09:41 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یاهو

 سازمان مالیاتی در راستای شفافیت فعالیت‌های اقتصادی عمل کند
پایگاه خبری راد: رییس مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از موضع گیری های مکرر اقتصادی مسوولان در شرایط فعلی این رویکرد را باعث بی اعتمادی مردم به سیستم بانکی دانست و گفت: سازمان امور مالیاتی به وظایف قانونی اش جهت شفافیت فعالیت‌های اقتصادی و استقرار نظام یکپارچه اطلاعات مالیاتی عمل کند.
پیام‌رسان‌ها از شبکه‌های اجتماعی جلو زدند
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با جذب ۱.۳ میلیارد نفر کاربر فعال در روز توانسته‌اند از شبکه‌های اجتماعی پیشی بگیرند.
دست رد آلمانی‌ها برای توقف روابط اقتصادی با ایران
پایگاه خبری راد: فرماندار بزرگ‌ترین ایالت آلمان که در اسرائیل به سر می‌برد گفت این ایالت تجارت خود را با ایران متوقف نخواهد کرد و برنامه‌ای برای تحریم حزب الله ندارد.
توسعه اپلیکیشن جامع یاهو برای اندرویدی‌ها
پایگاه خبری راد: یاهو اپلیکیشن جدیدی را برای گوشی‌های اندرویدی توسعه داده که به کاربران اجازه می‌دهد تمامی کارهای موردنیاز خود را با آن انجام دهند.
واکنش حماس به حمایت نتانیاهو از تصمیم آمریکا علیه آنروا
پایگاه خبری راد: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) حمایت بنیامین نتانیاهو از تصمیم دولت آمریکا مبنی بر قطع کامل کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را محکوم کرد.
ای‌میل یا پیام‌رسان؛ کدام آسیب‌پذیرتر است؟
پایگاه خبری راد: تحقیقات نشان می‌دهد ای‌میل‌ها نسبت به اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نظیر واتس‌اپ و اسکایپ آسیب‌پذیری بسیار بیش‌تری نسبت به حملات فیشینگی دارند.
تفاوتی ندارد که کالای خود را با قطار صادر کنیم یا گاری اسبی
پایگاه خبری راد: رییس اتاق ایران گفت: صرف نظر از امکانات حمل و نقل ریلی، سرعت آن در مقایسه با حمل ونقل دریایی بسیار کمتر است، بنابراین تفاوتی ندارد که کالای خود را با قطار صادر کنیم یا با گاری اسبی.
 این اسرائیل است که از اروپا حمایت می‌کند
پایگاه خبری راد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اروپا خواست تا مساله حمایت اسرائیل از اروپا را درک کند.
وضعیت فعلی فقط تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست/از مردم عذرخواهی می‌کنم
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد با تاکید بر این‌که مطالبات مردم را محترم می‌شمارم، گفت: سال۱۳۹۶ یکی از سال‌های خوب کشور بود، اما تلاطم‌های به وجود آمده باعث وضعیت فعلی شد که تنها تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست و ریشه آن متاثر از بدعهدی نظام سلطه است.
لغو بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از کمک‌های آمریکا به فلسطین
پایگاه خبری راد: دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از کمک‌های مالی این کشور به تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه را کاهش داد؛ اقدامی که تشکیلات خودگردان آن را "باج خواهی آمریکا" خوانده است.
دیدار نتانیاهو با رهبران سه کشور کوچک حوزه بالتیک
پایگاه خبری راد: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه به دیدار نخست وزیران سه کشور کوچک حوزه بالتیک رفته تا تلاش کند از میزان انتقادهای اروپایی‌ها از اقدامات این رژیم در اراضی اشغالی فلسطین کاسته و در عین حال فشارها را بر ایران افزایش دهند.
نتانیاهو خواهان آتش‌بس فراگیر در غزه شد
پایگاه خبری راد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی رهبران حماس در نوار غزه را به آتش‌بس فراگیر فراخواند.
باید آزادی مردم را تضمین کنیم
پایگاه خبری راد: پرسیدن از مردی که در قامت وزیر دو بار رای اعتماد از نمایندگان مجلس گرفته و یک بار از تیغ استیضاح نمایندگان همان مجلس جان سالم به در برده کار ساده‌ای نیست.
صنعتی‌سازی چهار دهه خاک خورد و به سرانجام نرسید
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود ایران، روزگاری پنجمین کشور جهان از جهت رشد ضریب ساخت صنعتی بود اما به تدریج سیاست‌های تولید مسکن از صنعتی به سمت آماده‌سازی و توزیع زمین تغییر کرد و این دوره آن‌قدر طولانی بود که تجربیات اجرایی با ارزش قبلی از حافظه جامعه مهندسی ما زدوده شد.
8 راهکار میرزایی‌نیکو برای برون‌رفت از مشکلات
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات کنونی را پایان تحقیر جامعه با مداخلات ناروا در حریم خصوصی برشمرد و انتقاد کرد: برداشت‌های خاص از دین و قانون اساسی دستاویز عده‌ای شده که حریم خصوصی افراد را بشکنند.