23:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

۱۵ درصد افزایش

افزایش تولید روغن زیتون ایرانی
پایگاه خبری راد: ​رییس شورای ملی زیتون از افزایش تولید زیتون روغنی و روغن زیتون در سال جاری خبر داد.
مواد شوینده به اندازه کافی در بازار وجود دارد
پایگاه خبری راد: درحالی که در نیمه اول امسال فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده تا ۱۵ درصد افزایش قیمت داشتند، ‌از ابتدای مهرماه نیز مجددا مجوز افزایش تا ۱۸درصدی قیمت پودرهای شوینده و مواد بهداشتی، ۲۰ درصدی مایع ظرفشویی و تا ۲۵ درصدی سایر مواد شوینده صادر شده است.
دلار در بازارهای جهانی عقب نشست
پایگاه خبری راد: پوند و یورو در معاملات روز پنجشنبه، سرانجام به سلطه این هفته دلار خاتمه داده و آن را عقب راندند.
تعیین قیمت خودرو از سوی شورای رقابت راهگشا نیست
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن خودروسازان از حضور شورای رقابت در حوزه قیمت‌گذاری خودروهای داخلی انتقاد کرد.
روز طلایی بورس‌های جهان
پایگاه خبری راد: بورس‌های جهانی به لطف اخبار امیدبخش از پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی به بالاترین سطح ۶ ماه اخیر خود رسیدند.
افزایش قیمت نفت در پی مذاکرات چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: نفت روز پنج‌شنبه پس از اینکه پکن اعلام کرد هیاتی را برای حل اختلافات تجاری به واشنگتن اعزام خواهد کرد، بخشی از ضرر اخیر خود را جبران کرد و افزایش یافت.
حرکت طلا در مدار افزایش قیمت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا پس از ثبت کاهش در دو روز معامله گذشته، تحت تاثیر ضعف دلار آمریکا در برابر ین که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا اندکی افزایش یافت.
زمزمه‌های وزارت نیرو برای اصلاح قیمت آب
پایگاه خبری راد: مدتی است که مسوولان وزارت نیرو در تمام محافل صحبت از لزوم اصلاح تعرفه آب و برق می‌کنند، در آخرین صحبت‌های معاون وزیر نیرو نیز حجت تمام شد و تنها راه حل رفع بحران آب در کشور اصلاح تعرفه آب تبیین شد.
باروری ابرها بارندگی را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌دهد
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: موضوع بارورسازی ابرها یک مسئله شناخته‌شده در کل دنیا است که تاثیرات مطلوب آن نیز تاکنون شناسایی شده و نظراتی که از سوی منتقدان مطرح می‌شود، باید کارشناسی باشد.
قیمت آب در تهران تا ۷ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر، قیمت آب برای مشترکانی که زیر ۳۰ مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند بین ۶ تا ۷ درصد افزایش یافت.
قیمت آب برای مشترکان پرمصرف تا ۱۵ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران، قیمت آب برای مشترکان خانگی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافت که تا سه – چهار ماه آینده این مصوبه اجرایی خواهد شد.
رسانه‌ها افشاگری کنند!
پایگاه خبری راد: «در فضای موزاییکی موجود، مسؤولان و نهادها، هر کاری کنند پیش چشم میلیون‌ها آدم است، واسطه‌ها از بین رفته‌اند. قبلا مسؤولان برای دیده شدن به رسانه‌ها می‌رفتند ولی امروزه هر مسؤولی، هر کاری انجام می‌دهد با موبایل نفر بغلی آمیخته شده؛ یعنی هر لحظه زندگی با افکار عمومی همراه است.» این صحبت‌ها در دومین نشست «رسانه، افکار عمومی و بازنمایی رویداد» عنوان شده است.
افزایش ۱۵ درصدی قیمت لوازم آرایشی، بهداشتی و شوینده
پایگاه خبری راد: رییس انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده از افزایش ۱۵ درصدی قیمت این فرآورده‌ها در سال جاری خبر داد.
موبایل پنجمین کالای وارداتی شد / افزایش ۱۵ درصدی صادرات غیرنفتی
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی نشان می‌دهدکه در بهار سال جاری میزان صادرات غیرنفتی ایران بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است.
افزایش ۱۵ درصدی قیمت ماء‌الشعیر
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن تولیدکنندگان ماءالشعیر و مالت از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت ماء‌الشعیر در سال جاری خبر داد.