14:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

وایبر به نخستین پیام رسان در جهان تبدیل خواهد شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر به تازگی ادعا کرده است که که گروه‌های آن میزبان یک میلیون نفر کاربر در جهان هستند.
 توییتر در خصوص فالوورهای خود، تصمیم جدید اتخاذ کرد
پایگاه خبری راد: توییتر نسخه iOS اپلیکیشن خود را بازطراحی کرد تا تعداد فالوورها از اهمیت کمتری برخوردار باشند.
آخرین آمار بازی‌های موبایلی در ایران
پایگاه خبری راد: از جامعه‌ بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای در ایران، اکثر کسانی که بازی‌های موبایلی را تجربه می‌کنند، برای بازی کردن، بیشتر از گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند تا تبلت و در بین بازی‌های پرطرفدار، یک بازی ایرانی نیز قرار دارد.
عمر باتری گوشی‌های اندرویدی با یک قابلیت افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: گوگل تایید کرده است که استفاده کاربران از تم تاریک و شبانه در برنامه‌های مختلف به افزایش عمر مفید باتری گوشی‌های هوشمند آنها کمک خواهد کرد.
سلطه دو غول تکنولوژی بر بازار حسگرهای اثر انگشت در موبایل
پایگاه خبری راد: به گفته تحلیلگران، دو شرکت کوالکام و مدیاتک با فناوری‌های جدید در حوزه حسگرهای اثر انگشت بازار آن را در سال آینده تصاحب خواهند کرد.
اچ‌تی‌سی همچنان در سراشیبی سقوط
پایگاه خبری راد: درآمد سالانه اچ‌تی‌سی (HTC) نشان می‌دهد که برای نخستین بار در یک دهه گذشته، درآمد این شرکت تایوانی کمتر از یک میلیارد دلار بوده است.
اپلیکیشن‌های اندرویدی اطلاعات کاربران را دزدیدند
پایگاه خبری راد: پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی اعلام کرده‌اند که بدافزار موجود در ۲۹ اپلیکیشن اندرویدی اطلاعات کاربران را به سرقت برده است.
معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ/ پرچمدار جدید وان‌پلاس از راه رسید
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
باتری گوشی‌های قبلی بهتر از گوشی‌های جدید است!
پایگاه خبری راد: آزمایش‌های صورت پذیرفته بر روی نسل‌های مختلف گوشی‌های آیفون نشان می‌دهد باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های جدید عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی‌های قبلی دارند.
آهنگ‌های شازم را در اینستاگرام استوری کنید
پایگاه خبری راد: اینستاگرام اعلام کرده است که به کاربرانش اجازه می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه خود را در اپلیکیشن شازم به صورت مستقیم استوری کنند.
دیگر کسی نمی‌تواند پیام‌های واتس‌اپ شما را بخواند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که واتس‌اپ قصد دارد از کنجکاوی و دسترسی افراد غریبه به پیام‌های کاربرانش در این پیام‌رسان جلوگیری بعمل بیاورد.
بنیانگذاران استارت آپ‌های موفق از تجربه‌هایشان می‌گویند
پایگاه خبری راد: استارت آپ واژه‌ای است که در سال‌های اخیر در اخبار دنیای فناوری به کرات شاهد استفاده از آن در توصیف کمپانی‌های نوپایی هستیم که راهکارهای جدیدی را برای حل مشکلات و مسائل موجود در دنیای فناوری مطرح می‌کنند.
بار دیگر؛ تلگرامی که ضدفیلتر شد!
پایگاه خبری راد: در حالی که چند ماه از فیلتر شدن تلگرام می‌گذرد و در این مدت کاربران به سراغ پیام‌رسان‌های داخلی رفته‌اند یا با استفاده از انواع فیلترشکن و پروکسی یا نسخه‌های داخلی تلگرام همچنان از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد بازار بدافزارها و جاسوس‌افزارها هم‌چنان داغ است و پس از مدتی باز هم محصولات مخرب خود را عرضه می‌کنند.
آمریکایی‌ها چندسال یکبار گوشی می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران آمریکایی حدودا سه سال یکبار گوشی‌های هوشمند خود را تعویض می‌کنند.
"پای" اندروید همچنان عقب‌تر از سایر نسخه‌ها!
پایگاه خبری راد: آمار توزیع نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید در ماه جاری میلادی نشان می‌دهد که جدیدترین نسخه آن یعنی اندروید پای هنوز نتوانسته است جایی برای خود دست و پا کند.