05:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمک هزینه

برنامه‌های تولید و اشتغال دولت در سال ۹۷ اعلام شد
پایگاه خبری راد: خلاصه برنامه‌های تولید و اشتغال دولت در سال ۱۳۹۷ از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام و منتشر شد.
مشکلات ارزی علت حضور کمرنگ سخت‌افزاری‌ها در الکامپ
پایگاه خبری راد: مدیر اجرایی الکامپ با بیان اینکه حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه به برنامه‌ریزی بلندمدت نیاز دارد، علت حضور کمرنگ شرکت‌های سخت‌افزاری را مشکلات ارزی- ریالی و شرایط سخت بازار اعلام کرد.
افزایش کمک هزینه سفر بازنشستگان / پیش‌بینی اعزام ۱۰ هزار نفر به کربلا
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفر از ۶۶۰ به ۷۴۰ هزار تومان برای هر بازنشسته و یک نفر همراه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۲۰۰ هزار بازنشسته در برنامه‌های گردشگری و سیاحتی شرکت کنند.
هزینه سنگین مراقبت از کودکان اتیسم/ به پویش " #تا روز عادی " بپیوندید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل انجمن اتیسم تاکید کرد که هزینه زندگی برای خانواده کودکان اتیسم سنگین است؛ به همین دلیل مردم می‌توانند با پرداختن بخشی از کمک هزینه‌های درمانی و آموزشی، کمک کنندتا این کودکان نیز از زندگی عادی بهره‌مند شوند.
ورود بلاک چین به عرصه بانکداری
پایگاه خبری راد: بانک میتسوبیشی ژاپن اعلام کرد با همکاری یک شرکت آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ پرداخت با تکنولوژی بلاک چین را فعال می کند که باعث سریع تر و کم هزینه تر شدن تراکنش ها خواهد شد.
ورود بلاک چین به عرصه بانکداری
پایگاه خبری راد: بانک میتسوبیشی ژاپن اعلام کرد با همکاری یک شرکت آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ پرداخت با تکنولوژی بلاک چین را فعال می کند که باعث سریع تر و کم هزینه تر شدن تراکنش ها خواهد شد.
خاندان سلطنتی انگلیس چه خرجی روی‌دست مالیات‌دهندگان می‌گذارد؟
پایگاه خبری راد: شش روز دیگر پرنس هری و مگان مرکل با یکدیگر ازدواج می‌کنند که تخمین زده می‌شود تنها هزینه‌های امنیتی این مراسم ۲۰ میلیون پوند باشد.
افزایش حقوق کارگران باید از فروردین ماه اعمال شود
پایگاه خبری راد: وزیر کار گفت: با توجه به اینکه بخشنامه مزد از حدود دو هفته قبل در اختیار کارفرمایان قرار گرفته است، فرصت کافی برای محاسبه افزایش حقوق کارگران وجود داشته و این افزایش حقوق باید از فروردین ماه اعمال شود.
بخشنامه حداقل مزد سال ۹۷ ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: بخشنامه افزایش حداقل دستمزد عصر امروز با امضای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.
رده بندی بهترین شهرهای جهان اعلام شد
پایگاه خبری راد: وین -پایتخت اتریش- برای نهمین سال متوالی، عنوان بالاترین کیفیت زندگی را از آن خود کرد.
از اهداف صادراتی عقب هستیم/ صادرات ۱۱ ماهه حدود ۴۱ میلیارد دلار
پایگاه خبری راد: رئیس کنفدراسیون صادرات به ارزیابی وضعیت کلی صادرات در سال ۱۳۹۶ پرداخت و تصریح کرد که از ارقامی که در هدف‌گذاری صادراتی تعیین شده بود عقب هستیم.
آخرین جزئیات داوری جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران
پایگاه خبری راد: دبیر هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با بیان اینکه در انتخاب بازی‌های برتر، نظر داوران ایرانی و خارجی بسیار مشابه بوده که نشان می‌دهد روند داوری در کشور ما حرفه‌ای و استاندارد شده، درباره جشنواره فروش نوروزی هم گفت: بازی‌های برتر جشنواره وارد فروش نوروزی ‌می‌شوند و بنیاد بازی‌ها به ازای ۴۰ درصد از فروشی که هر بازی داشته باشند، به آن‌ها بازی جایزه خواهد داد.
افزایش حقوق مقامات در سال ۹۷ ممنوع شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد ممنوعیت افزایش حقوق مقامات در سال ۹۷ خبر داد.
آغاز ثبت‌نام متقاضیان وام اشتغال روستایی
پایگاه خبری راد: معاون اشتغال وزیر کار از آغاز ثبت نام متقاضیان وام اشتغال روستایی در سامانه کارا خبر داد و گفت: همه کارآفرینان و سرمایه گذاران روستایی از امروز می‌توانند برای معرفی طرح‌های خود در سامانه کارا ثبت نام کنند و وارد پروسه دریافت تسهیلات شوند.
کدام کارگران بیمه بیکاری می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار می‌گوید ۲۲۳ هزار نفر از کارگران کشور که بدون میل و اراده از کار بیکار شده‌اند، مستمری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که از این تعداد ۵۳ هزار نفر متعلق به استان تهران هستند. به گفته او، مقرری بیمه بیکاری از روز اول بیکاری قابل پرداخت است و تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که واقعا بیکار شده باشند.