11:15 | يكشنبه 29 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعات

اثر دو عامل بر بازگشت روند صعودی شاخص و معاملات منطقی
نماد برتر- پس از ریزش سنگین بازار ، دو عامل ورود نقدینگی جدید و بازگشت اعتماد برای بازگشت به روند صعودی و معاملات منطقی موثر است تا رویه نوسان گیری و نگاه کوتاه مدت ، بیشتر نشود .
دستورالعمل دریافت مابه‌تفاوت ارزی از کالاهای وارداتی ابلاغ شد / معافیت ها
نماد برتر- بانک مرکزی دستورالعمل نحوه اخذ مابه‌تفاوت نرخ ارز از کالاهای وارداتی را ابلاغ کرد که بر مبنای آن ترخیص کالاها منوط به پرداخت های ۴۸۰۰، ۲۸۰۰ و ۲۰۰۰ تومانی شده است.
پیش بینی اثر بومی‌سازی صنایع معدنی در صرفه جویی یک میلیارد دلاری
نماد برتر- ایمیدرو پیش بینی کرد با بومی‌سازی صنایع معدنی در بخش قطعات و تجهیرات تولید و طرح های توسعه ای، یک میلیارد دلار صرفه جویی خواهد شد .
تامین مالی صنعت نساجی با استفاده از اوراق گام
نماد برتر- مدیر کل دفتر تامین منابع مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست وزارتخانه سوق دادن صنایع مختلف به استفاده از ابزارهای نوین مالی است و در این راستا، با همکاری بانک مرکزی، تامین مالی صنعت نساجی از طریق اوراق گام اجرایی می‌شود.
درخواست شرکت های سیمانی برای افزایش قیمت در پی هزینه ۴ برابری مازوت
نماد برتر- تولیدکننده سیمان با اشاره به هزینه ۴ برابری مازوت خواستار افزایش قیمت محصول شد و نسبت به تعطیلی واحدهای تولیدی هشدار داد.
محصول جدید ساپیا بزودی رونمایی می شود / نتیجه داخلی سازی از اول سال
نماد برتر- مدیرعامل سایپا از رونمایی محصول جدید اطلس در آینده ایی نزدیک خبر داد و نتیجه داخلی سازی از اول سال را کاهش ۱۰۵ میلیون دلاری ارزبری اعلام کرد .
اولین نماد اوراق گام در بین بانک های خصوصی بنام بانک پارسیان درج شد
نماد برتر- با موافقت سازمان بورس، اولین نماد اوراق گواهی اعتبار مولد(گام) در میان بانک های خصوصی به بانک پارسیان تعلق گرفت.
وعده تولید روزانه ۶ هزاردستگاه محصول جدید ایران خودرو از هفته آینده
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از تولید روزانه ۶ دستگاه تارا در این هفته خبر داد و گفت: قطعات تولیدی مجموعه رایزکو در سال آینده با کاهش ۲۰ درصدی بهای تمام شده در اختیار ایران خودرو قرار می گیرد.
پیش بینی تداوم سودآوری شرکت ها و پیشنهادی برای EPS / تحلیل اثر برجام
نماد برتر- عضو هیات مدیره اسبق سازمان بورس با پیش بینی تداوم سودآوری بسیاری از شرکتها تا نیمه اول سال آینده و ارائه پیشنهادی برای انتشار EPS ناشران، اثر بازگشت به برجام بر بورس را تحلیل کرد .
واردات کالاهای جدید با سقف۵۰۰ هزار دلاری و حذف محدودیت برای چند صنعت
نماد برتر- مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت از تعیین سقف ۵۰۰ هزار دلاری برای واردات کالاهای جدید و حذف محدودیت برای چند صنعت خبر داد.
داخلی سازی ۱۲ قطعه مهم در زیر مجموعه بورسی سایپا
نماد برتر- سایپا از داخلی سازی ۱۲ قطعه مهم در شرکت کمک‌فنر ایندامین و صرفه جویی ارزی ۱۸ درصدی در هر ماه خبر داد.
قیمت گذاری دستوری حاصلی جز رانت ندارد/ آزاد سازی قیمت، راه نجات صنعت خودرو
نماد برتر- قیمت گذاری دستوری و توزیع رانت مصداق این است که دست در جیب سهامداران کنیم. این رفتار ضرر به سهامدار است.
تولید ایران خودرو و سایپا با تعامل نهادهای پولی و مالی بیشتر می شود
نماد برتر- معاون وزیر صنعت گفت: افزایش تولید محصولات ایران خودرو و سایپا در حال اجرا است که از طریق تعامل با نهادهای پولی و بانکی محقق خواهد شد.
سازمان بورس تاسیس نوع جدید شرکت ها را تصویب کرد / اقدامات وزارت صنعت
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس گفت: گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
آمار تولید زامیاد با ۳۰ هزار دستگاه سبک / چند برنامه تا پایان سال
نماد برتر- معاون شرکت زامیاد از تولید ۳۰ هزار دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا دوم بهمن و برنامه ریزی افزایش سبد محصولات و ارائه شیوه های متنوع فروش تا پایان سال خبر داد.