05:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهران

چرا مراکز تحویل ارز در نجف شلوغ است؟
پایگاه خبری راد: آخرین عکس ها و فیلم های ارسالی از وضعیت تحویل ارز در شهر نجف حاکی از حضور جمعیت زیاد زائران در این شهر است. البته طبق اعلام بانک ملی ایران، دو مرکز تحویل ارز در این شهر با تمام قوا در حال کار هستند و اوضاع تحویل ارز تحت کنترل است.
دو تصادف با ۱۱ مصدوم و یک کشته
پایگاه خبری راد: معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع دو تصادف در شب گذشته خبر داد.
پلیس با همه توان برای برقراری نظم و امنیت زائران تلاش می کند
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی/ بارش باران و وزش باد در مرزها
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
چرا ارز مورد نیاز زائران اربعین در داخل تامین نشد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک ملی در پاسخ به این‌که چرا ارز مورد نیاز زائران در داخل ایران تامین و به مردم پرداخت نشد تا زائران در مرزها با مشکل مواجه نشوند اظهار کرد: با توجه به منابع ارزی ایران در کشور عراق به واسطه صادرات برق و سایر طلب‌ها، در ابتدا درخواست‌مان این بود که دینار موردنیاز زائران در اختیار ما قرار گیرد و ما بتوانیم و با ساز و کارهای خودمان ارز را به متقاضیان تحویل دهیم، اما بانک مرکزی عراق این درخواست را نپذیرفت.
واکنش بانک ملی به یک گزارش
پایگاه خبری راد: بانک ملی در واکنش به یکی از گزارش‌های امروز ایسنا در مورد حواشی به وجود آمده برای تامین ارز زائران اربعین ضمن تشریح اقدامات انجام شده اعلام کرد در صورتی که زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) به هر علت موفق به دریافت ارز خود نشوند، پول واریزی آنها جهت خرید ارز اربعین عودت داده خواهد شد.
ترافیک سنگین در محور ایلام-مهران/بارش پراکنده باران در برخی محورها
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راههای کشور را تشریح کرد.
خروج بیش از ۷۰۰ هزار زائر از ۳ مرز / ناامنی گزارش نشده است
پایگاه خبری راد: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تا شب گذشته بیش از ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه گانه کشور عبور کرده‌اند.
عدم همکاری بانک مرکزی عراق برای تأمین ارز زائران اربعین
پایگاه خبری راد: رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی می‌گوید، بانک مرکزی عراق نسبت به صدور مجوز برای دایر کردن باجه‌های بیشتر در عراق جهت پرداخت ارز به زائران، همکاری لازم را ندارد و از این رو زائران با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
افزایش 50 درصدی فروش بلیت‌ به زائران اربعین!
پایگاه خبری راد: تعاونی‌های پایانه مسافربری غرب تهران از فروش بلیت به زائران اربعین خودداری کردند.
لایحه ایجاد مناطق آزاد جدید به مجلس بازگشت
پایگاه خبری راد: مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جدیدترین وضعیت لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد جدید و ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی را تشریح کرد.
ترافیک پر حجم در ورودی شهر مهران
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ترافیک در ورودی کلانشهرها خبر داد.
نصب بالن‌های اینترنتی در مناطق مرزی در ایام اربعین/تامین ارتباطات ماهواره‌ای برای هلال‌احمر
پایگاه خبری راد: رییس سازمان فضایی ایران از نصب بالن‌های اینترنتی در مرزهای "شلمچه"، "چزابه" و "مهران" خبر داد و گفت: علاوه بر آن به منظور ایجاد ارتباطات پایدار، خدمات ماهواره‌ای برای نیروهای امدادی هلال احمر ایجاد خواهد شد.
زمینه برقراری هشت میلیون دقیقه مکالمه روزانه در اربعین فراهم شد
پایگاه خبری راد: مدیر کل کنترل، هماهنگی و پایش شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به تامین زیرساخت‌های ارتباطی برای اربعین، از زمینه‌سازی برای برقراری هشت میلیون دقیقه مکالمه روزانه در این مراسم خبر داد.
پیشنهاد وزیر ارتباطات برای کاهش نرخ مکالمه در ایام اربعین
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش نرخ مکالمه به دلیل افزایش نرخ ارز خبر داد و گفت: تماس‌های دو سیم‌کارت ایرانی در عراق بسیار گران می‌شود، از این رو زوار برای تماس با ایران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تماس از ایران به عراق باشد؛ چون نرخ مکالمه ارزان‌تر می‌شود.