02:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلمب

صرافی یکی از بانک‌ها پلمب شد!
پایگاه خبری راد: صرافی یکی از بانک‌ها در خیابان فردوسی که سال‌ها به عنوان یکی از کانال‌های بانک مرکزی نقش توزیع ارز در بازار را بر عهده داشت، در روزهای گذشته پلمب شده است!
فروش اقلام دارویی داخلی برخی شرکت‌ها با چند برابر قیمت!
پایگاه خبری راد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین گفت:با توجه به تحریم‌ها، برخی از شرکت‌های داخلی تجهیزات و اقلام دارویی خود را چند برابر قیمت مشابه خارجی به مراکز درمانی به فروش می‌رسانند که این امر در شرایط حاضر صحیح نیست.
بازهم "سکه" خبرساز شد...
پایگاه خبری راد: قیمت سکه بعد از بازگشایی بازار ارز ثانویه روند کاهشی به خود گرفته بود و تا سه میلیون تومان رسید اما یکباره در روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه تغییر مسیر داد و به دلیل نرخ سه میلیون و ۸۰ هزار تومان که بانک مرکزی برای سکه های پیش فروش اعلام کرد قیمتها بالا رفت.
مکاتبه استاندارد با رییس قوه قضاییه/ تعیین نحوه پلمب غیر استانداردها
پایگاه خبری راد:رییس سازمان ملی استاندارد ایران از مکاتبه با رییس قوه قضاییه در ارتباط با دو ماده ۴۲ و ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد خبر داد و اعلام کرد: در مورد جمع‌آوری، توقیف و پلمب اجناس و کالا، از این به بعد بازرسان سازمان استاندارد به عنوان ضابطان قضایی فعالیت کنند.
بازهم توقف کامیون‌ها در مرز بازرگان!
پایگاه خبری راد: دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد: کامیون‌های اروپایی و ترکیه‌ای که حامل بار برای ایران هستند در مرز بازرگان متوقف مانده‌اند، در حالیکه اکثر این ماشین‌ها حامل مواد غذایی، دارویی و مواد فاسدشدنی هستند که طبق قوانین جهانی باید بدون توقف، اوراق‌شان بررسی و از گمرک خارج شوند.
از کشاورزان کشور در برابر سرمازدگی حمایت شود
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید باید از کشاورزان سراسر کشور به ویژه قزوین، بویین زهرا و آوج در برابر سرمازدگی حمایت شود.
مخالفت با فرآیند غیرقانونی مسدودسازی‌های کسب‌وکارهای فضای مجازی
پایگاه خبری راد: بیانیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در خصوص مسدودسازی‌های کسب‌وکارهای فضای مجازی منتشر شد.
پمپ‌های بنزین در کرج دستکاری می‌شود؟
پایگاه خبری راد: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در خصوص مباحث مطرح شده درباره کم‌فروشی بنزین و دستکاری پمپ‌های بنزین خاطرنشان کرد: با توجه به نظارت دقیق و مداومی که در این بخش وجود دارد خیلی به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که آن هم ممکن است به خاطر از کالیبر خارج شدن پمپ باشد.
از اظهارات ذوالنور درباره تابعیت بی‌اطلاعم/ اموال آقای "ه" در حال شناسایی است/ معرفی سلطان سکه
پایگاه خبری راد: سخنگوی قوه قضاییه گفت: رییس قوه قضاییه به دادستان تهران دستور داده است که برای رسیدگی به موارد ارز، سکه و ... چند شعبه ویژه با بازپرسان ویژه اختصاص داده شود.
سبحانی‌فر: نباید اجازه داد برخوردها با شبکه فساد مشمول مرور زمان شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مسئولان اجرایی، قضایی و نظارتی نباید فراموش کنند که طولانی شدن فرآیند برخورد با مفسدان و شبکه‌های مافیای قدرت و فساد موجب تثبیت فساد در بدنه نظام مدیریتی می‌شود.
مغازه‌های دارای مانتو جلوباز یک سال پلمب می‌شوند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه پوشاک استان البرز گفت: فروشگاه‌هایی در سطح شهر وجود دارند که دست به فروش پوشاک نامناسب و غیر اخلاقی می‌زنند؛ برخورد اتحادیه با این واحدهای صنفی محکم و قطعی خواهد بود و مانتوها و اجناس مغایر با قوانین اسلامی آنان جمع‌آوری و واحد صنفی نیز از دو ماه تا یک سال پلمب خواهد شد.
از مشتری اصرار، از جایگاه‌دار انکار!
پایگاه خبری راد: قصه فروش آب و هوا همراه بنزین تمامی ندارد و عمر آن شاید با عمر عرضه سوخت در کشور برابری کند. مردم همواره در بازه‌های زمانی مختلف بر کم‌فروشی در برخی جایگاه‌های بنزین اصرار داشته و گله‌مند بوده‌اند و در مقابل، مسئولان این موضوع را انکار و تکذیب کرده اند و دلایل امکان پذیر نبودن این ادعا را برشمرده‌اند.
تمام رودهای فارس خشکیده است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل آب منطقه‌ای استان فارس با اشاره به میزان ورودی و خروجی آب در این استان، از کم‌آبی شدید در فارس خبر داد و با تاکید براینکه برای جبران کمبود آب از ذخایر استراتژیک استفاده می‌کنیم، لزوم مشارکت مردم در کاهش اثرات بحران آب را خواستار شد.
بازار خودرو پلیسی شد!
پایگاه خبری راد: پس از ارز و سکه، بازار خودرو نیز به‌نوعی تحت نظارت شدید قرار گرفته است. گفته می‌شود طی روزهای اخیر، سطح نظارت‌ها از سوی نهادهای مختلف در این بازار افزایش یافته و حتی بگیر و ببندهایی نیز رخ داده است.
کشف کالای قاچاق 60 میلیاردی در غرب استان تهران
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال از یک انبار درشهرستان شهریار خبر داد.