21:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت صنع

درخواست حسابدار معروف برای بررسی پشت پرده مصوبه فولادی وزارت صنعت
نماد برتر- حسابدار معروف با اشاره به اینکه همواره بخش زیادی از مصوبات به نفع عده‌ای خاص بوده، گفت: باید پشت پرده مصوبه ابلاغی وزارت صنعت برای قیمت‌گذاری فولاد بررسی شود.
مخالفت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصمیم وزیر صنعت
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه فولادی وزیر صنعت مبنی بر اعمال قیمت پایه ۷۰ درصدی در بورس کالا را خلاف قانون دانست و گفت: قیمت گذاری دستوری در تناقض آشکار با ذات بازارسرمایه است.
رئیس مجلس از طرح توسعه دو زیرمجموعه فولاد مبارکه بازدید کرد
نماد برتر- رئیس مجلس در بازدید از طرح توسعۀ دو زیرمجموعه فولاد مبارکه گفت: در سیاست‌گذاری‌ها باید تصدی‌گری دولت را کمتر کرد و اجازه داد طبق اصل ۴۴، کار در اختیار مردم و نیروهای جوان باشد .
سهامداران مقصر اصلی قیمت دستوری فولاد و توزیع رانت مجلس هستند !
نماد برتر- عضو هیات مدیره ذوب آهن با اعلام مقصر اصلی قیمت دستوری فولاد و توزیع رانت مجلس گفت: آگاهی سهامداران مانع از تضییع حقوق و ارزان‌فروشی داوطلبانه می شود.
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
ذوب‌آهن آثار منفی تصمیمات خلق‌الساعه وزارت صنعت را اعلام کرد
نماد برتر- شرکت ذوب‌آهن اثر تصمیمات خلق‌الساعه وزارت صنعت را تحمیل خسارت توقف کشتی‌ها و پرداخت هزینه دموراژ از جیب سهامداران و در نتیجه کاهش تولید محصولات اعلام کرد.
سرمایه گذاری خارجی ۱.۴ میلیارد دلاری با صدرنشینی ۴ کشور در ۹ ماه
نماد برتر- وزارت صنعت از سرمایه گذاری خارجی ۱.۴ میلیارد دلاری در ۹ ماهه سال جاری با صدرنشینی آلمان، چین، ترکیه و انگلستان خبر داد.
داستان فولادی ها از تحریم ترامپ تا رزم حسینی
ماد برتر - بعد از اینکه در سال 98 ترامپ صنعت فولاد ایران را تحریم کرد گویا وطنی ها نیز دلشان تاثیر بیشتر در حشیه این بازار خواسته و با ورود وزیر صمت و تصمیمات عجیب وی، فولاد وارد فاز جدیدی از دوران خود می شود.
واعظی هم منتقد وزیر صنعت شد/ جلسه یکشنبه آینده و شایعه غیبت خودخواسته
نماد برتر- رئیس دفتر رئیس جمهور هم با انتقاد از رفتار مخرب وزیر صنعت از برگزاری جلسه در یکشنبه آینده خبر داد و برخی شایعات هم از غیبت خودخواسته وزیر در جلسه دیروز هیات دولت حکایت دارند.
مجلس قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی در بورس کالا را پیگیری می کند
نماد برتر- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به تعیین قیمت پایه جدید شمش فولادی در بورس کالا گفت: مجلس پیگیر خروج دولت از قیمت گذاری کالای پذیرفته شده در بورس از وزارت صنعت است .
مهم‌ترین علل نابسامانی بورس و تاکید بر حفظ منافع ۵۰ میلیون سهامدار
نماد برتر- انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه‌ای با اعلام مهم‌ترین علل نابسامانی بورس از مواضع وزیر صنعت و دیگر مراجع تصمیم گیر ، انتقاد و خواهان حفظ منافع ۵۰ میلیون سهامدار در سیاست گذاری ها شد.
بورس کالا قیمت گذاری دستوری و نظر وزیر صنعت را اجرا نمی‌ کند
نماد برتر- معاون عملیات و نظارت بورس کالا با اعلام عدم پذیرش توزیع رانت در این بورس گفت: قیمت گذاری در حوزه اختیارات وزارت صنعت نیست و صحبت اخیر وی درباره قیمت گذاری فولاد اجرایی نمی‌شود.
ذخیره لاستیک‌های سنگین دولتی رو به اتمام است/ قیمت گذاری جدید با ارز نیمایی
نماد برتر- مقام مسئول سازمان راهداری از اتمام ذخیره لاستیک‌های سنگین دولتی تا سه ماه آینده و توزیع لاستیک های جدید با ارز نیمایی و قیمت گذاری جدید خبر داد.
پذیره نویسی سهام شرکت معدنی در آستانه پذیرش + افزایش سرمایه و ۴ پروژه
نماد برتر- مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات با معرفی ۴ پروژه، حضور ۳ شرکت معدنی در ترکیب سهامداری و برنامه افزایش سرمایه ۶ هزار میلیاردی از بررسی پذیرش در فرابورس و پذیره نویسی ۴۹ درصد سهام خبر داد.
وزارت صنعت واحد رایزنان بازرگانی را تعطیل کرده است!
انماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: در حال حاضر به معنای واقعی رایزن بازرگانی نداریم که آشنا به امر صادرات و واردات باشد و بتواند تجارت را روان کند و کمرنگ دیده شدن اهمیت این موضوع موجب شده که واحد مربوط به رایزنان بازرگانی در وزارت صمت تعطیل شود.