23:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سلامتی

حالت تاریک واتس‌اپ برای اندروید حذف می‌شود؟
پایگاه خبری راد: واتس‌اپ اعلام کرد که حالت تاریک (dark mode) را برای نسخه اندرویدی این پلت‌فرم حذف و لغو کرده است.
"فرشته‌های مرگ" کبد را از کار می‌اندازند
پایگاه خبری راد: بازرس انجمن علمی بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران با تاکید بر این که بارندگی‌های بهاری احتمال رویش قارچ‌های سمی را افزایش می‌دهد، لزوم افزایش آگاهی افراد جامعه به ویژه کودکان در مواجهه با قارچ‌های سمی آمانیتا موسوم به فرشته‌های مرگ در طبیعت را یادآور شد.
افزایش اضطراب و خودآسیبی در بین دانش‌آموزان انگلیسی
پایگاه خبری راد: بیش از ۸۰ درصد از معلمان انگلیسی اعلام کرده‌اند که به دنبال افزایش گزارش‌هایی مربوط به تشدید اضطراب، خود آسیبی و حتی موارد خودکشی میان دانش‌آموزان و با حمایت ناکافی مدارس، وضعیت سلامت روان دانش‌آموزان انگلیسی طی دو سال گذشته وخیم‌تر شده است.
الکترونیکی شدن اسناد پزشکی برای راحتی مردم
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات گفت: باید ببینیم هدف ما از استقرار دولت الکترونیک و نظام سلامت الکترونیک چیست؛ یکی از اهداف ما برای اجرای نظام سلامت الکترونیک، کمک به متولی و مسئول سلامت یعنی وزارت بهداشت برای بهبود مدیریت سلامت است.
آب را قبل از مصرف بجوشانیم؟
پایگاه خبری راد: چند روزی است که در فضای مجازی اخباری مبنی بر عدم کیفیت آب شرب به علت سیل‌های اخیر منتشر می‌شود که لزوم جوشاندن آب را قبل از مصرف تاکید می‌کند؛ مسوولان وزارت نیرو در این باره توضیحاتی را داده‌اند.
اقدامات ایمنی برای جلوگیری از انفجار گوشی در فصل گرما
در آستانه فصل گرما و تابستان، بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری به کاربران گوشی‌های هوشمند هشدار داده‌اند که با رعایت نکات ایمنی از انفجار دستگاه خود جلوگیری کنند.
جلوی بچه‌ها غُرِ بی‌پولی نزنید!
پایگاه خبری راد: «این روزا دیگه کسی نمی­تونه ماشین خارجی خوب سوار شه به جز دزدا! این روزا کسی نمی­تونه شغل درست و حسابی برای خودش دست و پا کنه مگه اینکه به یه جا وصل باشه! این روزا ...»
۹ توصیه مهم سلامتی برای بهار
پایگاه خبری راد: فصل بهار فرصت مناسبی است تا با رعایت برخی عادات درست در برنامه روزانه به شادابی و سلامتی بیشتری دست پیدا کنیم.
خودروهای برقی جایگزین بنزینی‌ها نمی‌شوند!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران با بررسی‌های فراوان برآورد کرده‌اند که حتی در یک دهه آینده نیز همچنان تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی از نمونه‌های برقی آن بیشتر خواهد بود.
محاکمه تحریم کنندگان توسط قوه قضاییه ایران!
پایگاه خبری راد - حسن روحانی گفت: ما باید ابتدا در دستگاه قضایی خودمان این شکایت را مطرح کنیم که آمریکا با تحریم‌های خود و کسانی که او را یاری می‌دهند، علیه بشریت جنایت می‌کنند و باید محاکمه شوند و سپس آن را از دادگاهی بین‌المللی بخواهیم.
درخواست آمریکا از ونزوئلا برای آزادی مدیران نفتی
پایگاه خبری راد: تد کروز و جان کورنین، سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا را برای آزادی شش مدیر شرکت نفتی سیتگو پترولیوم که از سال ۲۰۱۷ در زندان به سر می‌برند، تحت فشار قرار دادند.
بایدها و نبایدهای طب ایرانی در مورد تغذیه در فصل بهار
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر و سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به تلاش حکمای ایرانی برای حفظ تندرستی مردم و پیشگیری از بروز بیماری، بر رعایت تدابیر مرتبط با مزاج هر فصل برای پیشگیری از بروز بیماری‌های رایج آن فصل تاکید کرد.
ساعت‌های هوشمند به حفظ سلامتی کمک می‌کند
پایگاه خبری راد: نتایج تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که ساعت‌های هوشمند اپل واچ قادر است به حفظ سلامتی کاربرانش کمک کند.
افزایش 15 درصدی ضریب آمادگی در همه بخش‌های حمل‌ونقل در نوروز 98
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ضریب آمادگی و کمیتی عرضه شده نسبت به سال گذشته در همه بخش‌ها حداقل حدود 15 درصد افزایش داشته و به‌طور طبیعی پیش‌بینی‌مان این است که مقدار سفر نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.
وزارت صمت به مصوبه هیات دولت احترام نمی‌گذارد
پایگاه خبری راد: به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با وضعیت به وجود آمده، شرکتهای واردکننده خودرو در سال آینده نابود می‌شوند.