15:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق های سرمایه

انتقاد از اقدامات موثر در جهش عجیب شاخص/ ۶ نکته مهم در سرمایه گذاری بورس
نماد برتر- معاون اسبق سازمان بورس با انتقاد از اقداماتی که موجب جهش عجیب شاخص از ابتدای سال شد به ۶ نکته در زمان از دست رفتن اصل سرمایه یا سودهای از دست رفته اشاره کرد.
افزایش ضریب تعدیل سهام در حساب تضمین مشتریان اعتباری به ۳۵ درصد
نماد برتر- با تصمیم کمیته پایش ریسک بازار ، ضریب تعدیل سهام در حساب تضمین مشتریان اعتباری به ۳۵ درصد افزایش یافت.
تصمیم جدید بورس: ضرایب تضمین معاملات اعتباری از ۳۰ به ۳۵ درصد رسید
نماد برتر- سازمان بورس،افزایش ضریب تعدیل سهام، حق تقدم و واحدهای صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در محاسبه حساب تضمین معاملات اعتباری به ۳۵ درصد را به ۱۰۸ کارگزار ابلاغ کرد.
سود ۳ هزار و ۲۳۵ ریالی «رافزا» برای هرسهم در ۶ماه
نماد برتر- شرکت رایان هم افزا در آخرین گزارش فعالیت ۶ماهه خود منتشر کرده از پوشش سود ۳هزار و ۲۳۵ریالی برای هرسهم خبر داد.
ورود به صندوق های سرمایه گذاری، استراتژی صحیح سرمایه گذاری
نماد برتر- مدیرعامل شرکت رتبه بندی اعتباری برهان، رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری را در هدایت سهامداران به سرمایه گذاری موفق در بورس و اتخاذ استراتژی صحیح معاملاتی کارگشا دانست.
انتظاری که امروز از روند قیمت ها در بازارها میر‌ود
نماد برتر- افت قیمت ممکن است در سایر بازارهای رقیب سهام ادامه داشته باشد. شاخص کل بورس اما بیشترین نگاه‌ها را به تحولات بازار ارز دارد که می‌تواند سناریوهای بعدی سرمایه گذاران را تغییر دهد.
کارنامه مهر ماهِ کارگزاری‌ها
نماد برتر- شرکت‌های کارگزای فعال در بازار سرمایه خرید و فروشی بالغ بر ۳۸۱ هزار میلیارد تومان را در کارنامه مهرماه خود ثبت کردند. این عملکرد سبب شد تا نهادهای مالی مزبور طی دوره ۷ ماهه نخست سال جاری، خرید و فروش ۳۳۴۵ هزار میلیارد تومانی سرمایه گذاران را در اوراق بهادار شاهد باشند.
بازار سرمایه؛ ارزنده تر از دیگر بازارها
نماد برتر- پویان دارابی بیان کرد: بسیاری از سهم‌ها هنوز تاثیر رشد نرخ ارز را به خود ندیدند و جای صعود دارند، بنابراین بازارسرمایه کماکان بازار جذابی برای سرمایه گذاری است.
پیش بینی این هفته بورس با احتمال اقبال به تک نمادهای کوچک
نماد برتر- یک کارگزاری با اعلام اینکه قیمت بسیاری از سهام به محدوده منطقی و کم ریسک نزدیک شده، وضعیت این هفته بورس را پیش بینی و شرط بهبود اوضاع را رفع ابهام سیاسی دانست .
۴ پیشنهاد کمیسیون بازار پول و سرمایه و و مرکز پژوهش های اتاق برای نجات بورس
نماد برتر- کمیسیون بازار پول و سرمایه و مرکز پژوهش های اتاق ایران در راستای شفافیت بازار سرمایه، چهار اقدام فوری برای نجات بورس پیشنهاد داد.
بورس دوباره مقصد سرمایه‌های سرگردان می‌شود
نماد برتر- رئیس هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار، ورود مجدد نقدینگی سرگردان به بازار سرمایه را نیازمند افزایش هماهنگی نهادها در جهت افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران ارزیابی کرد.
سقف سرمایه‌گذاری صندوق‌های با درآمد ثابت در «سهام» به ۲۰ درصد افزایش یافت
نماد برتر- محمدرضا معتمد: هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از تصویب دو مصوبه در این سازمان خبر داد.
صندوق های بازارگردانی چابک ترین ابزار نقدشوندگی
نماد برتر- سرپرست اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سازمان بورس و اوراق بهادار، نحوه اخذ مجوز و فعالیت صندوق های سرمایه گذاری را تشریح کرد.
اثر دو عامل داخلی بر بورس و پیش بینی روند معاملات هفته جاری بازار سهام
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی وضعیت معاملات در هفته گذشته و اثر دو عامل داخلی بر بورس، روند بازار در هفته جاری را پیش بینی کرد.
هشدار به تورم بی سابقه ۵۰ ساله در صورت عدم بازگشت نقدینگی به بورس
نماد برتر- یک کارشناس با اشاره به تبعات سنگین افزایش سود بانکی گفت : اگر دولت‌ قادر به برگشت دوباره نقدینگی به بورس نباشد ، یکی از بی‌سابقه‌ترین تورم‌ ۵۰ سال اخیر ثبت خواهد شد .