20:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرزندان

طبقه متوسط در حال محو شدن است!
پایگاه خبری راد: افزایش نابرابری در سطح جهان بدان معناست که جوان‌ترها از شانس برابر رقابت با فرزندان ثروتمندان به مانند والدین‌شان برخوردار نیستند.
جلوی بچه‌ها غُرِ بی‌پولی نزنید!
پایگاه خبری راد: «این روزا دیگه کسی نمی­تونه ماشین خارجی خوب سوار شه به جز دزدا! این روزا کسی نمی­تونه شغل درست و حسابی برای خودش دست و پا کنه مگه اینکه به یه جا وصل باشه! این روزا ...»
پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان بی‌سرپرست سیل‌زده/ آغاز به کار مهدهای سیار
پایگاه خبری راد: سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان تحت پوشش بهزیستی استان‌های سیل‌زده که نزد خانواده‌های جایگزین هستند، خبر داد.
مدیریت آب شاه‌کلید حل مشکلات
پایگاه خبری راد: سبک زندگی ایرانیان اعم از شهرنشینان و روستاییان در دهه‌های اخیر به نحوی متحول شده که تناسب نیازهای آبی جمعیت رو به رشد ایران با منابع آب آن به هم خورده است و به تاکید کارشناسان، چنانچه این تناسب در عادات غذایی و نحوه مصرف مستقیم آب در فعالیت‌های روزمره شهرنشینان برقرار نشود و میزان آب مورد نیاز برای تامین معیشت روستاییان متناسب با توان سرزمین کاهش نیابد، جمعیت متاثر از تنش‌های آبی افزایش خواهد یافت.
زندگی تمرین مدیریت است
پایگاه خبری راد: یادداشت/ علی سرزعیم - اقتصاددان
میانگین سنی مادران ایرانی در سال ۹۶ چقدر بود؟
پایگاه خبری راد: براساس گزارش‌های سازمان ثبت احوال کشور در سال ۹۶ میانگین سنی مادران شهرنشین و روستایی به ترتیب 29 و 28 سال بود.
نشان دهیم همچون پدران‌مان بهترین پاسداران آب هستیم
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو در پیامی به مناسبت نوروز و روز جهانی آب تاکید کرد باید با اجرای برنامه‌های مختلف نشان دهیم همچون پدران‌مان بهترین پاسداران آب هستیم.
 رفتار برخی مسؤولان در مسائل بین‌المللی به نوعی لجاجت تبدیل شده است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: مردم نباید احساس کنند که رفتار برخی مسؤولان در مسائل بین‌المللی به نوعی لجاجت تبدیل شده است. هر تصمیم و حرکت مسؤولان مستقیما روی معیشت مردم اثر می‌گذارد، نباید به این مسائل بی‌تفاوت باشیم.
ناگفته‌هایی از بازار و مصرف «لوازم آرایش» در ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اخیراً اعلام کرده گردش مالی محصولات آرایشی و بهداشتی کشورمان ۶۵ هزار میلیارد تومان است. جدا از این رقم بالا، بارها خبرهایی مبنی بر اینکه ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهای جهان است، مطرح شده. اما دلیل این گردش مالی بالا و مصرف زیاد ما در این حوزه چیست؟
 خام‌فروشی نابودی زیرساخت‌ها را به دنبال دارد
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با بیان این که فرهنگ خام‌فروشی، نابودی نیروی انسانی را به دنبال دارد و به سهم خود زیرساخت‌های فرهنگی را از بین می‌برد، گفت: کسی که به مفت‌خوری عادت کند، دیگر دنبال کار نمی‌رود؛ چرا که این طبیعت تمام اقتصادهای بادآورده است.
برای حل مشکلات شرکت‌ها و استارتاپ‌ها تا هموار شدن راه اقتصاد دانش‌بنیان تلاش می‌کنیم
پایگاه خبری راد: شتاب‌دهنده تخصصی پرسیس‌ژن شیراز با حمایت بخش خصوصی و با هدف تولید و توسعه داروهای بیوتک در زمینی به مساحت 10 هکتار با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.
احداث ۲۰ هزار مسکن روستایی برای مددجویان بهزیستی
پایگاه خبری راد: در تفاهم‌نامه‌ای که بین رؤسای بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی انجام گرفت قرار است ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی ویژه معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی احداث شود.
بالاخره گوشی هوشمند خوب است یا بد؟
پایگاه خبری راد: در عصر رسانه، آنچه می‌تواند ما را از آسیب‌های این ابزار در امان بدارد و به زبان ساده بگذارد ما سوار آن شویم به جای آنکه رسانه سوار ما شود، مدیریت مصرف و گرفتن رژیم مصرف رسانه‌ای است.
آینده بازار کار در دست استارت‌آپ‌ها
پایگاه خبری راد: معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای را پل ارتباطی میان بازار کار و مراکز آموزشی عالی رسمی دانست و توسعه استارت‌آپها و فناوری‌های نوین را در آینده بازار کار موثر خواند.
با فواید جویدن ناخن آشنا شوید!
پایگاه خبری راد: کودکان اغلب به علت های متفاوتی اقدام به جویدن ناخن های دست خود می کنند که از جمله معمول ترین آنها می توان به استرس و اضطراب اشاره کرد. این در حالی است که بعضی از آنها هیچ دلیل مشخصی برای کار خود ندارند! از طرفی عادت جویدن ناخن ها معمولا در سنین پایین تر بیشتر دیده می شود که نگرانی های زیادی را برای والدین ایجاد می کند.