23:58 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرابور

عرضه اسناد خزانه اسلامی " اخزا ۰۰۹۱ " برای نخستین بار
شرکت فرابورس ایران از عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با نماد معاملاتی " اخزار ۰۰۹۱ " در بازار ابزارهای نوین مالی خبر داد.
عبور آیفکس از نیمه کانال ۲۰هزار واحد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۴۸۹ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۵۵۶ واحد رسید.
دولت؛ بزرگترین بازیگر اوراق بدهی
در حال حاضر بزرگترین بازیگر بازار بدهی، دولت است که از این بازار به عنوان ابزاری برای پرداخت مطالبات خود و به تعویق انداختن این مطالبات به سال‌های آتی استفاده می‌کند.
آغاز پذیره نویسی واحد‌های سرمایه گذاری " ویستا " به مدت ۴ روز
پذیره نویسی واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری سهام ویستا از یکشنبه آغاز می شود.
معاملات قراردادهای اختیار معامله «وغدیر» آغاز می‌شود
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از یکشنبه، ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
آغاز معاملات قراردادهای اختیار معامله بر سهام یک شرکت خودرویی
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت سایپا در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از یکشنبه، ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
آیفکس در ابتدای کانال ۲۰ هزار واحدی بازایستاد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، بیستم و یکم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۴۱۶ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۶۷ واحد رسید.
توضیحات رئیس سازمان بورس درباره دغدغه‌های فعالان بازار
دکتر محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به‌منظور شفاف‌سازی و پاسخگویی به موضوعاتی از جمله فروش اوراق دولتی، معاملات الگوریتمی، تغییر مدیریتی در سازمان بورس و موارد دیگری که به‌تازگی به عنوان دغدغه در بین اهالی بازار سرمایه مطرح شده به گفت‌وگو پرداخت.
آیفکس افزایشی شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، نوزدهم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۵۱ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۸۳۴ واحد رسید.
آغاز معاملات قراردادهای اختیار معامله «شبندر»
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از چهارشنبه، ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
معاملات قراردادهای اختیار معامله «کگل» آغاز می‌شود
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از چهارشنبه، ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
۲ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، هجدهم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۱۹۷ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۷۸۲ واحد رسید.
عرضه صکوک اجاره سهام ۷ هزار میلیارد ریالی صنایع و معادن غدیر
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره سهام شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) به مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ به مدت سه روز کاری در نماد "صمعاد۴۰۷" عرضه عمومی خواهد شد.
آیفکس کانال ۲۱ هزار واحدی را از دست داد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، هفدهم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۳۵۱ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۹۸۰ واحد رسید.
نوپاهایی که با سرمایه‌گذاری جسورانه جان می‌گیرند
صندوق جسورانه نوعی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک است که به راه‌اندازی کسب ‌و کارهای جدید، حمایت از طرح‌ها و پروژه‌ها، اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی و توسعه فناوری کمک به سزایی می‌کنند.