03:49 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهره مندی

بهره‌برداری از ادامه بزرگراه همت در آینده نزدیک
پایگاه خبری راد: استاندار البرز گفت: پروژه همت باید در اسرع وقت با اتخاذ تدابیری ویژه به بهره‌برداری برسد چرا که مردم البرز مدت‌هاست در انتظار ترددی آسان و آرامش هستند.
هر سال یک میلیون نفر به عرضه تقاضای اشتغال در کشور وارد می‌شوند
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور گفت: هر سال یک میلیون نفر به عرصه تقاضای اشتغال در کشور وارد می‌شوند در حالی که به دلیل محدودیت‌های اقتصادی نمی‌توان چنین ظرفیتی را تحت پوشش اشتغال قرار داد.
 شرط لازم برای آزادسازی قیمت سوخت چیست؟
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با استقبال از استانی شدن توزیع یارانه‌ها در بودجه سال آینده، افزایش سطح درآمد مردم را شرط لازم برای آزادسازی قیمت سوخت عنوان کرد.
تراز ارزی منفی مهمترین عامل کاهش ارزش پولی است
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصاد با بیان این‌ که اگر میزان صادرات ارز از واردات آن بیشتر باید هیچ توسعه و پیشرفت اقتصادی انجام نمی‌شود،‌ گفت: تراز ارزی منفی پول ملی را بی‌ارزش می‌کند .
اجرای طرح کارت گردشگری در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد: ‌معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد ‌گفت: به‌زودی طرح کارت گردشگری مناطق آزاد یا "کاما" با هدف بهبود وضعیت گردشگری و ایجاد انگیزه سفر به مناطق آزاد، اجرایی خواهد شد.
ساخت 66 واگن مسافربری در اراک
پایگاه خبری راد: بر اساس گفته مدیرعامل شرکت واگن پارس، قرارداد ساخت 66 واگن مسافربری بین شرکت مسافربری رجا و این واحد مادرتخصصی ریلی امضا شد.
بیمه شدن قالیبافان تنها با پرداخت ۶۰۰ هزار تومان !
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف از بهره مندی قالیبافان و بافندگان فرش دستباف از مزایای بیمه تکمیلی و درمان تامین اجتماعی خبر داد.
 شهرداری تهران به انتشار فیلمی از حناچی واکنش نشان داد
پایگاه خبری راد: پیرو انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر اظهارات پیروز حناچی، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران توضیحاتی را در مورد دیدگاه حناچی در این زمینه ارائه می دهد.
"شریعتمداری" در شرایط خاص عهده دار وزارت شد
پایگاه خبری راد: سرپرست سابق وزارت رفاه با بیان اینکه در این مدت ۴۰۰ هزار معلول را جزو مستمری بگیران قرار دادیم، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال روستایی گفت: ۱.۵میلیارد دلار که برای به فعلیت درآوردن مزیت نسبی و اشتغال پایدار مطرح بود صرف شد که چهار بانک در آن مشارکت داشتند.
برپایی «جشنواره غذا و شیرینی دیابتی»بمناسبت هفته دیابت
پایگاه خبری راد: مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: برنامه های هفته ملی دیابت با شعار «دیابت و خانواده» در قالب گفت و گو در شهر، جشنواره غذا، مسابقه های ورزشی- تفریحی و ایستگاه های آموزش، مشاوره و غربالگری ویژه شهروندان در محلات و مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.
آیا مکمل‌های غذایی بی‌ضرر هستند؟
پایگاه خبری راد: پس از انتشار داستان مردی که در پی مصرف کپسول‌های مکمل چای سبز به پیوند کبد نیاز پیدا کرد، موضوع مکمل های غذایی و مضرات و مزایای آن ها توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
کوالکام در یک قدمی نسل جدید فناوری شارژ سریع
پایگاه خبری راد: کوالکام قصد دارد با معرفی نسل جدید فناوری شارژ سریع در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی نشان دهد که این فناوری به مرحله شکوفایی رسیده است.
نحوه محاسبه دوران سربازی در جبهه برای دریافت تسهیلات
پایگاه خبری راد: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از احتساب سه چهارم معادل ۷۵ درصد مدت خدمت وظیفه عمومی سربازان دوران جنگ به عنوان خدمت داوطلبانه خبر داد.
اما و اگرهای وعده «سربازی سمن‌های جوانان»
پایگاه خبری راد: بیش از یک سال از پیشنهاد اعطای تسهیلات سربازی برای جوانان عضو سازمان‌های مردم‌نهاد می‌گذرد؛ پیشنهادی که هر بار با واکنشی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مواجه می‌شود و نمی‌توان برای تصویب و اجرای آن روزشماری تعیین کرد.
افزایش ایمنی، ساماندهی مسکن، توسعه اقتصاد سبز
پایگاه خبری راد: محمد اسلامی گزینه پیشنهادی حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی در برنامه خود با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی متولی نظام گسترده حمل و نقل است آورده است: به منظوررفع کسری‌های موجود باید به روزرسانی زیرساخت‌ها را مد نظر قرار داد و در این مسیر ظرفیت سازی و برطرف‌سازی نیازهای کشور در این حوزه‌ها را جدی گرفت.