04:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلمب

فک پلمب کشتارگاه نور به شرطه‌ها و شروطه‌ها!
پایگاه خبری راد: کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان نور که به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب شده بود بنا به درخواست قصابان به صورت مشروط فک پلمب شد.
آسانسور برج‌ها و اماکن مسکونی مشمول بازرسی استاندارد اجباری می‌شوند
پایگاه خبری راد: مدیرکل اداره استاندارد استان تهران از دستور کار قرار گرفتن بازرسی استاندارد اجباری آسانسور برج‌ها و اماکن مسکونی در کارگروه استانداردسازی استان تهران خبر داد.
تشریح برنامه‌های دولت برای نظارت بر مبادلات ارزی
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های دولت برای کنترل و نظارت بر مبادلات ارزی در بخش‌های مختلف را تشریح کرد.
ساختمان‌های تجاری غیراستاندارد پلمب می‌شوند
پایگاه خبری راد: در سطح کشور به ویژه در بافت فرسوده و بازار، پلاسکوهای دیگری وجود دارند که امکان ایجاد حادثه دلخراش از سوی آن‌ها می‌رود؛ لذا مقرر شده در صورت عدم ایمن‌سازی، این واحدها با دستور قضایی پلمب شوند.
ولع جذب سپرده و زخم باز موسسات غیرمجاز
پایگاه خبری راد: مدیرکل سابق حوزه نظارتی بانک مرکزی که سپرده‌گیری از مردم چه در ایران و چه در سطح جهان را یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های اقتصادی می‌داند، می‌گوید تا زمانی که بانک مرکزی از اختیارات قانونی کافی برای مقابله با فعالیت موسسات غیرمجاز برخوردار نیست و مجموعه تصمیم‌گیران هنوز به این اجماع نرسیده‌اند که سپرده‌گیری از عموم مردم، بدون مجوز بانک مرکزی یک عمل مجرمانه و مخاطره‌آفرین است و در عین حال قوانین موجود اصلاح و اختیارات بانک مرکزی بیشتر نشود، این زخم باز می‌ماند.
کار به قطع سیم خودپردازها کشید
پایگاه خبری راد: اختلاف‌نظر در رابطه با اعمال نظارت و مسائل امنیتی دستگاه‌های خودپرداز بین شبکه بانکی و نیروی انتظامی ادامه دارد. آخرین گزارش‌ها حاکی از اقدام برای توقف فعالیت تعدادی از خودپردازها است.
پاساژ "دراکولا" تعطیل می‌شود
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه 11 تهران در نشست ساختمان های نا ایمن بخش مرکزی پایتخت از تعطیلی پاساژ معروف به دراکولا در خیابان لبافی نژاد به دلیل پیشگیری از خطرات جانی و مالی برای کسبه، کارگران و مراجعین خبر داد.
گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اهمیت استفاده از گاز طبیعی، گفت: هرچند تعمیر و نگهداری جایگاه‌ها هزینه بالایی به شرکت تحمیل می کند اما به جهت استفاده از سوخت پاک آماده به کار بودن این جایگاه‌ها حائز اهمیت است.
سنجش گوگرد گازوئیل هر دو هفته یکبار
پایگاه خبری راد: با توجه به آغاز توزیع سوخت دیزل یورو۴ از اول خردادماه سال جاری، پایش کیفیت این سوخت موضوع بسیار مهمی است که مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست جزییات آن را تشریح کرد و گفت: فهرست کلیه جایگاه‌هایی که از ابتدای خرداد توزیع گازوئیل یورو۴ دارند؛ در اختیار سازمان محیط زیست قرار گرفته و سنجش میزان گوگرد گازوئیل در ۲۵ درصد جایگاه‌ها هر دو هفته یکبار انجام خواهد شد.
 ۴ مورد تخلف منجر به پلمب مغازه شد/در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر احتکار هستیم
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از آغاز طرح نظارتی ماه رمضان حدود ۱۰۷ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که ۴ مورد از آنها نیز منجر به تشکیل پرونده و پلمب مغازه شده است. گزارش‌هایی نیز مبنی بر احتکار برخی از کالاهای غیر مربوط به ماه رمضان صورت گرفته که با جدیت در حال بررسی این موضوع هستیم.
تفاهمنامه محیط زیست با وزارت نفت برای پایش کیفی گازوئیل
پایگاه خبری راد: به دنبال اعلام خبر توزیع گازوئیل یورو۴ از ابتدای خردادماه سال جاری، مدیر کل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین تفاهم‌نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نفت به منظور پایش کیفیت گازوئیل در جایگاه‌های سراسر کشور خبر داد.
7 واحد تجاری غیر مجاز در مجتمع بازار موبایل ایران پلمب شد
پایگاه خبری راد: از سوی شهرداری منطقه 11تهران 7 باب واحد تجاری غیر مجاز در مجتمع تجاری بازار موبایل ایران که اقدام به تکثیر واحد تجاری غیر قانونی کرده بودند؛ پلمب شد.
امحای بیش از 90 تن محموله‌ قاچاق در پایتخت/ حضور تمام قد پلیس برای تثبیت بازار ارز
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح امحای محموله قاچاق در پلیس آگاهی تهران گفت: امروز شاهد امحای یکی از بزرگترین محموله‌های قاچاق هستیم که شامل هفتادتن لوازم آرایشی و بهداشتی و 24 تن موارد خوراکی و نوشیدنی است که همه به صورت قاچاق وارد کشور شده و تاخود تهران رسیده است و مواد بهداشتی کشف شده همه تاریخ گذشته هستند و حداقل هفت سال و حداکثر یازده سال از تاریخ انقضای آنها گذشته است که تاریخ این ‌ها را عوض می‌کنند و تحویل مردم می‌دهند.
دستگیری ۱۲ نفر از اخلالگران بازار ارز/پلمب صرافی های فاقد مجوز
پایگاه خبری راد: رییس پلیس تهران گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای افزایش امنیت اقتصادی و نیز ایفای وظایف ضابطیت خود در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات هیئت دولت حضور چشمگیر و مستمر در بازار ارز دارد.
دستگیری ۱۲ نفر از اخلالگران بازار ارز
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۲ نفر از اخلالگران بازار و همچنین پلمب ۱۶ واحد صرافی فاقد مجوز خبر داد و گفت: در بستر فضای مجازی نیز یک گروه‌ که با اقدامات غیرقانونی موجب اخلال در بازار ارز شده بود، شناسایی و احضار شد.