15:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصد

نگرانی اوپک از تنش های احتمالی در دوره بایدن با بازگشت ایران به بازار نفت
نماد برتر- اوپک نگران کاهش تحریم ها علیه ایران در دوره ریاست جمهوری بایدن است. چرا که با کاهش تحریم ها و بازگشت ایران به بازار نفت،افزایش تولید تعادل عرضه و تقاضا را دشوار خواهد کرد.
حذف ریسک سیاسی انتخابات آمریکا از اقتصاد و بورس
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام هدف دو مصوبه سازمان بورس مبنی و جذاب شدن قیمت سهام اکثر شرکت ها، گفت: ریسک سیاسی مربوط به برگزاری انتخابات آمریکا از اقتصاد و بورس کنار رفت .
درصد افزایش سرمایه زیرمجموعه "زکوثر" از تجدید ارزیابی برای سومین بار تغییر کرد
نماد برتر- زیرمجموعه هلدینگ کشاورزی کوثر برای سومین بار درصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را تغییر دارد و به ۲۵۱ درصد رساند.
تکالیف مهم بورس کالا و وزارت صنعت در عرضه و قیمت گذاری فولاد + تحلیل صنعت
نماد برتر- کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تحلیل آخرین وضعیت ایران در بازار داخلی و خارجی فولاد ، گزارشی تدوین و پیشنهادات و تکالیفی برای بورس کالا و وزارت صنعت ارایه کرد.
کرونا یاری رسان «شیران» شد
نماد برتر- صورت‌های مالی «شیران» حاکی از آن است که افزایش مصرف مواد شوینده در نتیجه شیوع کرونا به نفع شرکت تمام شده است.
رشد ۱۸۳ درصدی سود زیرمجموعه شستا در نیمه اول سال + برنامه افزایش سرمایه
نماد برتر- مدیرعامل کاغذسازی کاوه ضمن اعلام عملکرد نیمه نخست سال جاری همراه با رشد ۱۸۳ درصدی سود عملیاتی از برنامه افزایش سرمایه این زیرمجموعه شستا خبر داد.
تاثیر مثبت رای آوردن "بایدن" بر اقتصاد ایران حدکثر 20 درصد است
نماد برتر- یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است، پیروزی "بایدن" در انتخابات آمریکا حداکثر 20 درصد در بهبود شرایط اقتصاد ایران نقش خواهد داشت، زیرا مابقی مشکلات عمدتا ریشه داخلی دارد.
هشدار به تورم بی سابقه ۵۰ ساله در صورت عدم بازگشت نقدینگی به بورس
نماد برتر- یک کارشناس با اشاره به تبعات سنگین افزایش سود بانکی گفت : اگر دولت‌ قادر به برگشت دوباره نقدینگی به بورس نباشد ، یکی از بی‌سابقه‌ترین تورم‌ ۵۰ سال اخیر ثبت خواهد شد .
ریزش شدید دلار قیمت تیرآهن و میلگرد را ارزان کرد / چند آمار از بورس کالا
نماد برتر- در پی ریزش شدید دلار ، قیمت میلگرد و تیرآهن هم در بورس کالا به دلیل عقب نشینی خریداران و افت تقاضا، ارزان و با آمارهای جالبی همراه شد .
جهش ۵۰۰ درصدی "افق" با شناسایی سود ۹۸۰ تومانی / برنامه افزایش شعب
نماد برتر- فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با انتشار صورت های مالی نیمه نخست سال، ۹۸۰ تومان سود به ازای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش نشان می دهد.
اثر ریزش شاخص بر خرید "دارا سوم" و نحوه واگذاری مدیریت در پایان سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اثر ریزش شاخص بر خرید واحدهای سه بانک بورسی در دارا سوم از نحوه واگذاری مدیریت صندوق‌های دارا یکم تا سوم تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
درصد افزایش سرمایه ۳۲۰ درصدی سهم فرابورسی از تجدید ارزیابی کم شد
نماد برتر- شرکت فرابورسی که از برنامه افزایش سرمایه ۳۲۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داده بود طی اصلاحیه ای، درصد این افزایش سرمایه جذاب را کاهش داد.
«کهرام» همچنان در گرداب زیان
نماد برتر- در روزهایی که تورم بیداد می کند، «کهرام» نتوانسته توفیقی در فروش محصولات کسب کند.
نیروکلر دست پر به مجمع می‌رود
نماد برتر- رشد 44 درصدی سودآوری در سال مالی 99 موجب شده تا دست سهامداران در تقسیم سود مناسب باز باشد اما...
سهم بورسی امروز مشمول رفع گره است / توقف ۱۳ نماد و ادامه تعلیق"شستان"
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ۱۳ شرکت هم برای دو و یک روز و چند ساعت بسته شد .