08:04 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رکوردشکنی

کمبودی در تولید گوشت و مرغ وجود ندارد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاروزی اعلام کرد: هیچ کمبودی در محصولات پروتئینی از جمله گوشت و مرغ وجود ندارد و سرانه مصرف گوشت مرغ به ۲۹ کیلوگرم در سال جاری رسیده است.
افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در ترکیه
پایگاه خبری راد: اردوغان با اشاره به جذب ۳۸ میلیارد دلار سرمایه خارجی گفت که کشورش امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است.
 دلار در برابر سایر ارزها پیشروی می کند
پایگاه خبری راد: پس از آن که بورس وال‌استریت صعودی تاریخی را تجربه کرد، ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایان مهم آن تقویت شد.
پول های مجازی در بانکداری اسلامی چه جایی دارد؟
پایگاه خبری راد: عضو شورای فقهی بانک مرکزی با بیان اینکه پول‌های مجازی اعتباری است، گفت: رمز ارز کاغذی نیست و باید زمینه اعتماد عمومی و ایجاد مال عمومی را در آن فراهم کرد.
بانک‌های مرکزی مشتری پر و پا قرص طلا
پایگاه خبری راد: آمار شورای جهانی طلا نشان داد بانک‌های مرکزی در سه ماهه سوم امسال طلا به ارزش حدود ۵.۸ میلیارد دلار خریدند که بزرگترین خرید از سال ۲۰۱۵ بود.
استقبال از نسخه جدید iOS ۱۲ رکوردشکنی کرد
پایگاه خبری راد: تیم کوک در جریان برگزاری رویداد رونمایی محصولات جدید اپل اعلام کرد که هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد از دستگاه‌های این شرکت از نسخه جدید سیستم‌عامل iOS ۱۲ استفاده می‌کنند.
افزایش 5 درصدی تردد زائران اربعین در مرز مهران/ آغاز موج بازگشت زوار از یکشنبه
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی بااشاره به افزایش 5 درصدی تردد زائران در مرز مهران نسبت به سال گذشته، گفت: پیش بینی می شود از روز یکشنبه که موج بازگشت زوار آغاز می شود شاهد افزایش 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خواهیم بود.
قیمت طلا رکوردشکنی کرد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز پنج شنبه تحت تاثیر سقوط بازارهای سهام جهانی که تقاضا برای این فلز ارزشمند به عنوان دارایی مطمئن را تقویت کرد، به بالاترین حد خود در بیش از سه ماه گذشته رسید.
باز هم صف‌های خرید و هیجان در بورس
پایگاه خبری راد: بورس تهران اولین روز کاری هفته را با رشد قیمت سهام شروع کرد. در این بازار بار دیگر صف‌های فروش در خودرویی‌ها به صف‌های خرید بدل شد. اخبار مربوط به اقتصاد کلان در کشور بیش از گذشته جو بازار سهام را در دست گرفته و بازار را هیجانی کرده است.
ترامپ و زیان های اقتصادی جهان!
پایگاه خبری راد: سیاست "اول آمریکا" که توسط دونالد ترامپ پیگیری میشود، علاوه بر پیامدهای آن بر اقتصاد آمریکا بر روی دیگر کشورها نیز تاثیر زیادی گذاشته است.
سامسونگ به دوران رکوردشکنی بازگشت
پایگاه خبری راد: سامسونگ به‌تازگی با انتشار گزارش مالی سه ماهه خود، از دستیابی به یک رکورد جدید در سومین فصل از سال جاری ۲۰۱۸ میلادی خبر داده است.
در نیمه اول سال جاری چه تعداد کد بورسی ثبت شد؟
پایگاه خبری راد: روند رشد قیمت‌ها در نیمه نخست امسال باعث شده تعداد بیشتری برای دریافت کد بورسی اقدام کنند؛ به طوری که تعداد کدهای بورسی ثبت شده در این مدت بیش از دو برابر مدت مشابه سال گذشته بوده است.
ارزش سهام عدالت خانوارهای ۵ نفره ۲۲ میلیون تومان شد
پایگاه خبری راد: با توجه به وضعیت کنونی بورس و رشد ارزش شرکت‌ها همراه با رکوردشکنی‌های نماگر اصلی بازار سهام، اگر در وضعیت فعلی سهام عدالت آزادسازی شود کسانی که سابقا یک میلیون تومان سهام عدالت داشته‌اند در حال حاضر ارزش سهامشان به بیش از ۴ میلیون تومان رسیده که در یک خانواده 5 نفری حدود ۲۲ میلیون تومان برآورد می‌شود.
شاخص بورس هر روز رکوردشکنی می‌کند، اما چه فایده!؟
پایگاه خبری راد: در حالی قیمت‌ها در بورس تهران به صورت لحظه‌ای رکوردشکنی و رشد بی‌سابقه را تجربه می‌کند که همچنان به خاطر ریسک‌های زیاد سیستماتیک و غیرسیستماتیک، این بازار حتی گزینه سوم برای سرمایه‌گذاری عامه مردم هم نیست.
بورس روسیه در بالاترین سطح تاریخ خود ایستاد
پایگاه خبری راد: با وجود فشار تحریم‌های آمریکا بر شرکت‌های بزرگ روسیه، شاخص بورس این کشور در بالاترین سطح تاریخ خود قرار گرفت.