11:00 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کودکان

۸ اپلیکیشن برتر پخش فیلم در گوشی های اندرویدی
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و معرفی نرم افزارهای پخش ویدئو در موبایل می‌پردازد که کیفیت و امنیت قابل قبول و مناسبی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد.
جلوی بچه‌ها غُرِ بی‌پولی نزنید!
پایگاه خبری راد: «این روزا دیگه کسی نمی­تونه ماشین خارجی خوب سوار شه به جز دزدا! این روزا کسی نمی­تونه شغل درست و حسابی برای خودش دست و پا کنه مگه اینکه به یه جا وصل باشه! این روزا ...»
پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان بی‌سرپرست سیل‌زده/ آغاز به کار مهدهای سیار
پایگاه خبری راد: سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان تحت پوشش بهزیستی استان‌های سیل‌زده که نزد خانواده‌های جایگزین هستند، خبر داد.
کاهش رشد بزرگ‌ترین اقتصاد شرق اروپا
پایگاه خبری راد: بانک جهانی نسبت به کاهش رشد اقتصادی و افزایش کسری بودجه لهستان هشدار داد.
ضرورت اقدامات حمایتی برای دسترسی آسانتر مردم به شیر و فرآورده‌های آن
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: امروزه میزان مصرف سرانه شیر و فرآورده‌های آن در هر جامعه یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه فرهنگی به شمار می‌آید.
آخرین وضعیت مددجویان بهزیستی در مناطق سیل‌زده گلستان
پایگاه خبری راد: مدیرکل بهزیستی استان گلستان، اقدامات این سازمان برای مددجویان مناطق سیل‌زده استان گلستان را تشریح کرد.
ابتلای یک سوم کودکان آمریکایی به کمردرد
پایگاه خبری راد: نتایج یک مطالعه جدید در آمریکا نشان می‌دهد که یک سوم از کودکان این کشور به کمردرد مبتلا هستند.
فارسی، محبوب‌ترین زبان خاورمیانه در وب
پایگاه خبری راد: معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور با بیان این‌که در سال ۲۰۱۷، زبان فارسی به یازدهمین زبان پرکاربرد در وب رسیده، گفت: این رشد در حالی است که زبان فارسی در حال حاضر یک رتبه بالاتر از زبان ترکی و پنج رتبه بالاتر از زبان عربی قرار دارد و محبوب‌ترین زبان منطقه غرب آسیا و خاورمیانه در شبکه جهانی وب محسوب می‌شود.
وقیت توئیتر فیلتر است چرا مسوولان از آن استفاده می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: همایش ملی فضای مجازی پاک با محوریت صیانت و توسعه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
تبعیض شغلی در کدام کشورهای اروپایی بیش‌تر است؟
پایگاه خبری راد: کشورهای جنوب اروپا بیشترین و کشورهای شمال شرق اروپا کمترین تبعیض جنسیتی در بازار کار خود را دارند.
تاکید بر ادامه همکاری‌های بهداشتی یونیسف با ایران
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزارت بهداشت در دیدار با آنیربان چاترچی - مشاور منطقه‌ای یونیسف از همکاری‌های بهداشتی این سازمان بین‌المللی با ایران قدردانی کرد و خواستار ادامه و تقویت این روند شد.
پیمانکاران مدیریت پسماند مافیا شده‌اند/ استفاده از کودکان و مهاجران افغان
پایگاه خبری راد: دبیر اتحادیه صنایع بازیافت ایران با بیان اینکه بازار فروش پسماند بازیافتی به صنعتگران بازار شفافی نیست و مافیا دارد، از کمبود مواد اولیه در کارخانه‌های بازیافتی خبر داد و گفت که پیمانکاران شهرداری که مسئولیت مدیریت پسماند را در مناطق مختلف به عهده می‌گیرند، نیروی کارشان را از بین کودکان کار و مهاجران افغان انتخاب می‌کنند.
بالاخره گوشی هوشمند خوب است یا بد؟
پایگاه خبری راد: در عصر رسانه، آنچه می‌تواند ما را از آسیب‌های این ابزار در امان بدارد و به زبان ساده بگذارد ما سوار آن شویم به جای آنکه رسانه سوار ما شود، مدیریت مصرف و گرفتن رژیم مصرف رسانه‌ای است.
با فواید جویدن ناخن آشنا شوید!
پایگاه خبری راد: کودکان اغلب به علت های متفاوتی اقدام به جویدن ناخن های دست خود می کنند که از جمله معمول ترین آنها می توان به استرس و اضطراب اشاره کرد. این در حالی است که بعضی از آنها هیچ دلیل مشخصی برای کار خود ندارند! از طرفی عادت جویدن ناخن ها معمولا در سنین پایین تر بیشتر دیده می شود که نگرانی های زیادی را برای والدین ایجاد می کند.
کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب یک رویداد استارت‌آپی
پایگاه خبری راد: دبیر اجرایی نخستین رویداد استارت‌آپ کارآفرینی اجتماعی کشور در دانشگاه اصفهان گفت: این رویداد به عنوان طرح ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی از هشتم تا دهم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.