18:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماکو

جاسازی انسان در کامیونهای مرز بازرگان ماکو!
پایگاه خبری راد: رانندگان کامیون‌های ترانزیتی حامل بار به مقصد ایران، ترکیه و اروپا به شدت از وضعیت موجود در گمرک زمینی بازرگان اعلام نارضایتی می‌کنند.
داروی چینی در بازار ایران نداریم
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به شایعاتی در مورد داروی چینی در ایران، گفت: در ایران داروی چینی نداریم، قصدی هم برای صدور مجوز ورود به داروی چینی وجود ندارد و مطالبی که متاسفانه هر از گاهی عنوان می‌شود، پایه و اساسی ندارد.
مدیرعامل "پرحاشیه‌ترین" منطقه آزاد منصوب شد
پایگاه خبری راد: معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو انتخاب شد.
ماموریت "۱۲ منطقه آزاد" در ارتباط با کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: علاوه بر تعیین ماموریت برای مناطق آزاد موجود نظیر ماکو، ارس، انزلی، چابهار و اروند در ارتباط با کشورهای همسایه، ماموریت‌های مختلفی نیز برای مناطق آزاد جدیدی نظیر اردبیل، اینچه‌برون، سیستان، بوشهر، مهران و بانه-مریوان که قرار بر ایجاد آن‌ها طی سال ۱۳۹۷ است، در نظر گرفته‌اند.
ماموریت "۱۲ منطقه آزاد" در ارتباط با کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: علاوه بر تعیین ماموریت برای مناطق آزاد موجود نظیر ماکو، ارس، انزلی، چابهار و اروند در ارتباط با کشورهای همسایه، ماموریت‌های مختلفی نیز برای مناطق آزاد جدیدی نظیر اردبیل، اینچه‌برون، سیستان، بوشهر، مهران و بانه-مریوان که قرار بر ایجاد آن‌ها طی سال ۱۳۹۷ است، در نظر گرفته‌اند.
مناطق آزاد می توانند به کانون توسعه صادرات و جذب سرمایه گذاری در کشور تبدیل شوند
پایگاه خبری راد: جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی عصر روز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
سهمیه واردات پوشاک و کالای همراه مسافر در مناطق آزاد گنگ است
پایگاه خبری راد: درپی اعلام سهمیه واردات پوشاک و کالای همراه مسافر در مناطق آزاد، عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اظهار کرد که این تعیین سهمیه کاملا گنگ بوده و مشخص نیست با چه سازوکاری قرار است اجرا شود.
مهمترین اخبار مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ آذرماه
پایگاه خبری راد: تصویب کلیات طرح اصلاح بودجه برای کمک به مناطق زلزله‌زده، سوال نمایندگان از وزیر نفت، مصوبه مجلس برای بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد و... از جمله مهمترین اخبار امروز ( سه‌شنبه) بیست و یکم آذرماه ۱۳۹۶ مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.
میزان سرمایه‌گذاری خارجی در مناطق آزاد/ قشم و ماکو در صدر
پایگاه خبری راد: میزان سرمایه‌گذاری خارجی در هفت منطقه آزاد در سال ۱۳۹۵ معادل ۳۱۰۳ میلیون دلار بوده که این رقم با توجه به سرمایه‌گذاری خارجی ۱۲۹۱ میلیون دلاری در سال ۱۳۹۴ رشدی معادل ۴۱.۶ درصد داشته است.
علت اختلاف فاحش آمار واردات پوشاک/مبادی اصلی قاچاق کجاست؟
پایگاه خبری راد: مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح علت اختلاف فاحش آمار واردات پوشاک توسط یونیدو، گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شمال غرب و جنوب ایران را به عنوان مبادی اصلی غیرقانونی واردات پوشاک اعلام کرد.
تخلفات منطقه آزاد ماکو به قوه‌قضائیه ارجاع شد + متن
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با ارجاع تخلفات منطقه آزاد ماکو به قوه‌قضائیه موافقت کردند.
مصوبه ساماندهی واردات مسافری، ملوانی و بازارچه های مرزی ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از ابلاغ مصوبه دولت درباره ساماندهی مبادلات بازارچه ای و کوله بری و همچنین ملوانی و ته لنجی به گمرک های سراسر کشور خبر داد.
ضرورت تغییر نگاه به مناطق آزاد؛ سیاست زدگی آفت این مناطق
پایگاه خبری راد: فعالان اقتصادی منطقه آزادانزلی به عنوان تنها منطقه آزاد حاشیه دریای خزر،تغییر نگرش دولتمردان به مقوله صادرات، برداشتن عینک بدبینی از مناطق آزاد، رفع مقررات دست و پاگیر اداری را برای رسیدن به رشد اقتصادی هدف گذاری شده و اشتغالزایی خواستارند.
رشد ۵ درصدی اقتصاد در ایران بی نظیر است
پایگاه خبری راد - معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و امور استخدامی کشور اظهار کرد: بدون درنظر گرفتن نفت، طی این مدت شاهد رشد پنج درصدی اقتصاد در کشور هستیم که در نوع خود بی نظیر است.
صفحه قبل | صفحه بعد