13:57 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی‌های آیفون

کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد کابل شارژ نسل بعدی گوشی‌های آیفون همانند گوشی‌های اندرویدی خواهد شد.
تلاش برای حذف اینتل در تولید تراشه‌های اپل
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد مدیاتک در حال تلاش برای جایگزینی اینتل در تولید تراشه‌های گوشی‌های آیفون و سایر محصولات اپل است.
آیفون مدل ۲۰۱۸ دو سیم‌کارته می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از گزارش‌ها نشان می‌دهد که حداقل یکی از گوشی‌های آیفون که در سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی می‌شوند، از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهند کرد.
واتس‌اپ قابلیت شبیه کانال‌های تلگرامی را به iOS افزود
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ اعلام کرده است که قابلیت شبه کانال‌های تلگرامی را به سیستم عامل iOS و گوشی‌های آیفون نیز افزوده است.
چشم امید اپل به فروش بالای آیفون‌های ارزان
پایگاه خبری راد: اپل انتظار دارد مدل‌های ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شوند.
آیفون ارزان‌قیمت شبیه آیفون ۱۰ نخواهد بود
پایگاه خبری راد: بر اساس برخی شایعه‌ها، صفحه نمایش ال سی دی نسل جدید گوشی‌های آیفون تحت تاثیر مشکلات فنی، احتمالا از بریدگی بالای نمایشگر آیفون ۱۰ بهره نخواهند برد.
گوشی‌های اپل از سامسونگ پیشی گرفت
پایگاه خبری راد: فروش گوشی‌های آیفون در ایالات متحده آمریکا به موفقیت چشمگیری دست یافته و گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ ربوده است.
حمله بدافزارها به آیفون و رایانه‌ها هم سرایت کرد
پایگاه خبری راد: حملات بدافزاری گسترده به روترهای اینترنتی وای فای، بجز گوشی‌های اندرویدی، دستگاه‌های الکترونیکی بسیاری از جمله گوشی‌های آیفون و رایانه‌های شخصی را نیز در معرض خطر قرار داده است.
سرنوشت فروش گوشی‌های آیفون چگونه رقم می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: بر اساس برآوردهای تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، شرکت اپل در طول سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی، تنها موفق به فروش ۲۲۰ میلیون دستگاه گوشی آیفون خواهد شد.
ویژگی جدید گوگل برای کمک به نوشتن سریع‌تر
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی یک ویژگی جدید به منظور کمک به کاربران برای نوشتن و ارسال ایمیل سریع‌تر از همیشه ارائه داد.
راهکار نصب پیام‌رسان‌های داخلی برای دارندگان آیفون
پایگاه خبری راد: در حالی که سهم قابل توجهی از بازار موبایل ایران در اختیار گوشی‌های آیفون است، در مقاطع مختلف برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور حذف شده‌اند و ظاهرا اکنون نوبت به برخی پیام‌رسان‌های داخلی رسیده است؛ همین موضوع از لزوم معرفی روشی جایگزین برای دانلود و نصب برنامه‌های ایرانی حکایت می‌کند.
سقوط شدید فروش آیفون در چین
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از تحلیلگران، میزان فروش گوشی‌های آیفون و محصولات اپل در بازار چین در سال جاری میلادی دچار سقوط و کاهش شدیدی خواهد شد.
گوشی‌های آیفون ۱۰ گران‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: با اینکه پیش‌بینی می‌شد قیمت گوشی‌های آیفون جدید سال ۲۰۱۸ کاهش یابد، اما به تازگی اعلام شده که قیمت جانشین آیفون ۱۰ بیشتر از ۱۱۰۰ دلار خواهد بود.
ال جی برای هواوی صفحه نمایش می‌سازد
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت ال جی از این پس می‌خواهد صفحه نمایش اولد برای شرکت چینی هواوی بسازد.
آپدیت جدید iOS تنها برای آیفون ۶ به بعد، عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد
پایگاه خبری راد: اپل به تازگی اعتراف کرده است که نسخه به روزرسانی شده سیستم عامل iOS ۱۱ تنها برای گوشی‌های آیفون ۶ و جدیدتر عملکرد بهبود باتری را خواهد داشت.