14:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شنا

رشد سرمایه گذاری در «تاپیکو»
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "تاپیکو" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس» با ۴۱،۸۱۱ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۸۳،۲۱۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.
«خوراکی‌ها»‌ صندوق‌گردان "افق"
عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده "افق" از بخش «خوراکی‌ها» با ۸،۳۹۹ میلیارد ریال بوده و این درآمد حاصل‌شده از فروش ۵۷ میلیون عدد خوراکی بوده و نرخ فروش آن نیز حدود ۱۴۶ هزار ریال اعلام‌شده است.
«رادیال» درآمدزاترین محصول "پکرمان"
گروه صنعتی بارز از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه درآمد تجمیعی شناسایی‌شده خود را ۲۸،۴۸۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده که عمده‌ترین درآمد را از فروش محصول «تایر رادیال» با ۱۶،۷۰۷ میلیارد ریال داشت.
ثبت درآمد ۴۰ هزار میلیارد ریالی توسط "کچاد"
درآمد‌های حاصل‌شده توسط این شرکت معدنی در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی ثبت‌شده که بیشترین میزان درآمد را در بازار داخلی با ۳۶،۰۳۲ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.
دست‌اندازهای کوتاه در مسیر بازیابی پساکرونا
نشانه‌هایی که از وضعیت جهان به گوش می‌رسد حاکی از این است که اقتصاد جهانی بازیابی شده و به سال های قبل از کرونا برگشته اما هنوز در مسیر احیای شرایط دست‌اندازهایی وجود دارد.
یک اشتباه؛ اختصاص وزن زیاد به بازار بدهی
در نگاهی کلی بازارهای سرمایه و بدهی به یکدیگر مرتبط بوده و از یکدیگر تاثیر می‌پذیرند؛ اما از آنجایی که فعالان اصلی این دو بازار با یکدیگر متفاوتند نباید به اشتباه وزنی بیش از واقعیت به تأثیر این دو بازار بر هم داد.
تغییر نام شرکت سرمایه گذاری ایرانیان
شرکت " گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان "با نماد پترول به شرکت" گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس " تغییر نام داد
«شمش» تنور صادرات "ذوب" را داغ کرد
درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی با ۱۹،۴۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده و مابقی آن نیز ۱۲،۳۸۷ میلیارد ریال بوده که در بازار صادراتی به‌دست‌آمده است.
درآمد ۲۹۰میلیارد تومانی "پارسیان" از فروش حق بیمه
پارسیان با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۲۳,۵۴۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشت.
میلیاردها دلار در جیب دلالان ارز ۴۲۰۰
ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال ۱۳۹۷ توسط دولت دوازدهم برای کالاهای اساسی تعیین شد. هدف ارز ترجیحی، کمک در راستای معیشت خانوارها و دهک‌های پایین درآمدی بود. به بیانی دیگر، این ارز یارانه‌ای بود که به تأمین مواد اولیه شرکت‌های تولیدی و کالاهای اساسی تعلق می‌گرفت تا به حفظ معیشت و قدرت خرید مردم کمک کند.
درآمد ۵۷۲میلیارد تومانی "کگل" از فروش «کنسانتره سنگ‌آهن»
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مهرماه سال جاری مجموع فروش محصولات در بازار داخلی را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۱،۰۱۳،۲۵۰ تن ارائه کرده است.
"سلیمی زاده"، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار طی حکمی از طرف رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.
از تابستان بی‌برق تا زمستان بی‌گاز
همان طور که در فصل تابستان، افزایش مصرف برق بسیاری از شرکت‎ها را دچار خاموشی کرد و به روند تولید آن‎ها ضربه زد، در فصل زمستان نیز کشور با وجود داشتن ذخایر فراوان، توان استخراج گاز کافی برای مصرف داخلی خود را ندارد و به ناچار برخی از صنایع با قطع مصرف گاز مواجه خواهند شد و تولیدات آنان کاهش خواهد یافت.
آینده‌ پژوهی صنعت بیمه در یک دهه پیش‌رو
صنعت بیمه مانند سایر صنایع به موجی پیوسته که تغییر در رفتار مشتریان، خدمات ارائه شده توسط شرکت­‌های بیمه و شدیدتر شدن رقابت بین شرکت­‌های بیمه را به همراه داشته است. در این مسیر روندهای مهمی بر صنعت بیمه و آینده آن تاثیرگذار هستند.
 افزایش درآمد سالانه ۳۹ درصدی «هرمز»
بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «اسلب» با ۱۵،۱۲۶ میلیارد ریال بوده، همچنین نرخ فروش اسلب در مهرماه نسبت به شهریور تغییر چشمگیری نداشت.