09:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مزمن

افزایش مدت زمان ذخایر دارویی کشور/ اطلاع‌رسانی درباره کمبودهای دارویی احتمالی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان غذا و دارو به پرسش‌هایی درباره تحریم‌های دارویی کمبود دارو، مشکلات داروهای بیماران خاص، وضعیت بازار دارویی در کشور و ... پاسخ داد.
تاثیر چاقی بر شدت و انتقال ویروس آنفلوآنزا
پایگاه خبری راد: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افراد چاق پس از ابتلا به آنفلوآنزا تا مدت زمان طولانی‌تری می‌توانند ویروس این بیماری را به دیگران منتقل کنند.
ورود محموله جدید داروی "وارفارین" از فنلاند؛ بزودی
پایگاه خبری راد: طبق اعلام سخنگوی سازمان غذا و دارو قرار است محموله جدید داروی وارفارین به زودی از فنلاند وارد کشور شود تا شرایط نامساعد تامین این دارو به وضعیت عادی بازگردد.
توصیه‌های تغذیه‌ای برای مبتلایان به واریس
پایگاه خبری راد: واریس وریدی زمانی اتفاق می‌افتد که رگ‌های فرد متورم و بزرگ شده و در برخی افراد ایجاد درد و ناراحتی می‌کند.
۴۸ حقیقت جالب از بدن که نمی‌دانید
پایگاه خبری راد: سازمان بهداشت جهانی در گزارش خود نوشت: «سلامت بدن برای خوشبختی و شادی انسان‌ها ضروری است.
شایع‌ترین علائم جسمیِ افسردگی
پایگاه خبری راد: اثرات افسردگی می‌تواند از سلامت روان و احساسات فرد فراتر رفته و سلامت جسمی او را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
نگرانی‌های وزیر بهداشت برای بعد از آبان‌ماه؛ آماده طوفان تحریم‌ها باشیم
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت با تاکید بر جدی بودن موضوع تحریم‌ها و با بیان اینکه آنچه نگران کننده است بعد از آبان ماه است و روز مبادا همین روزها است، گفت: باید باور کنیم طوفانی نزدیک شده تا آمادگی آن را داشته باشیم و با کسانی که می‌توانند تدبیر کنند، صحبت کنیم.
آرامبخشی که اعتیادآور نیست
پایگاه خبری راد: پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، یک داروی آرامبخش آزمایشی را معرفی کردند که علاوه بر تسکین دادن درد، عوارضی مانند اعتیاد را در پی ندارد.
"اپیدمی پنهان" بیماری کلیوی در جهان
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها نشان می‌دهد: بیش از ۸۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان دچار بیماری کلیوی هستند.
آن‌ها که پول برایشان پول می‌آورد اثری در اقتصاد و جامعه ندارند
پایگاه خبری راد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آن‌ها که پول برایشان پول می‌آورد هیچ اثری در اقتصاد و جامعه ندارند.
 آقای رئیس جمهور سریعا در چیدمان تیم خود تجدید نظر کنید
پایگاه خبری راد: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور خواستار شد: انتظار است با سرعت در چیدمان تیمی که در کنار شما هستند تجدید نظر کنید واز افرادی که بتوانند در این شرایط مقاومت کنند انتخاب کنند.
دودل برای خرید طلا...
پایگاه خبری راد: آشفتگی بازار طلا سبب شد تا مردم به سمت بازارهای کاذب دیگر حرکت کنند و با این تغییر نگرش دیگر ضرورتی برای خرید طلا به عنوان یک کالای سرمایه ای وجود ندارد.
کسانی که فقط به جیب خود فکر می کنند؛ خائن هستند
پایگاه خبری راد: باید با اتخاذ برنامه‌های هوشمند، عاقلانه و پیگیر در برابر راهبرد و هدف آنها که نابودی ایران است با جدیت پای کار بایستیم و با مقاومت دشمن را ذلیل کنیم .
علت افزایش سرطان در ایران /بروز 40 درصد مرگ‌ها پیش از 70 سالگی
پایگاه خبری راد: رییس اداره سرطان وزارت بهداشت با اشاره به مهم‌ترین عوامل خطر بروز بیماری‌های غیرواگیر، علت افزایش بروز سرطان در ایران و جهان را تشریح کرد.
هشدار نسبت به انجام "تاتو" در مبتلایان به ضعف سیستم ایمنی بدن
پایگاه خبری راد: در تازه‌ترین تحقیقات انجام شده، پزشکان توصیه می‌کنند افراد دارای ضعف در سیستم ایمنی بدن، از انجام تاتو یا خالکوبی پرهیز کنند.