13:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استعلام

چگونه شناسه دستگاه تعمیری را در همتا ثبت کنیم؟
نماد برتر- در صورتی‌که دستگاه‌تان را تعمیر کرده‌اید و شناسه (IMEI) آن تغییر کرده است، می‌توانید به سامانه همتا مراجعه کرده و فرآیند ثبت تعمیری را انجام دهید.
معرفی ۸۰ هزار متقاضی وام اجاره به بانک
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۴۰۰ هزار نفر از متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره مدارک خود را در سایت اقدام ملی بارگذاری کرده‌اند گفت: تا روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۸۰ هزار نفر تایید و به بانک معرفی شدند.
تقویت استقلال و حمایت از بالاترین مقام اجرایی مالی اشخاص تحت نظارت با تصویب هنجارها و اصول رفتاری
نماد برتر- "هنجارها و اصول رفتاری بالاترین مقام اجرایی مالی اشخاص حقوقی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار" در راستای شفافیت وظایف و اصول رفتاری و صیانت از حقوق آن مقام و تقویت استقلال و هویت بخشی بیشتر به ایشان مورد تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت.
پرداخت کارت اعتباری به بیش از ۵ میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، درباره اعطای تسهیلات به دارندگان سهام عدالت گفت: افرادی که از طریق بانک ملی یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند کارت اعتباری خود را فعال کنند که این کاربران بیش از ۵ میلیون حساب نزد بانک ملی دارند.
اینترنت آزاد را غیرفعال کنید
نماد برتر- اگر تاکنون به‌دلیل استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد، با قبض‌های سرسام‌آور مواجه شده‌اید، می‌توانید اینترنت آزاد را غیرفعال کنید تا درصورت تمام شده بسته اینترنتتان، گرفتار هزینه‌های بالا نشوید.
پژوهشگاه فضایی مرجع داوری ثبت اختراعات در حوزه نانو شد
نماد برتر- معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران از واگذاری مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو به این پژوهشگاه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.
تور ترکیه مجاز است؟
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی می‌گوید: وقتی شرکت‌های هواپیمایی بلیت استانبول را می‌فروشند، پس تبلیغ تور ترکیه غیرقانونی نیست اما مسافرانی که الان به ترکیه می‌روند، قصد تفریح در ساحل را ندارند، انگیزه‌های کاری و تجاری دارند.
انتقاد از ابطال قانون «تعیین سن فرسودگی خودروها» از سوی شورای نگهبان
نماد برتر- دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای خودرویی سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید که آیین‌نامه ماده ۸ قانون هوای پاک که درباره سن فرسودگی انواع وسایل نقلیه بود، بر اساس استعلام دیوان عدالت اداری از شورای نگهبان، ابطال شده است.
بازار داغ مافیا در سایه اجرای ناقص قانون صدور چک
نماد برتر- این روز‌ها تبلیغات رفع تضمینی سوء اثر چک برگشتی در کوچه و بازار و بعضا صفحات مجازی زیاد به چشم می‌خورد؛ فضایی که به نظر می‌رسد اجرای ناقص قانون صدور چک آن را در اختیار مافیا قرار داده است.
فروشگاه‌های اینترنتی ملزم به اعلام به روز قیمت و موجودی کالا شدند
نماد برتر- مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی ملزم به اعلام به روز قیمت و موجودی کالا هستند.
تامین نهاده‌های کشور از سوی ۵۳ شرکت وارداتی
نماد برتر- عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران با تاکید بر اینکه ۵۳ شرکت وارداتی با اعتبار تجاری خود اقلام اساسی کشور را تامین کرده‌اند، گفت: اگر رویه وارداتی کالا مورد پذیرش مسئولان نیست اعلام کنند تا از تداوم آن جلوگیری شود.
آیا از گمرکات بوشهر ماسک صادر شده است؟
نماد برتر- گمرک ایران در مورد کلیپ منتشره در مورد خروج ماسک از فرودگاه بوشهر توضیحاتی ارائه کرد.
بررسی وضعیت خدمات الکترونیک در وزارت کشور
پایگاه خبری راد: وزارت کشور ۱۰ مجوز برای ارائه خدمات صادر می‌کند که از این تعداد تنها دو مورد در فرایندی کاملا الکترونیک قرار داشته و هشت مورد دیگر فرایندی غیرالکترونیک دارند.
افزایش کاربران پیام‌رسان‌های بومی به بیش از 20 میلیون
پایگاه خبری راد: بیش از ۵۴۰۰ روستای جدید در دو سال اخیر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و تعداد روستاهای دارای دسترسی به محتوای داخلی شبکه ملی به بیش از ۳۷ هزار روستا رسیده است.
کاهش قیمت گوشی موبایل در پی واردات از کانال‌های رسمی
پایگاه خبری راد: مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره کاهش قیمت این محصول در بازار در پی کاهش قیمت دلار گفت: واردات تلفن همراه از دو طریق با ارز نیمایی برای شرکتهای تولیدکننده اصلی که رابطه مستقیم تجاری با ایران دارند و با ارز حاصل از صادرات در حال انجام است.