03:42 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعات کاربران

لو رفتن اطلاعات کاربران بازی‌های رایانه‌ای
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران فعال در موسسه تحقیقاتی چک پوینت به تازگی از وجود یک آسیب‌پذیری و حفره‌امنیتی خبر داده‌اند که اطلاعات مربوط به گیمرهای فعال در پلت‌فرم بازی رایانه‌ای Fortnite را افشا کرده است.
آلمان در یک قدمی اعلام ممنوعیت فعالیت هواوی
پایگاه خبری راد: دولت آلمان نیز به نظر می‌رسد که درصدد اعلام ممنوعیت فعالیت هواوی تحت‌ تاثیر اتهامات جاسوسی علیه این شرکت چینی است.
اطلاعات ۷۷۳ میلیون کاربر افشا شد
پایگاه خبری راد: گروهی از مجرمان سایبری با بهره‌گیری از یک آسیب‌پذیری و افشای گذرواژه پست الکترونیکی بالغ بر ۷۷۳ میلیون نفر از کاربران دسترسی به اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران در محیط دارک وب را برای هکرها فراهم کردند.
اینترنت اشیا و مشکلی به نام بلاکچین
پایگاه خبری راد: کارشناسان بر این باورند که فناوری بلاک‌چین می‌تواند تا حد زیادی به ارتقای سطح امنیت سایبری دستگاه‌های هوشمند و متصل به اینترنت اشیا کمک کند.
اطلاعات کارجویان اینترنتی لو رفت!
پایگاه خبری راد: اطلاعات بالغ بر ۲۰۰ میلیون نفر از جوانان چینی جویای کار که در وب سایت‌های اشتغال یابی ثبت نام کرده بودند، در یک حمله سایبری به سرقت رفته است.
نفوذ بدافزارها به بازی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: برای اجرای بازی‌های قدیمی در محیط اندروید، لازم است شبیه‌سازی به منظور پیاده‌سازی و اجرای بازی وجود داشته باشد و مهاجمان، بدافزار را هنگام نصب برنامه در فایل شبیه‌ساز مخفی کرده و رفتاری مخرب را در قالب برنامه‌ای سالم در فروشگاه اندرویدی منتشر می‌کنند.
لو رفتن اطلاعات کاربران بازی‌های آنلاین!
پایگاه خبری راد: هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات بالغ بر هفت میلیون نفر از کاربران وب‌سایت معروف فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای آنلاین را به سرقت برده‌اند.
هکرها از نفوذ به نرم افزارهای آدوب مایوس شدند
پایگاه خبری راد: شرکت آدوب به منظور برطرف کردن دو آسیب پذیری و حفره امنیتی در دو نرم افزار آدوب ریدر و آکروبات یک به روزرسانی امنیتی جدید منتشر کرده است.
تلفن همراه معدنی از طلاست
پایگاه خبری راد: برای مهاجمانی که می‌خواهند هویت کاربران را سرقت کنند، تلفن‌های همراه همچون معدنی از طلا هستند.
مراقب بعضی از برنامه های اینستاگرام باشید!
پایگاه خبری راد: برنامه‌های زیادی با نام‌های «فالوئریاب»، «لایک بگیر»، «آنفالویاب» و عناوین مشابه برای ارائه خدمات جانبی به کاربران اینستاگرامی در مارکت‌های داخلی منتشر شده است که شاید در ظاهر هدفشان عمدتا گرفتن فالوئر و لایک و... است، اما اصل ماجرا چیزی دیگری است.
هکرهای کره شمالی به اطلاعات پناهندگان به کره جنوبی حمله بردند!
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری کره جنوبی امروز جمعه اعلام کرده است که اطلاعات بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از پناهندگان اهل کره شمالی که به همسایه جنوبی خود فرار کرده بودند، توسط هکرها به سرقت رفته است.
پاسخ به دغدغه‌ی امنیت کاربران پیام‌رسان‌های بومی
پایگاه خبری راد: استفاده از پیام‌رسان‌های بومی به یکی از اولویت‌های مسوولان تبدیل شده، اما دغدغه‌ی امنیت یکی از مواردی است که پیام‌رسان‌ها با حل آن می‌توانند کاربران را به استفاده از ابزارهای بومی جذب کنند.
دو شرکت تکنولوژی دیگر هم به اطلاعات کاربران فیس‌بوک دسترسی داشتند!
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اپلیکیشن‌های نتفلیکس و اسپاتیفای نیز به اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک دسترسی داشته‌اند.
هواوی برای مقابله با چالش‌های امنیتی میلیاردها دلار هزینه می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت چینی هواوی اعلام کرده که در نظر دارد با اختصاص یک سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلاری در پنج سال آینده به افزایش امنیت سایبری تجهیزات و محصولات خود بپردازد.
هکرهای سعودی و چینی در پشت پرده سرقت اطلاعات کاربران توییتر
پایگاه خبری راد: سهام توییتر روز گذشته تحت‌تاثیر اعتراف این شرکت به نفوذ هکرها به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران این شبکه اجتماعی، هفت درصد کاهش یافت.