09:49 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نائب رئیس

برجام نبود روزانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان ضرر می‌کردیم
پایگاه خبری راد: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده عضو اکیپ مجلس در بررسی برجام بودم و تنها این را فهمیدم که اگر برجام نبود ما هر روز یک هزار میلیارد تومان باید به خاطر تحریم‌ها ضرر می‌کردیم.
تولیدکننده برای ارتقای تولید فضای امن می‌خواهد
پایگاه خبری راد: نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اینکه تولیدکننده به دنبال فضای امن برای حفظ ارتقای تولید است، تاکید کرد: دولت دوازدهم باید در اجرای برنامه های اقتصادی پسابرجام چابک‌تر، سریع تر و عاقلانه تر عمل کند.
دور کردن نفت از اقتصاد برای دولت ها سخت است
پایگاه خبری راد: اگر دولت بتواند یک سال صادرات نفت را فدای سال‌ها تولید و صادرات محصولات فرآوری کند، طعم ارزش‌افزوده حاصل این فرآیند، هیچ‌گاه از زیرزبان دولت‌نشینان فراموش نمی‌شود.
مرغ‌های بی‌مشتری روی دست صاحبانشان ماند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران از کاهش قیمت مرغ خبر داد و گفت: در پی افزایش تولید و کاهش مصرف در فصل پاییز، مرغ‌ها بدون مشتری در مرغداری‌ها مانده‌اند.
جزئیات تفاهم‌نامه‌های جدید نفتی ایران با روسیه
نائب رئیس کمیسیون انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی ایران گفت: تفاهم‌نامه‌های جدید میان ایران و روسیه در دریای خزر، برای ایران اهمیت زیادی دارد و زمینه مناسبی را فراهم می‌کند که در توسعه میادین نفتی و گازی وارد تعامل و همکاری شویم.
گسترش ارتباط «سایپادیزل» و «ولوو» سوئد با تولید خودروهای جدید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: ارتباط با شرکای خارجی به ویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد این رابطه گسترش خواهد یافت.
کشاورزی و دامپروری؛ اولویت کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس
پایگاه خبری راد - نائب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش‌های کشاورزی، دامپروری و عشایری در اولویت طرح‌های دو فوریتی این کمیسیون است.
صفحه قبل | صفحه بعد