11:43 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رزمی

بررسی کیفیت اشتغال دانش آموختگان در دانشگاه خوارزمی
نماد برتر- چهاردهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام‌های دانشگاهی، با تمرکز بر کیفیت آموزش عالی و اشتغال دانش آموختگان از سوی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
رشد ۳۷ درصدی فروش معدنی‌ها با ارزش ۱۴۹ هزار میلیارد تومان
نماد برتر- طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارزش فروش ۷۴ شرکت معدنی و صنایع معدنی بورسی، در هفت ماه ابتدایی سال جاری با رشد ۳۷ درصدی از ۱۴۹.۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد.
فروش ۱۴۹هزار میلیارد تومانی ۷۴ شرکت معدنی‌ حاضر در بورس / ۵ نماد بزرگ
نماد برتر- بررسی عملکرد ۷۴ شرکت بخش معدن و صنایع معدنی حاضر در بورس در ۷ ماه سال جاری نشان از فروش ۱۴۹.۴ هزار میلیارد تومانی با رشد ۳۷ درصدی و قرار گرفتن ۵ نماد بزرگ در جایگاه اول تا پنجم دارد.
بیش از ۱۴۹هزار میلیارد تومان ارزش فروش ۷۴ شرکت معدنی و صنایع معدنی بورسی
ارزش فروش ۷۴ شرکت معدنی و صنایع معدنی در هفت ماه ابتدای امسال با رشد ۳۷ درصدی از ۱۴۹.۴هزار میلیارد تومان عبور کرد.
نابودی ۵۰ درصد منابع زیرزمینی گلستان با افزایش بی‌رویه کشت برنج
نماد برتر- عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان گفت: بهترین راهکار در کوتاه‌مدت برای کاهش سرعت از بین رفتن منابع آب‌های زیرزمینی با توجه به کشت بی‌رویه برنج، روی آوردن به روش خشکه‌کاری برنج است.
زمان افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی + مجمع ۷ شرکت و پتروشیمی گلستان
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده پتروشیمی گلستان و ۸ شرکت دیگر به همراه لغو مجمع عادی بطور فوق العاده سهم قندی اعلام شد.
تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد
نماد برتر- روز جهانی شهرها با وبینار مسئولان حوزه شهرسازی کشور در حالی دنبال شد که طی آن با وعده همکاری شهردار تبریز، این شهر برای میزبانی برنامه‌های کمیته ملی اسکان بشر ایران اعلام آمادگی کرد.
تجهیزات غیراستاندارد ۱۸ شهربازی در استان تهران پلمب شد
نماد برتر- مدیرکل استاندارد تهراناز توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته خبر داد.
مجلس اقدام فوری و راهبردی لغو تحریم‌ها را تصویب کرد / تکلیف سه ماهه دولت
نماد برتر- طرح یک فوریتی مجلس در اقدام فوری و راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس تصویب و دولت مکلف شد در صورت عدم عادی شدن روابط بانکی اروپا و خرید نفت طی ۳ ماه ، پروتکل الحاقی را متوقف کند .
ساماندهی تامین نهاده‌های دامی در دستور کار مجلس/واردات در فصل برداشت آسیب‌زاست
نماد برتر- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: واردات محصولات کشاورزی نباید در فصل برداشت انجام شود، دولت در برخی موارد با واردات بی‌رویه و بی‌موقع، مانعی را پیش روی تولید داخلی بوجود آورده که برای بخش کشاورزی و دامی کشور آسیب‌زاست.
مروری بر پرتفوی مهرماه "وخارزم"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۴۶ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
سرمایه‌گذاری ۱۹۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش‌های آب و برق تهران
نماد برتر- وزیر نیرو از بهره‌برداری ۱۲۴ پروژه در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: تاکنون در دولت تدبیر و امید ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق تهران سرمایه‌گذاری شده است.
تحلیل کارشناسی از دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز
نماد برتر- با توجه به اینکه دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز از سوی هیئت وزیران به تصویب رسیده است، یک تحلیلگر رمز ارز با بیان اینکه این آیین‌نامه دارای ابهامات جدی است، معتقد است که با محدودیت‌های ایجاد شده در آیین‌نامه جدید حاشیه سود این صنعت بسیار کم می‌شود و ریسک ورود افراد به صنعت رمز ارز نیز افزایش می‌یابد.
سطح داخلی‌سازی واگن‌های مترو به ۸۵ درصد می‌رسد
نماد برتر- ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری بازیگران اصلی زیست‌بوم ریلی درون شهری در تلاش است تا بومی‌سازی واگن‌های مترو را در کشور محقق کند. پیش‌بینی شده دانش فنی و طراحی داخلی واگن‌های مترو تا پایان امسال به ۸۵ درصد می‌رسد.
دستبرد به بزرگترین گنجینه جواهرات ساوه
نماد برتر- گنجینه جواهرات ساوه این روزها ناامن شده، البته سرقت یاقوت های سبز کار سخت تری است، اما یاقوت های سرخ را براحتی می توان به سرقت برد، شبانه یا حتی روزهنگام، وقتی از نگهبان و نگاه های نگران خبری نیست.