05:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تخصصی

حضور همراه اول در بومی‌سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات
نماد برتر- همراه اول با هدف ادامه مسیر و توانمندتر شدن در عرصه تولیدات بومی در رویداد بومی‌سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات حضور دارد.
موافقت ذوب آهن با عرضه سنگ آهن در بورس کالا + چشم انداز بازار سهام
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن از موافقت با عرضه سنگ آهن در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت های فعلی سهام بسیاری از شرکت ها انصاف نبوده که این موضوع به معنای ارزندگی سهام آنها و نزدیک بودن بهبود شرایط است.
خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و چالش های فولاد و معادن
نماد برتر- یکی از مدیران ایمیدرو با انتقاد از خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و اقداماتی که منجر به گسست زنجیره فولاد و معادن شده ، چالش های را اعلام و خواهان شفافیت در قیمت گذاری ها شد.
افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی آخرین شرکت تامین سرمایه حاضر در بازار
نماد برتر- شرکت تامین سرمایه دماوند که تیر سال جاری در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس درج شده ، برنامه افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران داد.
پذیره‌نویسی بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در فرابورس
نماد برتر- مهدی مظاهری مدیر سرمایه‌گذاری جسورانه شرکت سبدگردان الگوریتم در نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه رشد یکم پیشگام» این صندوق را بزرگ‌ترین صندوق جسورانه بورسی معرفی کرد و گفت: سرمایه صندوق پیشگام ۲۴۰ میلیارد تومان بوده و حوزه فعالیت آن کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت، حوزه‌های غیرخدماتی و صنعتی و عمدتا حوزه‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان روی آن کار می‌کنند.
اقدامات تاثیرگذار در بهبود روند معاملات بورس
نماد برتر- بهمن عبدالهی گفت: عدم اظهارنظرهای غیرکارشناسی، جلوگیری از ایجاد جو در نرخ ارز، تحقق وعده‌های مطرح شده برای واریز منابع مالی از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه و خودداری از اقدامات سودجویانه توسط حقوقی‌ها فضای بورس را بهبود می‌بخشد و شاهد رشد معاملات خواهیم بود.
۵G همراه اول بر روی شبکه واقعی بزودی راه‌اندازی می شود
نماد برتر- معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول از راه‌اندازی ۵G بر روی شبکه واقعی در روزهای آینده خبر داد و گفت: توسعه فناوری پرهزینه ۵G در گرو حمایت همه‌جانبه رگولاتوری و چشم‌پوشی از سهم درآمدی است.
بانک ملت و سپرده گذاری مرکزی تفاهمنامه امضا کردند/ افزایش سطح تعاملات
نماد برتر- بانک‌ملت و شرکت سپرده گذاری مرکزی با هدف افزایش سطح تعاملات در ارائه خدمات بانکی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
مشخصات کلی شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت آریان کیمیاتک با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
چند توصیه به متقاضیان واحدهای صندوق‌های کالایی کشاورزی
نماد برتر- در پی آغاز معاملات ثانویه صندوق کالایی گروه زعفران سحرخیز به عنوان نخستین صندوق کالایی کشاورزی بازارسرمایه و همچنین شروع معاملات دومین صندوق کشاورزی در هفته جاری، معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران چند توصیه به سرمایه‌گذاران و متقاضیان واحدهای سرمایه گذاری این صندوق‌ها کرد.
سهم ۱۰ درصدی ایران از تجارت بانکرینگ خلیج فارس و کانون جدید سوخت رسانی
نماد برتر- مشاور طرح های پتروشیمی قشم با اشاره به سهم ۱۰ درصدی ایران از تجارت بانکرینگ خلیج فارس از مصوبات مجلس و دولت برای تبدیل به کانون جدید سوخت رسانی به کشتی ها خبر داد.
همایش بین المللی تامین مالی برگزار می شود
نماد برتر- همایش بین المللی تامین مالی با حضور مدیران بازار سرمایه ایران و مدیران چندین نهاد مالی بین المللی ۲۷ بهمن جاری برگزار می شود.
حجم نقدینگی از ۳۱۳۰ هزار میلیارد تومان گذشت
نماد برتر- بانک مرکزی میزان نقدینگی در پایان آذر ماه سال جاری را بیش از ۳ هزار و ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
هوپو یک فرصت سرمایه‌گذاری با حداقل ۱۰۰ درصد سود سالانه
نماد برتر- مدیران هلدینگ شانا کاسپین با برند هوپو، فرصت سرمایه‌گذاری در مسیر هدایت شده برای یک کسب و کار براساس الگوی مشاغل اصولی را برای صاحبان سرمایه با کسب سود حداقل ۱۰۰ درصدی سالانه فراهم می کنند.
۹ عامل موثر بر تداوم صعود شاخص + دو راهکار هدایت جریان نقدینگی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه ضمن اعلام عوامل موثر بر تداوم روند صعودی شاخص درخصوص دو راهکار هدایت جریان نقدینگی به بورس توضیحاتی داد.