13:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موسیقی

عوارض استفاده غیرمتعارف از هدفون و هندزفری
پایگاه خبری راد: مدیرگروه برنامه ملی سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت، عوارض استفاده غیرمتعارف از هدفون و هندزفری به ویژه میان نواجوانان و جوانان را تشریح کرد.
سونی درصدد استفاده بلاک‌چین برای مدیریت محتوای دیجیتال
پایگاه خبری راد: شرکت ژاپنی سونی اعلام کرده است که قصد دارد از فناوری بلاک‌چین به منظور توسعه یک پلت‌فرم برای مدیریت محتوای دیجیتالی استفاده کند.
کمبود محتوا معضل تلویزیون‌های اینترنتی شد
پایگاه خبری راد: تلویزیون‌های اینترنتی که یکی از بخش‌های مهم محتوایی شبکه‌ ملی اطلاعات به شمار می‌روند، نیازمند تولید محتوا از طرف شرکت‌ها و هم‌چنین سایر ذی‌نفعان هستند.
ضرورت آموزش "کاربرد ریاضی در اداره کشورهای پیشرفته" به مسؤولان قوا
پایگاه خبری راد: یک محقق ریاضی، ضمن بررسی وضعیت ریاضیات در ایران با اشاره به تفاوتهای شیوه آموزش ریاضی به کمک نمایش و آنچه امروزه از هنر برای به خاطر سپردن فرمول‌های ریاضی انجام‌ می‌شود، استفاده نادرست از این شیوه را فریبکاری و بی‌مسئولیتی دانست و گفت: اگر اراده و تقاضای لازم برای استفاده کاربردی از این دانش وجود داشته باشد و شفافیت و دوری از پنهان‌­کاری مسئولان حرف اول و آخر را بزند، زمینه نفوذ و کارایی علوم پایه در همه­ زیرساخت‌­های خرد و کلان فراهم می‌­شود؛ البته باید مدیران سه قوه دوره‌­های آموزشی کاربرد ریاضیات را بگذرانند تا مصداق‌­ها و کاربردهای این دانش در اداره کشورهای پیشرفته به آنان توضیح داده شود.
برگزاری دومین دوره "کنفرانس ملی درمان‌های نوین سردرد" در نیمه اول سال ۱۳۹۸
پایگاه خبری راد: معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری دومین دوره "کنفرانس ملی درمان‌های نوین سر درد" در نیمه اول سال ۹۸ خبر داد.
شیوه جدید محاسبه هزینه مرسولات پستی در آینده
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به رشد ۳۵ درصدی پست ویژه و ۲۴ درصدی پست سفارشی از افزایش درآمد ۱۱ درصدی در شش ماهه نخست امسال نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته خبر داد.
رونمایی هدفونی که صدای محیط را حذف می‌کند
پایگاه خبری راد: مایکروسافت به‌تازگی از یک هدفون جدید رونمایی کرده که به کاربرانش اجازه می‌دهد صدای محیط پیرامون خود را حذف کرده و تنها از صدای موسیقی لذت ببرند.
داستان آنهایی که از تهران دل کنده‌اند
پایگاه خبری راد: با بالا رفتن هزینه‌های زندگی و امرار معاش در تهران خیلی‌ها به فکر مهاجرت به شهرهای کوچک افتاده‌اند.
شرکت‌های ارزش افزوده در دوراهی کلاهبرداری ۳۵ میلیاردی یا خدمت!
پایگاه خبری راد: اگرچه خدمات ارزش افزوده باید با اطلاع مشترکین فعال شود، اما برخی از این خدمات بدون اطلاع کاربران و توسط شرکت‌های ارزش افزوده فعال شده و بعضا هزینه‌های زیادی برای برخی کاربران داشته است.
حذف تبلیغات از اپلیکیشن تشخیص موسیقی شازم
پایگاه خبری راد: اپل بعنوان مالک اپلیکیشن تشخیص موسیقی شازم، تبلیغات را به‌طور کامل از پلتفرم آن حذف کرد.
۷۵ درصد از درآمد صنعت موسیقی از استریم‌های آنلاین است
پایگاه خبری راد: سرویس‌های پخش و استریم آنلاین موسیقی بیش از ۷۵ درصد از درآمد کل صنعت موسیقی در ایالات متحده آمریکا را شامل می‌شود.
فروش شهری در آمریکا به قیمت یک آپارتمان در نیویورک!
پایگاه خبری راد: شهر "تومزبورو" در ایالت جورجیای آمریکا به فروش گذاشته شد.
یکپارچه‌سازی دستیارصوتی گوگل با سرویس شناسایی موسیقی
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که با یکپارچه‌سازی دستیار صوتی خود با قابلیت تشخیص موسیقی Now Playing، سعی دارد شناسایی آهنگ‌های موردنظر کاربران را با سرعت و دقت بیش‌تری انجام دهد.
شرط رسیدن اپل به درآمد چند میلیارد دلاری
پایگاه خبری راد: به گفته تحلیلگران، تمرکز اپل برروی سرویس‌های ویدیویی تا سال ۲۰۲۵ میلادی، یک درآمد ۴ میلیارد دلاری را برای آن به ارمغان خواهد آورد.
یک عروسی چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: «شما شایسته بهترین هستید»؛ «با ما در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید»؛ «بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید»؛ «پکیج وی‌آی‌پی عروس با بهترین خدمات» و ... این‌ها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن‌های زیبایی و تشریفات عروسی هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؛ خدمات‌دهنده‌هایی که پکیج‌های متنوعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند و مبالغ میلیونی دریافت می‌کنند.