13:46 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رزمی

۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۲۸ نماد بورسی تا تاریخ ۳۰ مهر ماه به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و... متوقف شدند.
انجام بیش از ۲۶ هزار متر حفاری اکتشافی توسط ایمپاسکو
نماد برتر- طبق آمار منتشر شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) در شش ماهه نخست سال جاری، بیش از ۲۶ هزار متر حفاری اکتشافی انجام داده است.
مروری بر خلاصه مجمع عمومی "وخارزم"
نماد برتر- مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی تقسیم مبلغ ۴۵۶ ریال سود خالص هر سهم و ۵۰ ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.
رقم نجومی خمیردندان را تکذیب می‌کنیم
نماد برتر- رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران حداکثر قیمت خمیردندان خارجی تولید داخل را ۲۷۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت که این انجمن رقم نجومی خمیردندان را به شدت تکذیب می‌کند.
مدیرعامل هلدینگ زیرمجموعه بانک صادرات منصوب شد/ برنامه افزایش سهم بازار
نماد برتر- مدیرعامل بانک صادرات با انتصاب مدیر هلدینگ فناوری اطلاعات و قرارگرفتن ۵ زیرمجموعه در این هلدینگ از برنامه‌ افزایش سهم بازار بانک در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.
توضیحات سازمان دامپزشکی در خصوص گوسفندان رها شده در فرودگاه
نماد برتر- سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای در ارتباط با حضور گله گوسفندان مشاهده شده در محوطه فرودگاه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه کرد.
شاخص بورس بیش از ۵۱ هزار واحد کاهش یافت
نماد برتر- روند نزولی شاخص بورس امروز هم ادامه یافت و این شاخص کاهشی بیش از ۵۱ واحدی را تجربه کرد.
تاکید روحانی به استفاده از نرخ سود غیردستوری، عملیات بازار باز، انتشار اوراق و ...
نماد برتر- رئیس‌جمهور بر بهره‌گیری از نرخ سود با ساز و کار بازار به شکل غیر‌دستوری، عملیات بازار آزاد، تعامل با وزارت اقتصاد و استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی در انتشار اوراق مالی اسلامی تاکید کرد.
هدایت نقدینگی به سمت بازارسرمایه در دستور کار دولت
نماد برتر- روحانی عملکرد دولت در ایفای تعهدات ابزارهای مالی اسلامی را تاکنون قابل اتکا دانست و گفت: بخش خصوصی در عرضه اوراق مالی اسلامی جدید طی دهه اخیر همواره در بازارسرمایه حضور داشته ‌است؛ چنانچه خواهان حضور دائم بخش خصوصی و دولت در بازارسرمایه هستیم تا ابزارسازی‌های نوین برای تأمین مالی برای آنها استفاده شود.
"وخارزم" ۸۸۶ هزار و ۵۳۶ ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۸۸۶ هزار و ۵۳۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۸ اعلام شده بود، از افزایش یک میلیوت درصدی در هر سهم حکایت دارد.
ازسرگیری اکتشاف نفت و گاز ترکیه در شرق مدیترانه
نماد برتر- ترکیه فعالیتهای اکتشافی برای نفت و گاز در آبهای مورد مناقشه در شرق مدیترانه را ازسرگرفته است.
روز پرنوسان برای بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز حرکتی پرنوسان داشت و در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۵۸۸ هزار واحد صعود کرد، سقوطی چشم‌گیر داشت و به یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد رسید. این شاخص در نهایت در رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد ایستاد.
سود هر سهم "وخارزم" ۳۱۱ درصد افزایش داشت
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۴۵۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۱۱ اعلام شده بود، از افزایش ۳۱۱ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
کاهش بیش از ۱۷ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- شاخص بورس امروز برخلاف روزهای گذشته روندی نزولی داشت و بیش از ۱۷ هزار واحد کاهش یافت.
ادعای ورشکستگی صنف تالارهای پذیرایی
نماد برتر- رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران از ورشکستگی کامل این صنف خبر داد و از مسئولان خواست به این سوال فعالان صنف پاسخ دهند که چرا همچنان تالارهای پذیرایی تعطیل هستند، اما سایر واحدهای پذیرایی مثل رستوران‌ها فعالیت می‌کنند؟