12:56 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهی

«واحیا» فروشنده نبود
نماد برر - «واحیا» در 9 ماهه اخیر هیچ سهمی ‌به فروش نرساند و به همین جهت، شناسایی سود به صورت‌های مالی پایان دوره موکول شد.
سود 364 ریالی در جیب سهامداران «آریان»
نماد برتر - در بخش سود فروش، بیشترین درآمد از محل واگذاری بخشی از سهام شرکت‌های بانک پاسارگاد و میدکو محقق شده است.
رشد سود غیر عملیاتی در «سقاین»
نماد برتر - شناسایی درآمد ۵۳۲ میلیارد ریالی ناشی از فروش دفتر مرکزی تهران (۲.۱۲۸ ریال به ازای هر سهم) و ۲۰۸ میلیارد ریال سود سهام از اصلی‌ترین دلایل تعدیل مثبت چشمگیر این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ بوده است.
«مادر» مهر تایید گرفت!
نماد برتر - در جدیدترین گزارش حسابرسی شده منتشره از سوی شرکت ویتانا، افزایش بیش از ۲.۳۴۳ میلیارد ریالی درآمد‌های ناشی از فروش و همچنین شناسایی درآمدی ۸۹۹ میلیارد ریالی ناشی از خریدوفروش سهام، تعدیل ۱۴۸ درصدی سود خالص این بیسکوئیت ساز را رقم زد.
515 میلیارد در حساب «شنفت»
نماد برتر - نرخ محصول روانکار داخلی در اسفند ماه با افزایش ۱۲.۵ درصدی مواجه شده و به ۲۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در هر تن رسیده است.
فروش 597 میلیاردی «فنوال» در سال 99
نماد برتر - بیشترین افزایش نرخ "فنوال" مربوط به محصول تسمه آلومینیومی بوده که با ۴ درصد افزایش قیمت به ۷۱۸ میلیون ریال در هر تن رسیده است.
رکورد «پارس» شکسته شد
نماد برتر - نرخ اتان نیز ۱۱ درصد رشد کرده و به ۶۱ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال رسیده است.
رشد 130 درصدی فروش «کپرور»
نماد برتر - جمع کل فروش کپروردر سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۹ به ۵ هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال رسید.
رشد 84 درصدی فروش «ساوه»
نماد برتر - شرکت سیمان ساوه از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۷۲۰.۸ میلیارد فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۸۴ درصد داشته است.
سواد مالی کم یا بازی سیاسی...!
نماد برتر - ورود مستقیم و به ‌دور از تحلیل بخش قابل ‌توجهی از سرمایه ‌گذاران جدید و بی ‌تجربه در اوج بازار باعث شد اصلاح و روند ریزشی قیمت سهام ادامه ‌دار شده و به بی‌اعتمادی و ترس سرمایه‌گذاران دامن بزند اما با این حال نباید بازار بدهی را در ریزش قیمت سهام متهم کرد.
"چادرملو" نوسان‌گیری می کند
نماد برتر - نرخ کنسانتره و شمش فولاد صادراتی نیز به ترتیب ۱ و ۴.۵ درصد افزایش قیمت را در اسفند ماه تجربه کردند.
«پکرمان» و درآمدی میلیاردی!
نماد برتر - نرخ فروش لاستیک بایاس شرکت در ماه قبل با افزایش ۲۲ درصدی در اسفند ماه مواجه شد و به بیش از ۶۴۳ میلیون ریال در هر تن رسید.
سود اندک در حساب «سشرق»
نماد برتر - رکورد فروش ماهیانه شرکت در اسفند ماه شکسته شد.
فروش تجمعی "بترانس" ۱۲۹ درصد افزایش یافت
نماد برتر- شرکت ایران ترانسفو از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۲۰۰۱.۸۵ میلیارد فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۱۲۹ درصد داشته است.
مروری بر عملکرد اسفند ماه "غپاک"
نماد برتر- مقایسه فروش شرکت لبنیات پاستوریزه پاک در اسفند ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان درآمد شرکت ۱۰۸ درصد افزایش یافته است.