03:44 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تخصصی

شمارش معکوس برای گرفتن حق از سهام عدالت
نماد برتر - حدود دو هفته تا برگزاری نخستین مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت باقی مانده و مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند در این مدت باید اقدامات لازم را برای حضور در این مجامع انجام دهند.
 مرکز ارتباط نهادهای مالی راه اندازی شد
نماد برتر - نهادهای مالی تابلوی راهنمای اتوبان بازار سرمایه هستند و یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت و کنترل ریسک محسوب می شوند.
از برگزاری مجامع تا انتخاب هیات مدیره
نماد برتر - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۸ اردیبهشت و مهلت کاندیدا شدن برای اعضای هایت مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فررودین ماه، توضیحاتی را درمورد انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور ارائه کرد.
تسهیل ورود تازه‌نفس‌ها به بورس
نماد برتر - در جلسه اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران با رییس سازمان بورس، بخش خصوصی خواسته‌های خود برای ورود به بازار سرمایه را تشریح کرد.
ارزش بازار "میدکو" افزایشی شد
نماد برتر- ارزش بازار شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال به ۲۳ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال رسید.
مرکز نوآوری و شتابدهی طب ایرانی و داروسازی سنتی راه‌اندازی می‌شود
نماد برتر- دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی طب ایرانی و داروسازی سنتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه توسعه داروها و فرآورده‌های طب سنتی، افزود: در حال حاضر اقدامات زیرساختی با حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی با هدف شناسایی و جذب هسته‌های فناور و صاحبان طرح‌های فناورانه صورت گرفته و طی چندماه آینده شروع بکار خواهد کرد.
آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت‌های دانش‌بنیان
نماد برتر- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پشتیبانی از تولید و پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، خبر داد.
خوشبینی آقای رییس ادامه دارد!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس با اشاره به سه گروه از عوامل موثر بر بازار از اعمال اصلاحاتی خبر داد و با خوش بینی به آینده و رد اثر منفی تهدید کاهش دلار ، درخواستی از بانک مرکزی را مطرح کرد .
تخصیص سهمیه ورق موردنیاز خودروسازان
نماد برتر - رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن (ایدرو) در نامه‌ای خطاب به مدیران دو خودروساز بزرگ کشور، از تمدید تخصیص سهمیه ورق موردنیاز آن‌ها، یک دوره و تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد و آن‌ها را ملزم به دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب کرد.
سوپرمارکت‌های مالیِ خالی!
نماد برتر - بی شک مهر تایید حسابرس بر تحقق سود خالص ناچیز ۶۳۰ ریالی به ازای هر سهم در عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ شرکت تامین سرمایه امید، معاملات ماه‌های آتی سهام این شرکت را دستخوش نوساناتی جدی خواهد کرد.
۱۵ زیرمجموعه شستا در صف عرضه اولیه / علت پرداخت طلب ویلموتس
نماد برتر- مدیرعامل شستا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت دو ساله ، درباره حضور ۱۵ زیرمجموعه در صف عرضه اولیه و علت پرداخت طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد .
آینده صنعت فولاد با افزایش۱۱ درصدی و عدم اثر نوسان ارز + چند آمار
نماد برتر- رئیس سابق ایمیدرو با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی رشد صنایع فولادی نسبت به شاخص، گفت: اکثر بدهی شرکت‌های فولادی ریالی است و دچار نوسانات ارز نمی‌شوند.
سود 907 ریالی در جیبد «لوتوس» جا خوش کرد
نماد برتر - نکته جالب در مورد درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت که البته در اکثر شرکت‌های تأمین سرمایه نیز به چشم می‌خورد سهم بالای درآمد‌های حاصل از سود بانکی و اوراق است.
محصول جدید فولاد مبارکه و تولید بیش از ظرفیت اسمی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: واحد گندله سازی ۵.۵میلیون تنی این شرکت تا ۷میلیون تن تولید می‌کند که به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد اسفنجی همیشه بالاتر از ظرفیت اسمی تولید می‌کند.
واکنش ۷ بندی دولت به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه و هشدار به نمایندگان
نماد برتر- دولت در واکنش به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه با آژانس بین المللی، دست به شفاف سازی ۷ بندی زد و اعلام کرد مجلس باید در صورت غیر فعال کردن بیانیه مشترک ، مسئولیت عواقب را بپذیرد.