09:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مددجو

صدور ۱۰۰ هزار یاراکارت و نصب ۲۵۰ خودپرداز روستایی
پایگاه خبری راد: در همایش مدیران پست بانک ایران، تفاهمنامه‌هایی بین وزارت ارتباطات و پست بانک برای صدور ۱۰۰ هزار یارا کارت و نصب ۲۵۰ خودپرداز روستایی به امضا رسید.
 کشتی‌های چینی با مجهزترین امکانات به جان صیادان سنتی افتاده‌اند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امروز باید از وزیران کم‌کار ترسید و از تجمل‌گرایی برخی از مدیران و ریخت و پاش‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد، ترسید. امروز باید از فقری که بر اثر سوء مدیریت به مردم تحمیل شده است ترسید. ایران کشوری فقیر نیست که مردم مجبور باشند طمع تلخ فقر را بچشند.
بسته‌های امنیت غذایی همگانی طرحی برای شدت گرفتن تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: معاون اقتصادی وزارت اقتصاد با اشاره به در دست تدوین بودن طرح بسته های امینت غذایی برای شهروندان، میزان پوشش این بسته ها را وابسته به شدت تحریم های پیش رو توصیف کرد.
یارانه تیرماه با معوقه خانواده‌های هدف واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: یارانه نقدی تیرماه به روال ماه‌های قبل در ساعت ۲۴ امروز۲۶ تیرماه واریز خواهد شد.
تحت پوششی‌های بیمه سلامت چقدر حق‌بیمه می‌پردازند؟
پایگاه خبری راد: معاون بیمه‌گری سازمان بیمه سلامت ایران جزییات حق بیمه پنج صندوق بیمه‌ای سازمان را اعلام کرد.
امسال ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر را تحویل می‌دهیم
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: قرار شده دولت در سال جاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر اختصاص دهد که در صورت تحقق این موضوع ۱۵۰ هزار واحد را تحویل می‌دهیم.
از لزوم افزایش ظرفیت کمپ‌ها تا عدم کمک مردم به متکدیان
پایگاه خبری راد: در جلسه صبح امروز مرکز فوریت‌های اجتماعی شهر تهران که با حضور فرماندار تهران برگزار شد نمایندگان دستگاه‌های مختلف توضیحاتی را ارائه کردند.
مجلس کمیته ویژه‌ پیگیری رانت ارز تشکیل دهد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با درخواست از رییس جمهور برای حضور در بین مردم و پاسخ به سوالات آنها گفت: صدای زنان بیوه و بیکاران و افسردگی جوانان و بی‌ارزشی پول ایران و شکسته شدن کمر کارگران را بشنوید.
پولی از کمک‌های مردم به کمیته امداد در خارج از مرزها مصرف نمی‌شود
پایگاه خبری راد: قول داده‌ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده‌ایم و خواهیم ماند.
مسکن مهر نود و هشتی می‌شود؟!
پایگاه خبری راد: با وجود آن‌که قرار بود پروژه مسکن مهر در سال ۱۳۹۶ به اتمام برسد، پایین بودن سرعت ارایه خدمات و زیرساخت‌ها این طرح را به سال ۱۳۹۷ کشاند و بیم آن می‌رود که کار تعداد اندکی از واحدهای نیمه‌کاره به سال ۱۳۹۸ کشیده شود.
یارانه‌ها امشب در حساب‌هاست/ دریافتی هر نفر به مرز ۴ میلیون رسید
پایگاه خبری راد: یارانه نقدی اردیبهشت ماه به روال معمول ساعت ۲۴ روز ۲۶ ماه واریز خواهد شد.
اشتغال ۵۰ هزار نفر از زندانیان در کشور
پایگاه خبری راد: رییس هیات مدیره بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: در حال حاضر ۵۰ هزار نفر از مددجویان زندان‌ها در کشور در حال اشتغال و کار هستند.
همه یارانه گرفتند
پایگاه خبری راد: یارانه نقدی فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار و همچنین گروه‌های هدف که مبلغی مازاد از محل هدفمندی یارانه‌ها دریافت می‌کنند، شب گذشته واریز شده است.
افتتاح تونل آرش و اسفندیار تا پایان اردیبهشت
پایگاه خبری راد: سرپرست شهردار تهران شب گذشته در بازدید شبانه و سرزده از سطح شهر تهران از برخی پروژه‌ها بازدید کرد و با مشکلات و مسائل شهر تهران در شب آشنا شد.
ایجاد تعاونی‌های بزرگ عرضه محصولات ایرانی در تمام شهرها
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق تعاون ایران با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش بین تعاونی‌ها از تولید تا مصرف گفت: با هدف ترویج فرهنگ تعاون در تمام شهرهای بزرگ یک فروشگاه عرضه محصولات ایرانی تاسیس خواهد شد.