22:44 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اداره

نفت برنت از مرز ۶۵ دلار گذشت
نماد برتر- قیمت نفت برنت تحت تاثیر سقوط ۴۰ درصد از تولید نفت آمریکا و تبدیل آن به یک شوک عرضه جهانی، در معاملات روز پنج شنبه از مرز ۶۵ دلار در هر بشکه عبور کرد.
مشخصات کلی شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت آریان کیمیاتک با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
دومین افزایش سرمایه شرکت بورسی این بار ۲۳۵ درصد از تجدید ارزیابی
نماد برتر- شرکت چین چین که به تازگی افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی از سود انباشته داده و ثبت کرده از برنامه افزایش سرمایه ۲۳۵ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی خبر داد .
سازمان بورس با افزایش سرمایه ۱۳۰ درصدی شرکت سیمانی موافقت نکرد
نماد برتر- شرکت سیمانی از عدم موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه ۱۳۰ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با ذکر دلیل خبر داد .
عرضه اولیه امروز با نقدینگی ۱۲۴ هزارتومانی و احتمال کاهش سهمیه
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس، بیست و ششمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
شستا ۱۰۰ میلیارد تومان در فاز ۴ شرکت سیمانی هزینه می‌کند
نماد برتر- نماینده مردم دورود و ازنا از هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی شستا در فاز ۴ شرکت سیمان دورود تا خرداد سال آینده خبر داد.
زمان عرضه اولیه "کزغال" قطعی شد / جزئیات واگذاری + معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و ششمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس واگذار شود.
معاون سابق وزیر صنعت و رییس ایمیدرو، مدیرعامل زیرمجموعه بانک صادرات شد
نماد برتر- رییس هیات عامل ایمیدرو که بعد دو سال از ریاست این مجموعه کنار گذاشته شد با حکم مدیرعامل بانک صادرات به عنوان مدیرعامل سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات انتخاب و معرفی شد.
تحقق ۶۸.۷ درصدی داخلی‌سازی و ۲.۲ میلیارد دلاری صنایع در ۹ ماه
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با اشاره به برنامه داخلی‌سازی ۳.۲ میلیارد دلاری در سال جاری از تحقق ۲.۲ میلیارد دلاری طی ۹ ماه خبر داد که معادل ۶۸.۷ درصد است .
توضیحات اندونزی درباره نفتکش توقیف شده ایران
نماد برتر- سخنگوی گارد ساحلی اندونزی درباره نفتکش توقیف شده ایرانی توضیحاتی ارائه کرد.
افزایش تقاضای اخذ مجوز نهادهای مالی/صدور ۲۲ موافقت اصولی تاسیس سبدگردان
نماد برتر- رییس اداره امور شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ سازمان بورس، از صدور ۲۲ موافقت اصولی تاسیس شرکت سبدگردان و ۲ شرکت مشاور سرمایه گذاری در سال جاری خبر داد.
بیش از 8 هزار بازرسی از انبار و سردخانه ها انجام شد
نماد برتر- در راستای ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا و با هدف مقابله با هر گونه احتکار احتمالی کالا توسط بازرسان سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت سراسر کشور طی بک ماه اخیر ، بیش از 8 هزار بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور انجام شده است .
افزایش میزان واردات سنگ آهن از هند
نماد برتر- چین به عنوان برترین تولیدکننده فولاد جهان در سال گذشته با کاهش سهم واردات سنگ آهن از استرالیا، واردات خود از هند را به شدت افزایش داده است.
همتی ادعای اثر افزایش نرخ سود بانکی و کاهش نرخ ارز بر رونق بورس را رد کرد
نماد برتر- رئیس بانک مرکزی با رد ادعای اثر منفی افزایش نرخ سود بانکی و کاهش نرخ ارز بر رونق بورس گفت: قیمت واقعی دلار کمتر از رقم کنونی است اما دقیقا نمی گویم چقدر است!
ترامپ و 9 مقام ارشد آمریکایی در فهرست تحریم ایران قرار گرفتند
نماد برتر- وزارت خارجه ایران، دونالد ترامپ، وزیر خارجه آمریکا و 8 مقام ارشد دیگر این کشور را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.