05:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مددجو

اکنون بهترین زمان ترمیم مزد کارگران است
پایگاه خبری راد: نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران تاکید دارد که شرایط اقتصادی حاضر بهترین زمان برای ترمیم مزد کارگران است. او می‌گوید وقتی تمام تولیدکنندگان قیمت محصولاتشان را بالا برده‌اند و سود می‌کنند، حقوق کارگران و کارمندان هم باید افزایش یابد تا قادر به ادامه زندگی باشند.
برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی برای پرستاران مناطق محروم
پایگاه خبری راد: معاون پرستاری وزیر بهداشت از برگزاری نخستین دوره آموزش‌های تخصصی برای پرستاران مناطق محروم خبر داد و گفت: در این دوره پرستاران استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آموزش‌های تخصصی پرستاری را فرا گرفتند.
توزیع بسته‌های حمایتی و سبد کالای کارگران
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه کارگران قراردادی می‌گوید کسانی که صدای کارگران را نمی‌شوند، مشکلات جامعه کارگری را لمس نکرده‌اند. او معتقد است توزیع بسته‌های حمایتی یا بن خواربار کارگری باید هرچه سریع‌تر آغاز شود تا معیشت کارگران بیش از این به مخاطره نیفتد.
۴۴ درصد سالمندان تحت حمایت کمیته امداد زن سرپرست خانوارند
پایگاه خبری راد: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد به مناسبت روز جهانی سالمند از وضعیت مددجویان سالمند تحت حمایت و خدمات این نهاد گزارش داد.
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره): از مواضع آقای روحانی باید تشکر کنیم
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: بیش از این ساز ناسازگاری و تفرقه نباید زد، آنچه بیشتر نیاز داریم وحدت رویه است.
ماجرای نامه نمایندگان کارگری چه بود؟
پایگاه خبری راد: اعلام بیکارترین گروه رشته‌های تحصیلی، نحوه پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان، مکاتبه نمایندگان کارگران با سرپرست وزارت کار برای تشکیل جلسه شورای عالی کار و پرداخت۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به تعاونی‌های فرش، اهم اخبار این هفته حوزه کار و تعاون را به خود اختصاص داد.
توزیع سهمیه‌ای اقلام مورد نیاز مردم درفروشگاه‌ها
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی معتقد است به جای تزریق پول به کارت های یارانه، دولت قیمت اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مردم را در بازار ثابت نگه دارد. پیشنهاد وی، توزیع اقلام مصرفی و ضروری در فروشگاه ها به شکل سهمیه‌ای و هفتگی است.
توزیع سبدهای کالا آغاز شد + جزئیات
پایگاه خبری راد: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت نقدی سبد غذایی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.
توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم بضاعت /شناسایی کم‌بضاعت‌ها با همکاری آموزش و پرورش
پایگاه خبری راد: معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از توزیع بسته‌های لوازم التحریر به ارزش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان بین دانش‌آموزان کم بضاعت تحت پوشش این سازمان در طرح « لبخند مهر» خبر داد.
نبود «بازار» برای عرضه کالاهای تولیدی، مشکل مددجویان در حوزه اشتغال
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران مهم‌ترین مشکل مددجویان در حوزه اشتغال و کارآفرینی را نبود «بازار» برای عرضه کالاهای تولیدی آنها دانست.
حذف نمایشی هزینه خدمات آب و فاضلاب در قبض‌های مشترکین یزدی
پایگاه خبری راد: قانون در قالب چند تبصره به ‌منظور بازسازی و توسعه تأسیسات آب شهرها و تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام فاضلاب و اولویت دادن به اجرای طرح‌های فاضلاب به شرکت‌های آب و فاضلاب اجازه داده تا بخشی از منابع مالی مورد نیاز طرح‌ها را از طریق قبوض آب از شهروندان اخذ کند. یکی از این تبصره‌ها که اجرای آن به ویژه در سال گذشته با گلایه و نگرانی مردم شهر یزد همراه بود، تبصره 3 است که هرچند در سال 1377 در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود ولی تا چند سال پیش در قبوض یزدی‌ها لحاظ نمی‌شد.
تب کوپن با شارژ کارت یارانه بالا رفت!
پایگاه خبری راد: در هفته‌های اخیر با رسانه‌ای شدن موضوع اعطای کوپن الکترونیکی و شارژ کارت‌های یارانه برای خرید کالاهای اساسی، پیگیری اخبار مربوط به توزیع کوپن در میان مردم با وسواس بیش‌تری دنبال می‌شود.
توضیحات تکمیلی تعزیرات حکومتی البرز درباره پوشک‌های احتکار شده/توزیع به زودی آغاز می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان پوشک‌های کشف شده از انبارهایی در استان البرز، وارد بازار عرضه خواهد شد.
برنامه چندین میلیارد یورویی برای مبارزه با فقر در فرانسه
پایگاه خبری راد: امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه برنامه دولت خود برای مبارزه با فقر در این کشور به ارزش هشت میلیارد یورو را ارائه کرد.
وظیفه وزارت کار توزیع بن و کوپن نیست
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار پیشنهاد توزیع کوپن الکترونیکی را بازگشت به دوران گذشته دانست و گفت: وظیفه وزارت کار توزیع بن و کوپن نیست بلکه تولید ثروت و کارآفرینی و تبدیل آن به رفاه اجتماعی است. او معتقد است برای کمک به معیشت کارگران راه‌های بهتری مثل حذف مالیات از فیش‌های حقوقی کارگران وجود دارد.