12:31 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری نفت

ترمز رشد نفت شیل آمریکا کشیده می‌شود؟
پایگاه خبری راد: تولید نفت خام در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ هم‌چنان به رشد ادامه خواهد داد اما روند آن در مقایسه با سال ۲۰۱۸ آهسته‌تر خواهد بود.
قیمت نفت رو به افزایش رفت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز چهارشنبه با امیدواری به هزینه بالاتر چین برای مهار کندی رشد اقتصادی، افزایش یافت.
نفت گران شد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر آمار رشد چشمگیر فرآوری نفت چین در سال ۲۰۱۸ با وجود کندی اقتصادی، به بالاترین حد خود در سال ۲۰۱۹ صعود کرد.
صعود هفتگی قیمت نفت در واکنش به سیگنال‌های مثبت
قیمت نفت روز جمعه پس از این‌که اوپک جزییات کاهش تولید خود را منتشر کرد و همچنین با انتشار سیگنال‌هایی از پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین، صعود کرد و سومین افزایش هفتگی متوالیی خود را رقم زد.
دارایی هایی که شاه از ایران برد!
پایگاه خبری راد: نزدیک‌ترین صفت به اموال و دارایی‌های محمدرضا پهلوی، «افسانه‌ای» است. چرا؟ چون در واقع هیچکس به غیر از احتمالا خودش نمی‌داند که وقتی آخرین شاه ایران در چنین روزی از کشور رفت، چه میزان دارایی را با خودش از این خاک خارج کرد.
کاهش سالانه قیمت نفت با وجود توافق اوپک و غیراوپک
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه در آخرین روز معاملات سال ۲۰۱۸ تحت تاثیر عملکرد مثبت بازارهای سهام، صعود کرد اما در مسیر ثبت نخستین کاهش سالانه در سه سال گذشته قرار دارد.
  قیمت نفت برای سومین هفته عقبگرد داشت!
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر کاهش ذخایر آمریکا و رشد بازارهای سهام ثابت ماند اما یک کاهش هفتگی دیگر را رقم زد.
قیمت نفت با نشانه‌های کندی تولید آمریکا صعود کرد!
پایگاه خبری راد: قیمت نفت با نشانه‌های کندی رشد عرضه آمریکا و ادامه نگرانی‌ها نسبت به دورنمای اقتصادی جهانی، در معاملات روز دوشنبه بیش از یک درصد افزایش پیدا کرد.
نفت در یک هفته ۱۱ درصد ارزان شد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد فعالیت حفاری آمریکا و تشدید نگرانی‌ها نسبت به اشباع عرضه جهانی، به پایینترین حد از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ تاکنون سقوط کرد و برای کل هفته ریزش سنگینی را رقم زد.
 نفت حاضر به کاهش بیشتر قیمت نیست!
پایگاه خبری راد: قیمت نفت پس از کاهش دو درصدی در معاملات روز دوشنبه ثابت ماند، اما در بحبوحه رشد ضعیف‌تر اقتصادهای بزرگ جهان و نگرانی‌ها نسبت به اشباع عرضه تحت فشارهای کاهشی باقی ماند.
به تجهیزات شرکت حفاری نفت حمله بدافزاری شده!
پایگاه خبری راد: یکی از مهلک‌ترین بدافزارهایی که به صنایع نفت و پتروشیمی حمله کرده بود، این بار به نظر می رسد که تجهیزات حفاری نفت شرکت ایتالیایی Saipem را نشانه گرفته و به آن حمله سایبری کرده است.
ریزش قیمت نفت!
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه را با کاهش قیمت به پایان برد و تحت تاثیر رشد ارزش دلار آمریکا و افت بازارهای سهام جهانی، کاهش هفتگی دیگری را به ثبت رساند.
کاهش بی سابقه قیمت نفت در یک دهه گذشته!
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه با کاهش بسته شد و افت حدود ۲۲ درصدی را در نوامبر به ثبت رساند که بزرگترین کاهش ماهانه در یک دهه گذشته بود.
درخواست عربستان سعودی از روسیه برای کاهش دوباره تولید نفت!
پایگاه خبری راد: با سقوط چشمگیر قیمت‌ها، اتحاد نفتی عربستان و روسیه که قدرتمندترین شراکت در بازار جهانی نفت است، با دشوارترین آزمون خود تاکنون روبرو خواهد شد.
 مقاومت بهترین راه مقابله علیه تحریم‌های صنعت نفت ایران
پایگاه خبری راد: سید عبدالله موسوی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که بهترین راه مقابله علیه تحریم‌های صنعت نفت ایران، مقاومت است.