10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پولی

پیش بینی 16 کارشناس از قیمت طلا
در نظرسنجی این هفته کیتکو، کارشناسان پیش بینی کردند طلا همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
ایجاد سامانه ای برای انتقال سهام عدالت به وارثان
با برگزاری جلسات متعدد همکاران واحد حقوقی قوه قضائیه و واحد فناوری اطلاعات شرکت، سامانه ای در جهت انتقال سهام افراد فوت شده به وارثان آنان ایجاد خواهد شد.
معافیت بخشی از تحریم‌های ایران از سوی آمریکا
وزارت امور خارجه آمریکا در اطلاعیه ای به کنگره این کشور اعلام کرده است که معافیتی برای بخشی از تحریم‌های نفتی اعمال شده علیه ایران اعمال می‌کند.
توضیحی جالب درباره قیمت‌گذاری انرژی با استناد به قبض برق علی کریمی
عضو هیات علمی دانشگاه بهشتی با اشاره به انتشار قبض برق ۴.۶ میلیون تومانی بازیکن سابق ملی فوتبال، درباره شیوه قیمت‌گذاری انرژی در ایران توضیحی جالب ارائه کرد.
رشد قابل قبول در انتظار سهامداران است
متغیرهای تاثیر گذار بر بازار در کنار اصلاح قیمت ها، تصور افت شدید برای بازار سرمایه را نه تنها دور از ذهن کرده بلکه انتظار رشد قابل قبول را در بین فعالان بازار رقم زده است.
مجوز استخراج بیت‌کوین برای «وتوکا»!
نماد برتر - بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با ۱.۷۲۴ میلیارد ریال تعلق داشته است.
کاهش قیمت دلار
نماد برتر - ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.
به جای حمایت پولی؛ بازار را دستکاری نکنید!
نماد برتر - یک کارشناس اقتصادی حمایت‌های پولی از بورس و استفاده از ابزارهای سیاستگذاری برای افزایش قیمت سهام را اشتباه دانست و گفت: نوسان و ریسک ذات بازار سرمایه است و نباید کسی شرایط این بازار را دستکاری کند.
ارزش 126 هزار میلیاردی صنعت غذا در بورس
نماد برتر - رئیس هیات مدیره تعاونی تولید کنندگان محصولات غذایی با بیان اینکه در صنعت غذایی مطلوب‌ترین شرایط را بخش محصولات کشاورزی به خود اختصاص داده است گفت: ارزش بازار سهام شرکت‌های غذایی به بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.
دومین صعود متوالی دلار
نماد برتر - ارزش دلار جهانی در مقابل بیشتر رقبا برای دومین روز متوالی بالا رفت.
زیان های 80 درصدی با یارانه؛ حل می شود!
نماد برتر - یک کارشناس اقتصادی مصوبات دولت برای حمایت از بورس را تورم‌زا دانست و گفت: در این زمینه بهترین راهکار این است که درآمد حاصل از مالیات بر نقل‌وانتقال سهام به عنوان یارانه به سهامداران خرد متضرر شده از بورس پرداخت شود.
صعود در بازارهای جهانی به بهانه کرونا
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد موارد ابتلا به کووید ۱۹ که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
طوفان بیکاری در قاره سبز
نماد برتر - یونان، ایتالیا و اسپانیا کمترین نرخ های اشتغال را در اروپا دارند.
تاثیر قیمت طلا بر روی بیت‌کوین
نماد برتر - تحلیلگران می گویند تلاش هفته گذشته اونس طلا برای عبور از مرز ۱۸۰۰ دلار که پیش از این شکسته شده بود، می تواند کمک کند این فلز ارزشمند به بالای مرز ۱۹۰۰ دلار بازگردد.