14:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

متهم

۷ کلاهبردار "سجام" دستگیر شدند / سرقت از اطلاعات ۳۰ هزار حساب
نماد برتر- رئیس پلیس فتا ناجا از دستگیری باند ۷ عضو کلاهبرداری تحت عنوان سامانه سجام از بانک اطلاعاتی ۳۰ هزار حساب با بیش از ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.
تدابیر امنیتی شرکت BP در آذربایجان افزایش یافت
نماد برتر- با تشدید منازعه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان و گزارشهایی از حملات در نزدیکی یک خط لوله مهم، شرکت BP تدابیر امنیتی در داراییهای نفت و گاز خود در جمهوری آذربایجان را تقویت کرد.
خالق نرم افزار آنتی ویروس مک‌آفی به زندان افتاد
نماد برتر- جان مک‌آفی، خالق نرم افزار آنتی ویروس مک‌آفی که در آمریکا به کلاهبرداری متهم شده است، پس از دستگیری در فرودگاه بارسلونا، برای طی کردن پروسه استرداد در اسپانیا زندانی شد.
ضرورت ساماندهی توزیع مواداولیه برای ادامه نهضت ساخت داخل
نماد برتر-رییس هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی کشور، ضمن تاکید براینکه به دنبال اجرای نهضت ساخت داخل، طبیعتا نیاز قطعه‌سازان به مواد اولیه بیشتر می‌شود، از وجود مشکلات برای زنجیره تامین کشور سخن گفته و از وزارت صمت خواست تا زمینه تامین مواداولیه مورد نیاز صنعت قطعه‌سازی را فراهم کند.
آیفون‌های کارکرده به جای بازیافت سر از بازار درآوردند!
نماد برتر- شرکت اپل از یک شرکت بازیافت کانادایی که بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه آیفون، آی پد و اپل واچ را به جای امحاء، در بازار دوباره فروخته است، شکایت کرد.
عقبگرد دلار در معاملات جهانی
نماد برتر-شاخص دلار مجددا در مدار نزولی قرار گرفت.
روند نزولی جهانی دلار متوقف شد
نماد برتر- پس از دو ریزش متوالی شاخص دلار سبز شد.
دلار جهانی پایین آمد
نماد برتر- روند نزولی دلار برای دومین روز متوالی ادامه یافت.
دلار عقب نشست
نماد برتر- ارزش دلار در برابر رقبای اصلی اش کاهش یافت.
 عامل اصلی گرانی‌های اخیر چیست؟
نماد برتر- اصناف و دستگاه‌های نظارتی، نوسانات نرخ ارز را متهم اصلی گران شدن اقلام مختلف در ماه‌های گذشته می‌دانند.
کشف اشیاء تاریخی دوره هخامنشی در کرمانشاه
نماد برتر- فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت کرمانشاه 278 قلم شی تاریخی از جنس طلا با قدمت دوره هخامنشی کشف و ضبط شد.
صرافی ها از اعلام قیمت‌های نامتعارف ارز منع شدند / اتهام اخلالگر اقتصادی
نماد برتر- بانک مرکزی به صرافی‌ ها اعلام کرد: هرگونه اعلام قیمت‌های نامتعارف و خارج از رویه ابلاغی، ایجاد جو روانی نامطلوب و التهاب در بازار ارز، جرم بوده و متخلفین متهم به اخلالگر اقتصادی می‌شوند.
دنده عقب دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- شاخص دلار سرانجام ریزش کرد.
محکومیت "آذویکو" به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت به مشتریان
نماد برتر- مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت اعلام کرد که به دنبال اعتراض این سازمان به بیش از ۱۴۰۰ فقره رای بدوی صادره در خصوص پرونده شرکت مذکور، نواقصی که در دادنامه مشاهده می شد توسط شعبه تجدیدنظر تعزیرات حکومتی برطرف و شرکت آذویکو ملزم به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت مشتریان حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری شد.
سخنرانی روحانی درباره کرونا ، وضعیت ایران ، تحریم ها ، مذاکره با آمریکا و...
نماد برتر- رئیس جمهور درنشست سالانه مجمع سازمان ملل درباره اثر کرونا ، وضعیت مردم ایران در دوران جنگ و شرایط فعلی، تحریم ها ، مذاکره با آمریکا و... نکاتی اعلام کرد.