07:52 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس اتحادیه فروشندگان

در روز ۲۷ آبان قیمت طلا، سکه و ارز چند؟
پایگاه خبری راد: امروز در بازار طلا قیمت‌ها تا حدودی روند افزایشی داشت همچنین نرخ یورو مسافرتی هم هزار تومان بالا رفت و بانک‌ها نیز دلار را با افزایش ۸۰۰ تومانی نسبت به دیروز تا ۱۱ هزار و ۸۱۸ تومان می‌خریدند.
درخواست واردات جگر
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه گفت: با وجود عرضه مناسب دام زنده اما به دلیل قاچاق بیش از حد آن، بازار دل و جگر با مشکلاتی مواجه شده و درخواست واردات جگر به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است.
ثبات قیمت‌ها در بازار گل/ مردم بیشتر "رز" می‌خواهند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان گل از ثبات قیمت‌ها در این بازار خبر داده و اظهار کرد که بیشترین تقاضا در این بازار مربوط به گل رز است.
سود قاچاق، گوشت بازار را آب کرد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی از کاهش عرضه گوشت قرمز در بازار به دلیل افزایش حجم قاچاق دام زنده خبر داد.
جدیدترین وضعیت بازار گوشت مرغ و ماهی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان ماهی و پرنده گفت: در چند روز اخیر به دلیل کاهش عرضه مرغ در بازار، قیمت این محصول با رشد ۱۰۰۰ تومانی در هر کیلو روبرو شده است.
کمبودی در بازار محصولات گرمایشی نداریم
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع گفت: بازار با کمبود محصولات گرمایشی به خصوص پکیج، روبرو نیست و نیاز افراد از طریق تولیدات داخلی پاسخ داده می‌شود.
قیمت انواع میوه در بازار
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان این‌که کمبودی در عرضه میوه و سبزی وجود ندارد، احتمال داد که در روزهای پایانی سال و تنظیم بازار شب عید بازار میوه با کمبود سیب درختی روبرو شود.
کمبود پکیج ادامه دارد/ مازاد نیاز داخلی بخاری صادر می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: بازار لوازم خانگی به جز پکیج در هیچ محصولی با کمبود مواجه نیست و حتی مازاد نیاز بازار داخلی محصولات گرمایشی بخاری و آبگرمکن صادر می‌شود.
گوجه‌فرنگیِ ارزان شده همچنان گران‌تر از پارسال
پایگاه خبری راد: اگرچه با ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی و دیگر اقدامات انجام شده، قیمت فعلی گوجه فرنگی ۱۰۰۰ تومان ارزان‌تر از ماه گذشته است اما این محصول همچنان حدود ۸۷ درصد گران‌تر از همین بازه زمانی در سال گذشته به فروش می‌رسد.
افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت موتورسیکلت
پایگاه خبری راد:رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات، با اشاره به این‌که قیمت موتورسیکلت با رشد ۳۰ تا ۴۰ درصدی همراه بوده است، اظهار کرد: قیمت‌های گزافی که از سوی برخی فروشندگان در بازار عنوان می‌شود غیرقانونی است.
افزایش غیرقانونی 6 برابری برخی کالاهای مصرفی مردم
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی تصویری و لوازم خانگی البرز گفت: قیمت برخی کالاهای مصرفی مردم در بازار به طور غیرمنطقی و غیرقانونی تا 6 برابر هم افزایش داشته است.
پوشاک در انتظار ارز نیما
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و دوزندگان پیراهن گفت: تأمین‌کنندگان مواد اولیه تولید پیراهن و پوشاک در انتظار تأمین ارز از طریق سامانه نیما هستند.
تقاضای کاذب واحدهای صنفی لوازم خانگی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ادعای فروشندگان مبنی بر عرضه قطره‌چکانی لوازم خانگی از جانب کارخانه‌ها را رد کرد و گفت: تقاضای کاذب در واحدهای صنفی است.
جدیدترین اخبار از طرح پیش‌فروش لوازم خانگی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرد واحدهای صنفی که به عنوان نماینده کارخانه در تهران اقدام به پیش‌فروش کالا می‌کنند هیچ مسئولیتی نسبت به تحویل کالا به خریداران ندارند.
 کاهش ۴۰ درصدی قیمت موبایل !
پایگاه خبری راد: در شرایطی که قیمت گوشی تلفن همراه پس از روند افزایشی ماه‌های گذشته، در هفته گذشته با کاهش روبرو بود رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که اگر ۶۰۰ هزار دستگاه گوشی توقیف شده توسط سازمان حمایت قیمت‌گذاری شود و از سوی دیگر ارز نیمایی برای واردات این محصول تامین شود، قیمت موبایل تا ۴۰ درصد کاهش خواهد یافت.