02:13 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاسم

هر هفته ۳۵ روستا روشن شد
نماد برتر- معاون آب و آبفای وزیر نیرو در خصوص وضعیت آبرسانی و برق رسانی به روستاهای کشور گفت: در این دولت هر هفته به ۳۵ روستا برق‌رسانی شده است.
آغاز فروش پوشاک زمستانه در رکود کرونایی
نماد برتر- رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از آغاز فروش پوشاک زمستانه و رکود در این بازار خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات تامین مواد اولیه و افزایش نرخ ارز قیمت تمام شده پوشاک نسبت به سال قبل افزایش داشته، به‌طوری‌که مثلا یک قیمت پالتوی زنانه زمستانی تقریبا دو برابر شده، چرا که با کمبود مواد اولیه مواجه بودیم، اما در قیمت تمام شده مانتو زنانه که چهار فصل است حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش داشته است.
اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام تسویه شد
نماد برتر- مدیر امور تسویه معاملات کالایی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از تسویه نهایی اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام خبر داد.
شرط عبور بی دردسر از پاییز و زمستان سخت / وضعیت ناخوش بیمارستان ها
نماد برتر- معاون درمان وزارت بهداشت شرط عبور بی دردسر از پاییز و زمستان را رعایت دستورالعمل ها کرونایی دانست و گفت: میزان فوتی‌ها ارتباط تنگاتنگی با تعطیلی‌ها دارد.
۸ شرط جدید برای سه نوع معامله سهام شرکت های دولتی
نماد برتر- ۵۴ نماینده مجلس با تهیه طرحی برای ساماندهی فرایند فروش شرکت های دولتی ، ۸ شرط را برای سه نوع معامله عمده، بلوکی و مدیریتی سهام تعیین کردند.
 عامل اصلی گرانی‌های اخیر چیست؟
نماد برتر- اصناف و دستگاه‌های نظارتی، نوسانات نرخ ارز را متهم اصلی گران شدن اقلام مختلف در ماه‌های گذشته می‌دانند.
آسمان کشور چقدر بارید؟
نماد برتر- سال آبی ۹۸-۹۹ در حالی به پایان رسید که میزان بارش ها نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش را ثبت کرد اما با توجه به رشد ۲۷ درصدی بارش‌ها در این سال آبی نسبت به آمار درازمدت، سال آبی ۹۸-۹۹ سالی پربارش و به عبارتی سالی تَر شناخته شده است.
توضیح "حسیر" درباره مراحل دریافت وام ۲۵ میلیاردی برای تعهدات معوق
نماد برتر- شرکت فرابورسی از طی مراحل دریافت وام ۲۵ میلیارد تومانی از بانک ملت جهت پرداخت ها و تعهدات معوق، تامین نیازهای جاری و بهسازی واگن‌ها خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
مصوبه‌هایی برای حمایت تمام قد از بازار
نماد برتر- مدیرعامل «کارگزاری آینده‌نگر خوارزمی» گفت: مصوبه‌های شورای عالی بورس و انتشار ابزارهای جدید، حمایتی تمام قد از بازار سرمایه است.
فهرست نفرات برتر ۵ گروه کنکور ۹۹ منتشر شد
نماد برتر- فهرست نفرات برتر ۵ گروه علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان مربوط به کنکور ۹۹ توسط سازمان سنجش منتشر شد.
تغییرات جدید در مدیریت سازمان هوایی کشور
نماد برتر- رییس سازمان هواپیمایی کشوری امروز با صدور سه حکم مدیریتی، تغییراتی در ساختار این سازمان به وجود آورد.
اعتقاد؛ دلیل اصلی حمایت از سهم های بزرگ!
نماد برتر - کیفیت اجرای مصوبه ورود بانک ها به بورس بسیار مهم است، اما به دلیل اینکه بانک‌ها منابع زیادی در اختیار دارند پیامد‌های مثبتی خواهد داشت.
همکاری توانیر و مجلس برای اجرای طرح برق مجانی
نماد برتر- سه عضو کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طی نشست تخصصی با مدیرعامل و معاونان شرکت توانیر، کلیات طرح "برق امید" را همسو با سیاست‌های کلان کشور در اصلاح الگوی مصرف و تحقق عدالت اجتماعی عنوان و همکاری طرفین برای نهایی شدن دستورالعمل‌ها و اجرای این طرح ملی را مورد تاکید قرار دادند.
بندرلنگه قلب ترانزیت خودروی ایران/ترانزیت ۲۰ هزار خودرو در نیمه نخست شهریور
نماد برتر- مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تخلیه و بارگیری حجمی افزون بر ۲۰ هزار دستگاه خودرو طی نیمه نخست شهریورماه در بنادر و دریانوردی بندرلنگه خبر داد و گفت: این بندر به عنوان قلب تپنده ترانزیت خودروی ایران و چهار راه ترانزیت خودرو به کشورهای آسیای میانه مورد توجه است.
احتمال سخت گیری دولت در افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصدی محصولات
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف تهران گفت: پیشنهاد شده افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصدی محصولات بعد از تصویب سازمان حمایت و سپس ستاد تنظیم بازار ، اعمال شود.