16:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یفکس

فلزی‌ها و پالایشی‌ها بورس را کاهشی کردند
پایگاه خبری راد: امروز بیشتر سهم‌ها در بورس تهران با نوسان قیمت رو به پایین روبرو شدند. پالایشی‌ها و فلزی‌ها بیشترین تاثیر کاهنده را روی نوسانات شاخص داشتند اما در عین حال تعدادی از سهم‌های گروه فلزات اساسی با رشد قیمت مواجه شدند.
بورس رشد کرد/ برای خودرویی‌ها و بانکی‌ها صف کشیدند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مایکروسافت با همکاری شرکت Nasdaq قصد دارد به توسعه فناوری بلاک‌چین بپردازد.
صف خرید و فروش سهام کوتاه شد
پایگاه خبری راد: امروز در برخی از سهم‌ها که در هفته گذشته با صف خرید مواجه بودند شاهد کاهش قیمت بودیم. ارزش معاملات نسبت به هفته‌های گذشته کمتر شده و انتظارات از آینده اقتصاد بیش از پیش بر داد و ستدها تاثیرگذار شده است.
صف‌ خرید در خودرویی‌ها و بانکی‌ها/ افت قیمت سهام نفتی
پایگاه خبری راد: خودرویی‌ها و بانکی‌ها دو گروهی بودند که امروز در بورس با رشد قیمت فزاینده‌ای روبرو شدند. در عین حال سهام گروه محصولات شیمیایی و نفتی با کاهش قیمت روبرو شده است؛ به طوریکه پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها بیشترین تاثیر کاهنده را روی شاخص کل داشتند.
بورسی‌ها برای خرید سهام‌ بانکی و خودرویی به صف شدند
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران نمادهای مربوط به شرکت‌های خودرویی و بانکی با رشد فزاینده قیمت و صف‌های خرید مواجه شدند. شاخص کل نیز ۲۵۹۲ واحد افزایش یافت.
خودرویی‌ها همچنان در سراشیبی کاهش قیمت
پایگاه خبری راد: معامله‌گران بورس تهران امروز شاهد کاهش قیمت سهام در گروه خودرو بودند و این کاهش در تعدادی از گروه‌ها نیز مشهود بود اما نمادهایی در گروه پالایشی و پتروشیمی سعی کردند از کاهش شاخص جلوگیری کنند.
باز هم صف‌های خرید و هیجان در بورس
پایگاه خبری راد: بورس تهران اولین روز کاری هفته را با رشد قیمت سهام شروع کرد. در این بازار بار دیگر صف‌های فروش در خودرویی‌ها به صف‌های خرید بدل شد. اخبار مربوط به اقتصاد کلان در کشور بیش از گذشته جو بازار سهام را در دست گرفته و بازار را هیجانی کرده است.
امید بورسی‌ها به ادامه رشد بازار
پایگاه خبری راد: بازیگران بازار سهام امروز شاهد رشد قیمت در بیشتر سهم‌ها بودند؛ هرچند حجم و ارزش شرکتی که به تازگی می‌خواهد در بورس عرضه شود چندان زیاد نیست اما تعدادی از معامله‌گران را برای کوتاه‌مدت هم که شده، به احتمال ادامه رشد بازار امیدوار کرده است.
سهام‌داران برای خرید به صف شدند
پایگاه خبری راد: یک روز صف فروش، یک روز صف خرید؛ بورس در این روزها غیر قابل پیش‌بینی‌تر از گذشته شده، ریسک‌های سیستماتیک موجود در بازار سرمایه بیش از گذشته سرمایه‌گذاران را در تصمیم‌گیری مردد کرده است. عرضه‌های نابهنگام برخی از حقوقی‌ها نیز در این روند، تاثیرگذار است.
بورسی‌ها فروشنده شدند
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سهام امروز شاهد کاهش شدید قیمت سهم‌ها و افت ۶۰۰۰ واحدی شاخص بورس هستند و نگرانی‌ها از وضعیت اقتصادی آینده و تحریم‌ها در تصمیمات سهام‌داران برای فروش تاثیرگذار شده است.
علیرغم افت شاخص، حجم معاملات افزایش یافت
پایگاه خبری راد: حجم معاملات بورس اوراق بهادار رقم بالایی را نشان می‌دهد در عین حال بازار سهام سراسر قرمز است؛ کفه عرضه به شدت بر تقاضا پیشی گرفته و خودرویی‌ها، فلزات اساسی، پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها هم یک دست با افت قیمت مواجه شدند.
ادامه روند صعودی قیمت سهام‌ در بورس تهران
پایگاه خبری راد: بورس تهران امروز نیز با افزایش قیمت سهم‌ها رو به رو بود به طوری که شاخص کل برای اولین بار نیمه کانال ۱۷۴ واحدی را رد کرد، همچنین شاخص کل فرابورس برای اولین بار وارد کانال ۲۰۰۰ واحدی شد.
قیمت دلار و یورو اثرگذارترین عامل تحرکات بورسی
پایگاه خبری راد: رشد قیمت ارزهای خارجی باعث شده امروز نیز قیمت سهم‌ها در بورس تهران با رشد شدیدی مواجه شود به طوری که از لحظه باز شدن معاملات تاکنون شاخص کل پنج کانال جدید را تجربه کرد و باز هم در قله تاریخی ایستاده است.
رکوردشکنی‌ پی در پی شاخص بورس
پایگاه خبری راد: امروز نیز بازیگران بازار سرمایه شاهد رشد فزاینده قیمت‌ها بودند به طوری که بسیاری از سهم‌ها در گروه فلزات اساسی و کانه‌های فلزی با صف خرید همراه شدند و شاخص کل بار دیگر رکود شکنی کرد گویی رکورد شکنی دیگر در معاملات به امری طبیعی بدل شده است.
بورس روی موج نوسان‌گیری
پایگاه خبری راد: هر روز یک رکورد جدید، هر روز نوسان‌های پی در پی و هر روز افزایش تعداد نوسان‌گیران بورسی؛ وضعیت بورس در این روزهای اقتصاد ایران را می توان در این چند عبارت خلاصه کرد. موضوعاتی که ریشه اش دلار است و ربطی به موضوعات مدیریتی ندارد.