17:59 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مایکروسافت

تلاش توئیتر برای مقابله با ویروس کرونا
نماد برتر- توئیتر به تازگی اعلام کرده که قصد دارد پیام‌های حاوی اطلاعات گمراه کننده و نادرست درباره ویروس کرونا را از پلت‌فرم خود حذف کند.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
مایکروسافت هم به کرونا آلوده شد
نماد برتر- مایکروسافت از ابتلای دو نفر از کارکنان خود به ویروس کرونا خبر داد.
معمای حریم خصوصی و دسترسی آزاد به اطلاعات باید حل شود
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در عصر فضای مجازی پیش از واژه دسترسی، واژه اشتراک گذاری متداول است و یکی از صفات بارز این فضاست.
اسپیکرهای هوشمند بیشتر برای خرید اینترنتی استفاده می‌شوند
پایگاه خبری راد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته بر روی کاربران آمریکایی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از آنها به منظور کارهای مرتبط با خریداری محصولات مختلف به صورت اینترنتی از اسپیکرهای هوشمند استفاده می‌کنند.
بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن‌های موبایلی مختلفی در پلت‌فرم فروشگاه گوگل پلی‌استور وجود دارد که به کاربران امکان مدیریت بر میزان دخل و خرج آنها را می‌دهد.
در نبرد بین اسپیکرهای هوشمند، کدام برنده می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اسپیکرهای هوشمند آمازون همچنان پرفروش‌تر از دستگاه‌های مشابه ارائه شده توسط گوگل و اپل هستند.
مروری بر بهترین اسپیکرهای هوشمندی که می‌توانید بخرید!
پایگاه خبری راد: اسپیکرهای هوشمند که توانسته‌اند در سال‌های اخیر نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به گجت‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کنند، به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، در سال‌های آتی تبدیل به یکی از موفق‌ترین گجت‌های تولید و عرضه شده در جهان خواهند شد که سهم بزرگ و قابل ملاحظه‌ای را از بازار کشورهای مختلف به خود اختصاص خواهد داد.
کدام سرویس ذخیره‌سازی ابری طرفداران بیشتری دارد؟
پایگاه خبری راد: سرویس‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر فضای ابری به کاربران اجازه می‌دهند با هر دستگاه الکترونیکی و هر زمان که بخواهند، از طریق اینترنت به حجم زیادی از اطلاعات شخصی خود دسترسی داشته و پیدا کنند.
این اپلیکیشن‌ها از نرم‌افزارهای اختصاصی اپل بهترند!
پایگاه خبری راد: به گفته کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری، برخی از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاههای آنلاین از نرم‌افزارهای توسعه داده شده توسط خود اپل بهترند.
همکاری با کره‌شمالی، فاتحه هواوی را می‌خواند!
پایگاه خبری راد: به تازگی اسناد و مدارک فاش شده اتهام جدیدی علیه هواوی را برملا می‌کند و آن نیز همکاری با دولت کره شمالی برای توسعه شبکه‌های مخابراتی ۳G بوده است.
ویندوز ۱۰ را فعلا آپدیت نکنید!
پایگاه خبری راد: مایکروسافت به کاربران هشدار داد جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ممکن است برای قسمت‌هایی از سیستم‌عامل رایانه آنها مشکلات جدی به وجود بیاورد.
سهم محصولات مختلف در درآمدزایی غول‌های تکنولوژی
پایگاه خبری راد: محصولات و سرویس‌های مختلفی از سوی بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی ارائه می‌شود که هر کدام با استقبال متفاوتی در جهان روبه رو می‌شوند و بدین ترتیب میزان درآمدزایی آنها نیز متفاوت خواهد بود.
آمریکا هواوی را قلع و قمع می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت آمریکا تصمیم گرفته تمام زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی این کشور را از تجهیزات چینی شرکت هواوی بی نیاز کند.
مایکروسافت برای کارمندانش خط و نشان کشید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مایکروسافت اجازه استفاده از برخی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط سایر شرکت‌ها را به کارمندانش نمی‌دهد.