08:20 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کرم

انواع فرآورده هیدروکربوری روی میز بورس انرژی
امروز دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ انواع محصولات و فرآورده‌های نفتی در بورس انرژی عرضه می‌شوند.
تکمیل زنجیره فولاد مانع خام فروشی این محصول شد
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.
۲۴ همت سرمایه‌گذاری به نفع زغال‌سنگی‌ها
نگاهی به افتتاح ابر پروژه تولید فولاد در زرند و اثرگذاری آن روی صنعت زغال‌سنگ کشور حاکی از آن بوده که یک پروژه برد-برد به نفع دو صنعت فولادی و زغالی شکل گرفته است.
سود 6072 ریالی در زمین «شیراز»
نماد برتر - انتظار می‌رود در سال جاری با فروکش کردن بحران کروناویروس و افزایش تقاضای چین، قیمت اوره از سطوح 400 دلار نیز عبور کند.
گرانی محصول به «غگرجی» رسید
نماد برتر - شرکت بیسکوئیت گرجی مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات را دریافت کرد.
رشد 135 درصدی درآمدهای «سیدکو»
نماد برتر - در سال مالی گذشته همچنین شاهد خرید ۲.۵۰۰ میلیارد ریال سهام جدید بوده‌ایم که عمدتاً شامل اضافه کردن سهام شرکت‌هایی بوده که بخشی از آن‌ها در سال گذشته به فروش رسیده است.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
کاهش درآمدها در مقابل افزایش نرخ اوره در «کرماشا»
نماد برتر - مقادیر فروش محصول در این ماه به ۳۰ هزار تن رسیده که ۲۵ هزار تن کمتر از ماه مشابه سال گذشته است.
کاهش 30 درصدی فروش «پکرمان»
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "پکرمان" در فروردین‌ماه به ثبت رسانده از فروش محصول «تایر رادیال» با ۱.۸۲۴ میلیارد ریال بوده است.
افزایش فروش یسمان در «سکرما»
نماد برتر - افزایش سود عملیاتی شرکت در کنار رشد بیش از ۸۰ درصدی سود سرمایه‌گذاری‌های شرکت منجر به رشد محسوس سودآوری شرکت شده است.
از برگزاری مجامع تا انتخاب هیات مدیره
نماد برتر - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۸ اردیبهشت و مهلت کاندیدا شدن برای اعضای هایت مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فررودین ماه، توضیحاتی را درمورد انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور ارائه کرد.
بارش باران در ۱۹ استان کشور
نماد برتر- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در ۱۹ استان کشور طی امروز(۵ فروردین ماه) خبر داد.
صنعت شکلات‌سازی از ابتدا تا کنون
نماد برتر- تهیه شکلات فرآیندی طولانی و پیچیده است، اگرچه در طول سال‌ها تغییر و ساده‌سازی شده است. اصطلاح شکلات از کلمه آزتک "xocoatl" گرفته شده و در اصل یک نوشیدنی تلخ بوده که با استفاده از دانه‌های کاکائو تولید و به‌صورت شکلات شیرینی امروزی نبوده است بلکه به‌عنوان یک دارو و تقویت‌کننده انرژی ارزشمند بود.
سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت ۲ برابر شد/ آلمان‌ها صدرنشین شدند
نماد برتر- در ۱۱ ماهه پارسال حجم سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در بخش صنعت، معدن و تجارت نسبت به مدت مشابه سال قبلش ۱۱۳ درصد افزایش داشته و آلمان، چین، کانادا، اتریش و ترکیه بیشترین حجم سرمایه‌گذاری را در کشور انجام داده‌اند.
مراقب باشید، شاید برای آیندگان آبی نباشد
نماد برتر- هر سال از دوم فروردین به عنوان روز جهانی آب یاد می شود تا شاید از این طریق و گوشزد به اهالی این کره خاکی قدر این مایه حیات بیشتر درک و چاره ای برای حفظ آن و انتقال آن به نسل های آینده اندیشیده شود.