک و توییتر
نماد برتر- فیس بوک و توییتر ویدیویی که از سوی رییس جمهور آمریکا ارسال شده بود را به دلیل نقض مقررات عدم انتشار اطلاعات نادرست حذف کردند.
عقب نشینی بورسی‌ها از وام مسکن
نماد برتر- بازار مسکن از دو ناحیه تقاضای خرید از سوی سهامداران و خرید و فروش اوراق، تحت تاثیر قرار گرفته است؛ با این حال اعمال محدودیت برای معاملات اوراق وام مسکن به کاهش قیمت «تسه» منجر شد.
قیمت نفت نزولی ماند
نماد برتر- قیمت نفت پس از انتشار گزارش اشتغال آمریکا که تردیدها نسبت به احیای تقاضا در بزرگترین اقتصاد جهان را برانگیخت، در معاملات روز جمعه بازار آسیا نتوانست رشد چندانی پیدا کند.
طلا به پایین ۱۸۰۰ دلار ریزش کرد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر قوی شدن ارزش دلار به پایین مرز ۱۸۰۰ دلار سقوط کرد.
پیش بینی مثبت اوپک از دورنمای بازار نفت
نماد برتر- دبیرکل اوپک در آستانه نشست کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس اظهار کرد که با بهبود تدریجی تقاضا برای نفت، بازار به توازن نزدیکتر می شود.
روند صعودی نفت معکوس شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به رشد بیش از حد ذخایر نفت آمریکا به روند نزولی روز گذشته ادامه داد و کاهش پیدا کرد.
١۵٠ هزار مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن هستند
نماد برتر- مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از وجود ۷۷۳ هزار مددجوی نیازمند مسکن خبر داد و گفت: ۱۵۰ هزار نفر از این تعداد فاقد مسکن هستند.
نفت در یک تونل باریک گیر افتاد
نماد برتر- حرکت پر افت و خیز نفت در سال ۲۰۲۰ دوباره در مسیر نزولی افتاده است.
جزئیات سیاست هدف‌گذاری تورم
نماد برتر- بانک مرکزی در راستای شرح و بسط سیاست «هدف گذاری تورم» سوالات مورد توجه صاحب نظران و افکار عمومی را توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی پاسخ داده است.
کاهش شاخص توسعه انسانی پس از سه دهه به دلیل کرونا!
نماد برتر- دفتر توسعه سازمان ملل، کرونا را یک بحران ضد توسعه ای خواند.