10:45 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

پلمب سوخت در مرز بازرگان
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مدتی است در مرز بازرگان پلمب سوخت انجام می‌شود، اظهار کرد اما ترک‌ها علاقمند هستند که در ایران سوخت‌گیری و مابه‌التفاوت آن را پرداخت کنند.
شمارش معکوس برای افتتاح ادامه اتوبان همت
پایگاه خبری راد: استاندار البرز با اشاره به نزدیک شدن به زمان اتمام وعده تکمیل پروژه همت گفت: باید وعده‌های دولت در سطوح مختلف را با تعصب ویژه‌ای دنبال کنیم از این رو بر اساس تعهد وزیر راه و شهرسازی ضرورت دارد پروژه همت در موعد مقرر تکمیل شود.
مشکلات مسکن "مهر" در «امید» تکرار نمی‌شود
پایگاه خبری راد: بی توجهی به میزان عرضه و تقاضا، عدم تامین زیرساخت‌ها و نادیده گرفتن طرح‌های اشتغال‌زایی مهم‌ترین ایرادات مسکن مهر بود که منجر به هدررفت سرمایه برای حداقل 160 هزار واحد از آن شد و هنوز هم در بسیاری از مناطق، مشتری برای برخی از این واحدها وجود ندارد.
محور پلدختر-خرم‌آباد از مسیر موجود تغییر نمی‌کند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم محور پل‌دختر- خرم‌آباد از مسیر موجود تغییر نخواهد کرد و نسبت به بهسازی این محور و دغدغه مردم منطقه تعهد اخلاقی داریم.
پل دوساله در سیل ریخت، پل ۱۰۰ ساله نه!
پایگاه خبری راد: در حالی پل جدید کاکارضا در محور ارتباطی الشتر - خرم‌آباد با دو سال سابقه‌ی ساخت بر اثر وقوع سیل تخریب شده است که پل قدیم کاکارضا که در مجاورت پل جدید قرار دارد، با بیش از ۱۰۰ سال سن، دچار آسیب نشده است.
اختصاص بیش از یک میلیارد تومان برای بازگشایی موقت جاده یاسوج - شیراز
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: یک میلیارد تومان برای بازگشایی موقت جاده یاسوج- شیراز که طی روزهای گذشته به دلیل ریزش کوه و تخریب بخشی از جاده مسدود شده است، ابلاغ شد.
۳.۵ میلیون مسکن نیاز به بازسازی دارد
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی حدود ۳.۵ میلیون مسکن در کشور نیاز به بازسازی دارد که جمعیتی حدود ۲۰ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند.
تولید ۹۷۴ دستگاه لوکوموتیو و واگن قطار در سال ۹۸
پایگاه خبری راد: بنا بر تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه ۹۷۴ دستگاه لوکوموتیو و واگن قطار در سال ۱۳۹۸ با اعتباری معادل ۱۹۴۰ میلیارد تومان تولید می‌شود.
استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و عمومی برای تعادل در بازار مسکن
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای عرضه و تعادل مسکن، از ظرفیت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و عمومی استفاده می‌کنیم، گفت: در قراردادی با کارخانه ذوب آهن اصفهان کل ریل خط مترو بهارستان تامین می شود و تا پایان دولت دوازدهم این پروژه به نتیجه خواهد رسید.
خرید نسل جدید دستگاه‌های شتاب‌نگار در فرصت برجام/ شتاب‌نگارهای قدیمی به‌روز می‌شوند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی از خرید نسل جدید شتاب‌نگارها در فرصت برجام خبر داد.
راه‌آهن قزوین-رشت فردا افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: راه‌آهن قزوین- رشت فردا چهارشنبه ۱۵ اسفند با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و بدین ترتیب بیست و دومین مرکز استان به دست توانمند مهندسان ایرانی به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.
مراکز کدام استان‌ها به ریل متصل می‌شود؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از بهره‌برداری کریدور ریلی رشت-انزلی ظرف حدود دو و کریدور ریلی رشت-آستارا ظرف حدود پنج سال خبر داد.
مسکن مهر به ۹۹ می‌کشد؟
از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل ۵۰۰ هزار واحد هنوز محقق نشده که مسؤولان قول داده‌اند این تعداد را تا سال ۱۳۹۸ تحویل دهند. البته بخش عمده این طرح از نظر ابنیه تکمیل شده، اما معطل انشعابات و زیرساخت‌ها است؛ مشکلی که طی این سال‌ها همواره دست و پای مسؤولان را بسته و تحقق بسته شدن پرونده مسکن مهر را هر سال با چالش مواجه کرده است.
واگذاری ۳۲ هکتار از اراضی پردیسان به ساکنان سکونت‌گاه‌های غیر رسمی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳۲ هکتار اراضی در پردیسان قرار است در اختیار ساکنان سکونت‌گاه‌های غیر رسمی قرار بگیرد تا شرایط خوبی را در تأمین مسکن برای آنها به وجود آورد.
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۱ پروژه در شهرهای جدید
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که ۵۸ هزار واحد مسکن مهر پرند و پردیس در مرحله نازک‌کاری قرار دارند گفت: از آغاز دهه مبارک فجر تا پایان سال، کلنگ‌زنی ۶۸ طرح و افتتاح ۱۰۳ پروژه از جمله تحویل ۲۸ هزار واحد مسکن مهر واقع در شهرهای جدید در دستور کار قرار گرفت.