23:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هک شدن

ذخیره پسورد در مرورگرها؛ آری یا خیر؟
پایگاه خبری راد: اگر به سایت‌هایی که در آن‌ها حساب کاربری دارید وارد ‌شوید، معمولا از شما برای ذخیره کردن یا نکردن رمز عبورتان سوال می‌کنند تا ورود شما برای بار دوم و بدون وارد کردن رمز عبور آسان‌تر شود؛ اما یکی از راه‌های حفظ امنیت خصوصا در اماکن عمومی، ذخیره نکردن این کلمات عبور است. بنابراین بهتر است تا حد ممکن کلمه‌های عبور را ذخیره نکنید.
امنیت ایمیل را جدی بگیرید
پایگاه خبری راد: تمرین‌ها و تجربه‌های آنلاین ایمن در حفظ صددرصدی هویت آنلاین شما و رهایی از ویروس‌ها، هکرها و هرگونه حقه و شیطنت مبتنی بر اینترنت، ارزشمند هستند. بهترین مکان برای شروع هم صندوق پستی شماست.
سرنوشت امنیت سایبری طی ۱۰ سال آینده
پایگاه خبری راد: آینده امنیت سایبری به سختی با سرنوشت فناوری اطلاعات و پیشرفت‌های فضای سایبری گره خورده است.
ارتش امنیت سایبری چین در راه است
پایگاه خبری راد: چین قصد دارد در حوزه امنیت و حفاظت اطلاعات از سایر کشورهای پیشگام در این زمینه جلو بیفتد و ارتش امنیت سایبری تشکیل دهد.
دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هک می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: بالغ بر پنج میلیون گوشی و سایر دستگاه‌های الکترونیکی که به بلوتوث مجهزند، در معرض هک شدن قرار دارند.
عرضه مواد پلاستیکی غیربهداشتی در سایه سکوت سازمان حمایت و بهداشت
پایگاه خبری راد- رئیس اتحادیه صنف پلاستیک گفت: بارها به سازمان‌های استاندارد، بهداشت، حمایت و ... درباره این مشکلات و فروش محصولات غیربهداشتی در فروشگاه‌های بزرگ هشدار داده‌شده اما متاسفانه هیچ ترتیب اثری داده نمی‌شود.
پس از هک شدن چکار کنیم؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد این روزها که خبرهای بسیاری از گوشه و کنار جهان درباره هک شدن حساب های شخصی و اینترنتی و حملات سایبری به کاربران به گوش می‌رسد.
صفحه قبل | صفحه بعد