10:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

نیاز به کد معاملاتی از طرف کارگزار برای خرید سیمان از بورس کالا
متقاضی برای خرید سیمان از بورس کالا نیاز به دریافت کد معاملاتی از طرف کارگزار دارد و پس از آن می‌تواند نسبت به خرید حداقل ۱۰ تن سیمان از طریق کارگزاری اقدام کرده و ثبت سفارش کند.
پذیرش ورق برنجی "فباهنر" در بورس کالا
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از پذیرش ورق برنجی شرکت صنایع مس شهید باهنر و ضایعات مواد شیمیایی شرکت پالایش نفت اصفهان در بازار فرعی این بورس خبر داد.
معاملات ثانویه صندوق "کهربا" از فردا در بورس کالا
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از شروع معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری اوراق مبتنی بر گواهی سپرده سکه طلای کهربا در نماد معاملاتی «کهربا» از روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ خبر داد.
بازگشایی و توقف این نمادهای معاملاتی
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز یکشنبه مورخ ۱۰ مرداد ماه اعلام شد.
عرضه اولیه "اخزا ۰۰۱۱" در بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس
شرکت فرابورس ایران اطلاعیه عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی را منتشر کرد.
بازگشت پژو 2008 به خط تولید با قیمت 712 میلیون
اطلاعات منتشر شده توسط ایران خودرو درباره وضعیت تولید این شرکت در تیرماه نشان می دهد بار دیگر پژو 2008 به خطوط تولید این خودروساز برگشته است.
آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت
پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پیشرفت (۳۰ درصد تأدیه) از روز چهارشنبه ۶ امرداد ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز کاری آغاز می‌شود.
رشد 100 درصدی قیمت مسکن /رکوردهای بی سابقه در دهه 90
روند رشد قیمت مسکن از ابتدای دهه 90 تا کنون نشان میدهد رشد سالانه قیمت در پاییز امسال در ده سال گذشته بی سابقه بوده است. این رشد در متوسط قیمت خرید و فروش مسکن در کشور بیش از اجاره به چشم می خورد
آغاز بازارگردانی ۳ نماد معاملاتی در فرابورس
عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «بهپاک۱»، «ساینا۱» و «گوهرانح۱» از فردا، ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ به روش مبنتی بر حراج در فرابورس ایران آغاز می‌شود.
"بپاس" درخصوص افزایش سرمایه تصمیم گرفت
هیات‌مدیره شرکت بیمه پاسارگاد از تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.
زمان اعمال اختیار فروش در اوراق سلف موازی کلاف گرم نوردیده اعلام شد
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای زمان اعمال اختیار فروش توسط کارگزار دارندگان اوراق سلف موازی استاندارد کلاف گرم نوردیده شرکت فولاد مبارکه اصفهان را اعلام کرد.
سهام عدالت قابل انتقال نیست
حسنلو گفت: به لحاظ قانونی در بازار سرمایه موضوعی به عنوان انتقال سهام عدالت وجود ندارد، مگر آنکه سهامدار فوت کرده و سهام به وراث انتقال یافته باشد و یا اینکه خرید و فروشی انجام شود.
معافیت بخشی از تحریم‌های ایران از سوی آمریکا
وزارت امور خارجه آمریکا در اطلاعیه ای به کنگره این کشور اعلام کرده است که معافیتی برای بخشی از تحریم‌های نفتی اعمال شده علیه ایران اعمال می‌کند.
عرضه «پی وی سی» پتروشیمی غدیر در قالب قرارداد کشف پریمیوم
شنبه هفته آینده ۲۶ تیر ماه برای نخستین بار ۱۵۰۰ تن پلی وینیل کلراید (پی وی سی) S۶۵ شرکت پتروشیمی غدیر در قالب قرارداد کشف پریمیوم در بورس کالای ایران عرضه می شود.
آغاز بازارگردانی مبتنی بر حراج در «آریا 1»
شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه ای از آغاز بازارگردانی نماد معاملاتی «آریا 1» به روش مبتنی بر حراج خبر داد.